Musashi Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 hehe, nie tylko. jeszcze czyms fajnym AWX ma moment 285 Nm a AVF 310 Nm. wykres momentow jest tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22181.msg260092#msg260092
BROMKALUKASZ Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2008 czyli jaki ja mam w końcu??
alvaro Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 masz napisane na obudowie paska rozrządu i na wklejce w książce serwisowej...
Musashi Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 generalnie AFV byly przewidziane do skrzyn 6-biegowych ze wzgledu na wiekszy moment obrotowy ktory wspolracuje z inaczej dobranymi przelozeniami skrzyni biegow. w ten sposob skrzynia wykorzystuje w 100% wiekszy moment obrotowy na poszczegolnych biegach. ja mam np skrzynie GBA i podlaczenie jej do AWX spowodowaloby odrobinke mniejsze przyspieszenia. byc moze byly skrzynie z przelozeniami dobranymi pod AWX-a kod silnika masz tak jak pisze alv ( obok tez powinien byc typ skrzyni) i na pasie przednim lub obudowie rozrzadu powinna byc naklejka m.in z typem silnika. co do typu powinienes miec AVF
Gość Trzeniu Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 wklejka z kodem silnika jest chyba również we wnęce koła zapasowego
rzeźnik. Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 wow nie wiedziałem że w v6 moment przebiega tak płasko . Ciekawe czemu w awx też przez chwilę tak biegnie a w avf maximum jest tylko w jednym punkcie
Musashi Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 ta gorka AVF-a jest posadzona na plaskim przebiegu AWX to wlasnie dodatkowy moment. tak wiec i tak przy obrotach 1600-3000 jest lepiej a poza tym tak samo. ech gdyby tak pokombinowali zeby plasko te 310 Nm przebiegało w całym zakresie obrotow, to byłby miodzik. a jeszcze takie porownanie w poprzednim aucie (pueogot 406 1,8/90 KM) max moment mialem taki jak AVF ma przy 1000 obr/min...
Gość simon75 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Siemka.Pnowie mam problem wczoraj po mroznej nocy odpalam samochod a tu lipa, odlapic sie odpalił bez problemu ael biegi ani rusz ani w przód ani w tył, dopiero po ok 10 min drgneło czy to normalne u disla?? Pozdrawiam Wczoraj zauważyłem identyczny problemik tyle ze w AVFie :/ Lipa straszna :/ Jutro podjade zerknąć na stan oliwy ... Kolejny mankament nowych (w miare ) aut :/ Kto by pomyślał...
simon__75 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 U mnie problem z biegami sie zakonczył... W sumie niec z nimi nie robiłem. Przestało zamarzac tak chyba samo z siebie-mimo ze wiem za samo to nic sie nie dzieje
Tomi_G Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 No to już teraz wiem dlaczego kiedyś nie mogłem zrzucić z jedynki na luz po nocy :> Człowiek uczy się całe życie Wasze wskazówki są bezcenne
rng 17 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 to mam pytanie do specjalistów czy da radę zamienić skrzynie od silnika ANB do silnika 1.6 100 ps ANAte same budy b5 bo ta od 1.6 ma zdecydowanie za krótkie biegi i przy 120 strasznie huczy i interesuje mnie tylko czy obudowy pasują
Pretor Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Problem z zamarzniętymi biegami w AVF jest spowodowany cieknącą wodą z odpływu podszybia na przegub kulowy ma końcu cięgna zmiany biegów. Powodem dostawania się wody do przegubu jest mała dziurka u góry w elemencie nr 1 na zdjęciu trzecim które zapodał musashi. Woda nie ma jak się z stamtąd wydostać bo od dołu przegub jest szczelnie zamknięty gumową osłoną. Nie wiem czemu na rysunku jest to narysowane odwrotnie bo kulka powinna być od dołu a tuleja kulowa na gorze. Dziurkę zaślepiłem bo nie widzę powodu jej zastosowania, jest tam chyba tylko po to by woda mogła tam wpływać. Ostatnio wymieniałem ten element plus tuleję kulowa drążka zmiany biegów i obyło się bez wyciągania wydechu, całej kasety zmiany biegów, radia czy popielniczki (mam 2din). Sony Xperia
iras_gda Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Pretor, świetny opis problemu. :oklasky: Potwierdzam, u mnie doraźnie wystarczyło wyczyszczenie i przesmarowanie przegubu nr 1 na trzecim zdjęciu. Problem od dwóch lat od czyszczenia pojawił się tylko raz, jak z deszczu i +5 stopni w nocy temperatura spadła do -5 i zamarzły wszystkie elementy gdzie była woda ...
Pretor Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 800x600px. Na tym zdjęciu widać tą nieszczęsną dziurkę przez którą wlatuje woda.
krzysiekm1984 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 koledzy ja tez tak mialem ...daj do gory mieszek od lewarka jakims smarem popryskaj albo silikonem (wazne zeby temp minusowe wytrzymywal)i po bolu..po prostu ten smar przymarza co tam sie znajduje .. mi sie tak w zimie dzialo ale po zabiegu przeszło:decayed:
Pretor Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 krzysiekm1984 koledzy ja tez tak mialem ...daj do gory mieszek od lewarka jakims smarem popryskaj albo silikonem (wazne zeby temp minusowe wytrzymywal)i po bolu..po prostu ten smar przymarza co tam sie znajduje .. mi sie tak w zimie dzialo ale po zabiegu przeszło:decayed: Na Twoim miejscu sprawdził bym czy masz szczelną osłonę lewarka od dołu. Sam smar (a raczej jego resztki) nie mogą zamarzać, prawdopodobnie dostała się tam wilgoć i drążek przymarzł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się