francis Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam, mam problem z przeładowującą turbiną. Logi dynamiczne robione do momentu w którym auto wpada w tryb awaryjny (przed każdym logiem auto uruchamiane na nowo). Każdy log robiony osobno. Odczytany błąd: 17958 - charge Pressure:control Deviation P1550 - 35-10 --- Intermitten Statyczne: 001 Log (0 - 001) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 007 Log (0 - 007) 013 Log (0 - 013) 023 Log (0 - 023) Basic settings nie zrobilem bo wyskakiwal bład (musze pobrac pelna wersje vag) Dynamiczne: 001 Log (0 - 001) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 008 Log (0 - 008) 010 Log (0 - 010) 011 Log (0 - 011) Logi robilem po raz pierwszy wiec moga byc jakieś niedoskonałości.
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wyczysc sprezarke z syfosadzy i notlaufy pojda w zapomnienie....
francis Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wyczysc sprezarke z syfosadzy i notlaufy pojda w zapomnienie.... turbina była czyszczona
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wyczysc sprezarke z syfosadzy i notlaufy pojda w zapomnienie.... turbina była czyszczona to moze nie tak jak trzeba ...
ciahciah Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 po wyczyszczeniu jak byś robił logi to dynamiczne rób od 1500obr do 4200, z takich do 3500obr czasem nie widać wszystkich problemów
francis Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wpada mi w tryb awaryjny przy ok 3700 i nie jestem w stanie do 4200 doviagnac turbina była zamieniana i bylo to samo
ciahciah Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wstaw basic setting i zrób dynamiczne 003,011 ze zdjętym wężykiem z gruszki
francis Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 napisze co było robione: -czujnik ciśnienia doładowania -przekladany komputer -turbina zamieniana -podmieniany N75 -podmieniony przepływomierz -spr. szczelność przewodów -wymieniony termostat i filtr powietrza -podmieniona gruszka
ciahciah Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 co z tego skoro po wymianie nie zrobiłeś logów
francis Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 co z tego skoro po wymianie nie zrobiłeś logów operacje, które wyżej wymieniłem nie przyniosły żadnej poprawy, a logi które wrzuciłem przedstawiają aktualny stan auta
ciahciah Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 a powinny, wstaw logi o których mówiłem
francis Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 logi BS 000 Log (0 - 000) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 011 Log (0 - 011) Przy logu 011 obserwowałem ruch sztangi wychylała sie o jakieś 0,5cm (dodam że mechanik regulował sztange)
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Cisnienie wogole sie nie zmienia.Jak sztanga chodzi 0.5CM to powodzenia,mi tez by w awaryjny wpadl.Zacznij od regulacji sztangi do stanu pierwotnego.
francis Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 w jakim zakresie powinna poruszac sie ta sztanga przy bs011?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 20:16_________________________________________________już znalazłem odpowiedz na powyższe pytanie: Czym może byc spowodowany niewłaściwy ruch sztangi oprucz jej niewłaściwej długości?
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Najpierw wyreguluj ja,moze byc zle zlozone turbo,n75,gruszka turbo,wezyki itp
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 sztanga pomieszana lub VTG zle poskladane.... no ale podobno cala turbina byla podmieniana ... i co tez tak bylo.. ?
francis Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 turbina była podmieniana i było to samo (teraz jest na tej podmienionej), jak sztanga jest podciągnieta do góry to wtedy ładuje czy odcina doładowanie? (to mój pierwszy diesel i dopiero sie ucze) dziś na 4 biegu przy 3000 odcięło
ciahciah Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 gdzie dynamiczne 003 i 011 ze zdjętym wężykiem? obstawiam turbo źle złożone ale żeby być pewnym na 100% wydłuż sztangę ile się da czyli z 10obr zaznacz przed wydłużaniem pierwotną pozycje, po wydłużeniu dopiero zrób te logi bez wężyka
francis Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 gdzie dynamiczne 003 i 011 ze zdjętym wężykiem? obstawiam turbo źle złożone ale żeby być pewnym na 100% wydłuż sztangę ile się da czyli z 10obr zaznacz przed wydłużaniem pierwotną pozycje, po wydłużeniu dopiero zrób te logi bez wężyka jak bede miał chwile to zrobie tak jak piszesz, mam jeszcze jedno pytanie czy zapchany katalizator może mieć wpływ na przeładowywanie (mechanik chce go wycinać)?
vauxhall95 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 nie,kat ma wplyw na niedoladowanie/pozne wstawanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się