Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Logi do analizy- notlauf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z przeładowującą turbiną. Logi dynamiczne robione do momentu w którym auto wpada w tryb awaryjny (przed każdym logiem auto uruchamiane na nowo). Każdy log robiony osobno.

Odczytany błąd:

17958 - charge Pressure:control Deviation

P1550 - 35-10 --- Intermitten

Statyczne:

001 Log (0 - 001)

003 Log (0 - 003)

004 Log (0 - 004)

007 Log (0 - 007)

013 Log (0 - 013)

023 Log (0 - 023)

Basic settings nie zrobilem bo wyskakiwal bład (musze pobrac pelna wersje vag)

Dynamiczne:

001 Log (0 - 001)

003 Log (0 - 003)

004 Log (0 - 004)

008 Log (0 - 008)

010 Log (0 - 010)

011 Log (0 - 011)

Logi robilem po raz pierwszy wiec moga byc jakieś niedoskonałości.

Opublikowano

Wyczysc sprezarke z syfosadzy i notlaufy pojda w zapomnienie....

Opublikowano

Wyczysc sprezarke z syfosadzy i notlaufy pojda w zapomnienie....

turbina była czyszczona

to moze nie tak jak trzeba ... :cool1:

Opublikowano

po wyczyszczeniu jak byś robił logi to dynamiczne rób od 1500obr do 4200, z takich do 3500obr czasem nie widać wszystkich problemów

Opublikowano

wpada mi w tryb awaryjny przy ok 3700 i nie jestem w stanie do 4200 doviagnac

turbina była zamieniana i bylo to samo

Opublikowano

wstaw basic setting i zrób dynamiczne 003,011 ze zdjętym wężykiem z gruszki

Opublikowano

napisze co było robione:

-czujnik ciśnienia doładowania

-przekladany komputer

-turbina zamieniana

-podmieniany N75

-podmieniony przepływomierz

-spr. szczelność przewodów

-wymieniony termostat i filtr powietrza

-podmieniona gruszka

Opublikowano

co z tego skoro po wymianie nie zrobiłeś logów

Opublikowano

co z tego skoro po wymianie nie zrobiłeś logów

operacje, które wyżej wymieniłem nie przyniosły żadnej poprawy, a logi które wrzuciłem przedstawiają aktualny stan auta

Opublikowano

a powinny, wstaw logi o których mówiłem

Opublikowano

Cisnienie wogole sie nie zmienia.Jak sztanga chodzi 0.5CM to powodzenia,mi tez by w awaryjny wpadl.Zacznij od regulacji sztangi do stanu pierwotnego.

Opublikowano

w jakim zakresie powinna poruszac sie ta sztanga przy bs011?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 20:16_________________________________________________już znalazłem odpowiedz na powyższe pytanie:

Czym może byc spowodowany niewłaściwy ruch sztangi oprucz jej niewłaściwej długości?

Opublikowano

Najpierw wyreguluj ja,moze byc zle zlozone turbo,n75,gruszka turbo,wezyki itp

Opublikowano

sztanga pomieszana lub VTG zle poskladane.... no ale podobno cala turbina byla podmieniana ... i co tez tak bylo.. ?

Opublikowano

turbina była podmieniana i było to samo (teraz jest na tej podmienionej), jak sztanga jest podciągnieta do góry to wtedy ładuje czy odcina doładowanie? (to mój pierwszy diesel i dopiero sie ucze)

dziś na 4 biegu przy 3000 odcięło

Opublikowano

gdzie dynamiczne 003 i 011 ze zdjętym wężykiem?

obstawiam turbo źle złożone ale żeby być pewnym na 100% wydłuż sztangę ile się da czyli z 10obr :evil: zaznacz przed wydłużaniem pierwotną pozycje, po wydłużeniu dopiero zrób te logi bez wężyka

Opublikowano

gdzie dynamiczne 003 i 011 ze zdjętym wężykiem?

obstawiam turbo źle złożone ale żeby być pewnym na 100% wydłuż sztangę ile się da czyli z 10obr :evil: zaznacz przed wydłużaniem pierwotną pozycje, po wydłużeniu dopiero zrób te logi bez wężyka

jak bede miał chwile to zrobie tak jak piszesz,

mam jeszcze jedno pytanie czy zapchany katalizator może mieć wpływ na przeładowywanie (mechanik chce go wycinać)?

Opublikowano

nie,kat ma wplyw na niedoladowanie/pozne wstawanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...