KYLOMC Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam mam problem z przeładowaniem pompuje powyżej 0.6 bara ,sprawdzałem szczelność przewodów wychodzących z N75 ok a sam zawór też ok WG nie puszcza co jeszcze może być przyczyna przeładowania ?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 WG sie zacisna albo spadł wężyk od aktuatora
gregory Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Jakby spadł wężyk z WG to by było 1,5bar, a nie ledwo co powyżej 0,6 . Nieszczelność między turbo-przepustnica.
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 u mnie jak nie załozyłem węzyka było dokładnie 0.9 bara jak wystepowało przeładowanie
Buba Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 u mnie jak nie załozyłem węzyka było dokładnie 0.9 bara jak wystepowało przeładowanie mi też dmuchał 1.3 bara i odcinał
KYLOMC Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Jakby spadł wężyk z WG to by było 1,5bar, a nie ledwo co powyżej 0,6 . Nieszczelność między turbo-przepustnica. mi własnie pompuje gdzieś ok 1.3 bara ale wężyk jest na miejscu ładnie zaciśnięty . Kolega mówisz ze gdzieś nieszczelność miedzy turbo a przepustnica i tu chyba moze być przyczyna bo jak wziąłem pompkę i dmuchnąłem w muszle turbiny a wlot zamknąłem ręką to gdzieś ulatywało powietrze w okolicach ICJak myślicie ? a i jak jest max to moc faluje jakby ?
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 dmuchnik powietrze ze sprezarki w gruszke i zobacz czY ciegno pracuje
KYLOMC Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 pracuje i ładnie trzyma .... troche poszusowałem po necie i nie którzy mówią ze ECU bierze dane z sondy i prze pływki kiedy ma pójść napięcie do n75 czy to prawda ?
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 i z czujnika temperatury w dolocie takie zadanie ma ECU ale wydaje mi sie ze usterka jest stricte mechaniczna posprawdzaj wezyki bo jezeli masz przeladowanie w turbinie nie otwiera sie WG
gregory Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 u mnie jak nie załozyłem węzyka było dokładnie 0.9 bara jak wystepowało przeładowanie To słabe masz to turbo już :gwizdanie: Moja funfel nówka K03 z odpiętym wężykiem od WG potrafiła 1.9bar dmuchnąć z samego dołu na ułamek sekundy rzecz jasna. Ale lepiej takich eksperymentów nie robić co by wirnik w kosmos nie odleciał :gwizdanie: nie którzy mówią ze ECU bierze dane z sondy i prze pływki kiedy ma pójść napięcie do n75 czy to prawda ? Nie.
KYLOMC Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 jutro wezmę podepnę wężyk z WG do muszli turbiny zboczymy ile mi dmuchnie (czytałem ze powinno być 0.4bara) jak będzie dalej przeładowywać to znaczy ze WG do wymiany .A jak będzie tak jak przypuszczam 0.4 bara i przy dobrym n75 , wężykach ..... to co ta nieszczelność mi zostaje IC ? czy coś namieszane w ecu [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 19:58_________________________________________________Dziś wymontowałem IC i się okazało ze sa dwie dziurki ;/ jedna na radiatorze a druga na plastyku .czy to mogło powodować przeładowywanie i lekkie szarpnięcia na jałowym?
gregory Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 dwie dziurki ;/ jedna na radiatorze a druga na plastyku .czy to mogło powodować przeładowywanie i lekkie szarpnięcia na jałowym? Tak.
domjenick Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 przeładowanie-to chyba nie od dziurek na IC
trynity00 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 przeładowanie-to chyba nie od dziurek na IC Skoro ciśnienie doładowania spada ( dziurki w IC ) i ubytek jest wykrywalny przez sterownik następuje automatyczna korekta i WG zostaje zamknięty i turbo dmucha więcej by uzupełnić braki powietrza u układzie i dlatego są przeładowania.
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 jak masz dziure w dolocie to turbo nie ma siły napompowac tyle aby nastąpiło przeładowanioe to slepy zaułek
KYLOMC Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 zamontowałem nowy IC niestety przeładowania dalej są ale już nie dochodzi do 1bara jak wtedy . wyglada to tak daje 3bieg gaz w deche dochodzi do 0,8-,09 bara i tak jakby falowało mocą i nagle spada do 0,6 bara i równo trzyma no i w końcu spada dalej ... a co do szarpnięć na jałowym już ustąpiły i auto jakby szybciej odpowiada na wciśnięcia gazu
gregory Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Szukaj dalej nieszczelności, słabo sprawdziłeś, bo przypuszczam że masz większe sito z dolotu.
KYLOMC Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ok sprawdzę jutro jeszcze wszystko ciśnieniowo i zobaczymy czy jeszcze gdzieś puszcza[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 19:45_________________________________________________wiec sprawdziłem szczelność .. zatkałem wlot dolotu i wsadziłem butle z ciśnieniem (nie wysokim) zrobiłem tak aby od razu zobaczyć odmę czy szczelna , po wpompowaniu ciśnienia nie było słychać ulatniającego się powietrza jak wtedy . Ale gdy dobrze się wsłuchałem było słychać lekkie puszczanie w okolicach czujnika temperatury a rura odmy . Patrzyłem na rurę ale nic nie było widać ;/ (sprawdzałem na ciepłym silniku ) , sprawdzę jeszcze na zimnym silniku czy szczelina się rozszerzyła i mam chyba przypuszczenia ze ten dźwięk co mam gdy jest zimny silnik dotyczy się puszczania ciśnienia Co stawiacie : -uszczelka pokrywy zaworów -uszczelka głowicy -rura odmy
trynity00 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Na moje ucho wygląda na to, że turbo ma się ku końcowi luz na wirniku - ociera o obudowę.
Buba Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 przecież można sciagnac rure i sprawdzic czy jest luz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się