KYLOMC Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 kurcze nie wiem co to się dzieje vag nie chce połączyć się z n75 (test) a na włączonym zapłonie jest 5v w wtyczce a gdy podłącze zaworek jest juz 0v nic nie pokazuje ...a omów w zaworków jest 30 także chyba n75 jest ok ... ja już nie wiem ;( czyżby komputer do wymiany bo ciągle mam tez błąd grzałki sondy po wymianie sondy to samo
domjenick Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 sam sprawdzałem wczoraj w dwóch audi-na wtyczce ,na włączonym zapłonie powinno być co najmniej 10V w mojej jest 10,80,w drugiej było 10,70V
KYLOMC Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 to kurde jak nie n75 to z komputerem coś nie tak ? jak myslisz ?
domjenick Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 najpierw sprawdz wtyczkę,czy nie ma przerwy gdzieś
gregory Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 To błędne koło za którym idziecie. W temacie jest mowa o przeładowaniu, a jakby wiązka była uszkodzona lub sam zaworek byłby elektrycznie uszkodzony to turbo by mniej ładowało niż powinno, a jest przeładowanie więc odwrotna sytuacja.
domjenick Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 mój N75 zamknął się i nie otwierał-przeładowanie było jak nie ma prądu-N75 jest zamknięty-nie dostaje prądu i taki zostaje-przeładowanie będzie
KYLOMC Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 hmm domjenick masz racje tylko ze n75 jest tez połączony z muszla to gdy jest zamknięty (zaciety i sie nie otwiera)to muszla powinna dawać ciśnienie na gruchę i otwiera przy 0.4 bara wiem bo tak mam zmostkowane (muszla - grucha) tymczasowo ,a jak n75 podłączone elegancko i ładnie się otwiera na krótko ,oczywiście trzyma to ładuje do 1 bara i tak faluje a potem spada na 0,6 i dalej czuć falowanie ;/ to moim zdaniem coś z kompem .... w środę jadę do elektryka niech coś poradzi
roman_tyk Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Witam Ogólnie z kolegą i jego 1.8T też walczymy z odpowiednim doładowaniem. Na początku był problem z przeładowaniem. Okazało się że ktoś grzebał w ECU byly zmienione dawki paliwa i założony nie ori przepływomierz, po korekcie programu przeładowań nie ma a tylko niedoładowanie z samego dołu. Kolego kupiliśmy N75, będziemy montować na próbę w tym tygodniu (we Wrocławiu), podejrzewam ze stary jest sprawny więc i tak ten pójdzie na sprzedaż aczkolwiek niewiadomo A tu nasze logi z niedoładowania: http://vaglog.rtnet.pl/roman_tyk29_44041.html Historia auta wygląda w ten sposób ze wogole nie jechalo, okazalo sie ze zapchany kat, po jego usunieciu zaczeło wreszcie jezdzic. Niestety niewiadomo jak dlugo poprzedni wlasciciel tak smigal. Byc moze aktuator jest zastany albo turbo po prostu kiepsko dmucha.
KYLOMC Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 to jak by n75 było by sprawne można zobaczyć u mnie czy akurat to jest winowajcą . a za ile byście chcieli n75?
roman_tyk Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 to jak by n75 było by sprawne można zobaczyć u mnie czy akurat to jest winowajcą . a za ile byście chcieli n75? Ok dam znać, tyle ile daliśmy za używkę czyli kolo 80-90zl z tego co pamiętam.
Buba Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ja już nie wiem o co chodzi w tym temacie... co w końcu sprawdzałeś?? sprawdzałeś ile dmucha na odpiętym przewodzie N75 ->WG? sprawdzałeś czy sztanga się rusza?
KYLOMC Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 kolego podpiąłem muszle turbiny bezpośrednio pod WG i niema falowania mocą i równo trzyma 0.4 bara , sztanga ładnie trzyma ,N75 sprawdziłem pod każdym względem podłączyłem zawór pod 12v i ładnie otwiera oczywiście nic nie puszcza gdy zamknięty (oporność jest 30ohm) , na wtyczce od zaworu jest na jednym pinie 12,2 v po podłączeniu do plusa a na drugim pinie 5v
Buba Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 albo ja nie rozumiem co piszesz albo Ty nie rozumiesz o co mi chodzi idz do auta i zdejmij z N75 gumowy przewód idący do WG. przejedz się autem i zobacz ile dmuchnie nie odłączaj zasilania N75 robiłeś tak?
KYLOMC Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 hmm tak jeszcze nie robiłem myślę ze wtedy mi przeładuje kosmicznie
Buba Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 hmm tak jeszcze nie robiłem myślę ze wtedy mi przeładuje kosmicznie ale sprawdzisz czy masz turbo, sztange i klapke sprawną powinno dmuchnąć 1.1-1.2 bara i wpaść w tryb awaryjny wtedy zaczynasz kombinować z N75, tak długo jak ten temat jest to powinieneś już poszukać od kogo mógłbyś wziąć na podmiankę i sprawdzić
KYLOMC Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 no klapka mi lekko telepie po dodaniu gazu
gregory Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 mój N75 zamknął się i nie otwierał-przeładowanie było jak nie ma prądu-N75 jest zamknięty-nie dostaje prądu i taki zostaje-przeładowanie będzie Dominiku jest dokładnie na odwrót. Jak nie ma prądu na N75 to turbo ładuje bardzo mało bo WG jest maksymalnie otwarty:wink4:
Dev Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 no klapka mi lekko telepie po dodaniu gazu jezeli słychac klapke to nie powinno byc przeładowania wyciagnij w koncu to turbo i zobacz ci sie dzieje
gregory Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 oporność jest 30ohm) , na wtyczce od zaworu jest na jednym pinie 12,2 v po podłączeniu do plusa a na drugim pinie 5v To jest prawidłowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się