domjenick Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 mój N75 zamknął się i nie otwierał-przeładowanie było jak nie ma prądu-N75 jest zamknięty-nie dostaje prądu i taki zostaje-przeładowanie będzie Dominiku jest dokładnie na odwrót. Jak nie ma prądu na N75 to turbo ładuje bardzo mało bo WG jest maksymalnie otwarty masz rację-sprawdziłem :gwizdanie:
trynity00 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Podpinam się pod temat i odświeżam kotleta Też mam problem z doładowaniem w moim AEB. Posprawdzałem napięcia w moim audi na N75 i u kolegi. Wyniki były takie same na odpalonym silniku w obu pinach 13,90 - 14,00V. Na włączonym zapłonie po wypięciu kostki 5V drugi 0. Przetestowałem również Vag-iem słychać jak zaworek otwiera się i zamyka na jednym pinie stałe 12v na 2 zmienia się z 5v na 12V. Oporność też jest ok mieści się w tolerancji między 25-35 ohm. W swojej kolekcji posiadam 3 zawory N75 i na wszystkich 3 mam te same objawy. Mam też 2 sterowniki jeden z chipsem i drugi standardowy i na obu są te same objawy. Ciśnienie doładowania faluje miedzy 2000-3000 potem się stabilizuje i po przekroczeniu 5000 rpm spada. A jak wcisnę gaz w podłogę potrafi dmuchnąć 1,5 bara. Zrobiłem też test N75 zgodnie ze wskazówkami: Jak masz w domu kompresor to sprawdź sobie ten N75. Podepnij pod niego jakiś 1bar powietrza i zobacz czy w pozycji zamkniętej będzie szczelny, czy będzie coś przepuszczał. Jak tak będzie to będziesz słyszał syczenie, ulatujące powietrze. Falowania doładowania może też powodować właśnie nieszczelny N75 i wszystkie N75 jakie posiadam popuszczały przy 0,3-0,4 bara dodam że jeden jest nowy. wrzucam foty z testu szczelności nie wiem czy tak powinno to wyglądać? Mój kolega nie był chętny do podmiany N75 na testy więc jestem w przysłowiowej du.....e
domjenick Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 i wszystkie N75 jakie posiadam popuszczały przy 0,3-0,4 bara dodam że jeden jest nowy ja też mam taki jeden N75-przepuszcza,mimo,że jest nowy dostałem go za darmo,więc nie ma co żałować,ale szkoda-końcówka C-ponoć tak ma być,ze przepuszcza,ale wyżej trzyma-nie bardzo mi się chce w to wierzyć,ale mogę być w błędzie...
trynity00 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Gdyby mój kumpel zgodził się wrzucić do swojego auta mój N75 byłoby wszystko jasne bo jego CCCO śmiga. Wykręcał się że chce auto sprzedać i jak się coś wysra to będą problemy - więc dałem se z nim siana.
gregory Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Konrad źle to podpiąłeś. Powinieneś tak: Czerwona strzałka- podłączasz powietrze pod ciśnieniem jakieś 0,8bar może być. Brązowa kreska- zaślepiasz Niebieska strzałka- pozostawiasz wolne Jak puścisz powietrze na zaworek to bez podłączenia prądu pod niego nie powinno z niego być słychać, że powietrze uchodzi. Jeśli będziesz słyszał wyraźne syczenie z najdłuższego krućca zaworka to zaworek jest nieszczelny i może powodować falowanie doładowania.
trynity00 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Gregory właśnie tak jest podpięte jak piszesz tylko manometr dałem na długą rurkę by wiedzieć przy jakim ciśnieniu zawór przepuszcza. Strzykawką delikatnie wtłaczałem powietrze i patrzyłem co wskazuje zegar. Przy 0,4 bara zawór już się rozszczelnił. Dzisiaj podepnę manometr przed strzykawkę ( czerwona strzałka na twoim foto ) i będę słuchał syku z długiej końcówki N75 . Zobaczymy przy jakiej wartości coś usłyszę . Po przetestowaniu N75 z manometrem z przodu wskazówka pokazała może 0,2 bara i było psssssss..... testowałem dwa zawory drugiego rozszczelniłem z płuca W sklepie zaśpiewali mi 80 Euro za N75 a może ktoś z testował lub ma założonego MAC znalazłem w sieci http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=83999
KYLOMC Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 Z tego co różni koledzy z forum i nie tylko ,stwierdzili ze autko jest po programie i pompuje 1,0bara a falowanie mocą było wina źle dokręconej opaska od n75 tu są logi http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_45137.html będę musiał podjechać na hamownie zobaczyć ile będzie KM . Teraz planuje założyć TIP i wydech 2,5 żeby turbince było lepiej no może jeszcze fimc
roman_tyk Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Z tego co różni koledzy z forum i nie tylko ,stwierdzili ze autko jest po programie i pompuje 1,0bara a falowanie mocą było wina źle dokręconej opaska od n75 tu są logi http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_45137.html będę musiał podjechać na hamownie zobaczyć ile będzie KM . Teraz planuje założyć TIP i wydech 2,5 żeby turbince było lepiej no może jeszcze fimc Logi na przyszłość rób do 6500rpm Daj znać ile siedzi tam kuca, doładowanie 1bara to dość sporo.
KYLOMC Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 wiem własnie na drugi raz zrobię tak jak powinno być ,pompuje do 1bara i trzyma ładnie
Buba Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Z tego co różni koledzy z forum i nie tylko ,stwierdzili ze autko jest po programie i pompuje 1,0bara a falowanie mocą było wina źle dokręconej opaska od n75 tu są logi http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_45137.html będę musiał podjechać na hamownie zobaczyć ile będzie KM . Teraz planuje założyć TIP i wydech 2,5 żeby turbince było lepiej no może jeszcze fimc zrób porządne logi bo nic nie widać
KYLOMC Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 ok na dniach zrobię ;)do 6500 obrotów
gregory Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 ok na dniach zrobię ;)do 6500 obrotów A zakręci to tyle?
KYLOMC Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 noo oczywiście juz go tak kręciłem a ile powinno się dokładnie zakręcić? zeby logi były poprawne ?oczywiście na 3 biegu?
gregory Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 noo oczywiście juz go tak kręciłem a ile powinno się dokładnie zakręcić? zeby logi były poprawne ?oczywiście na 3 biegu? Mój kręcił swego czasu do 7200 na wałkach z ADR, ale to już trochę dużo jak na seryjną czapkę żeby non stop tak kręcić
KYLOMC Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 a co z ADR wałki są mocniejsze ? czyli za długo nie kręcić tak silnika ?
domjenick Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 a co z ADR wałki są mocniejsze ? czyli za długo nie kręcić tak silnika ? chyba są delikatnie "ostrzejsze",ale niech Gregory się wypowie-w końcu wie najlepiej
Buba Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 dzięki tym wałkom można wyżej kręcić silnik co nie zmienia faktu że głowica nie jest przystosowana do takich rzeczy i może się szybko rozlecieć
KYLOMC Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 czyli do ilu kręcić silnik żeby było bezpieczniej ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się