Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Przeładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Seria AEB 6300 rpm coś mi się zdaje ale obrotomierz może przekłamywać o jakieś 5% i można zobaczyć 6700 na cyferblacie. KYLOMC masz wirusa więc jeżeli tuner nie przestawił w pamięci sterownika odcięcia zapłonu ( tak jak ma Gregory - wałki ADR i odcięcie 7200 ) kręcisz 6300 rpm.

Opublikowano

AEB ???? do odcinki

Seryjne AEB do odcinki ledwo co się dokręci od 3 biegu w gorę, bo już nie ma pary wogóle. Jest ona właśnie coś koło 7000. A jak ktoś przesunie odcinkę podczas strojenia to już przy 7 nie odetnie, ale z kolei nie zdrowo jest kręcić tak wysoko seryjną głowicę. O wałkach ADR było już na forum pisane :wink4: Mają większe wzniosy, przez co zawory się bardziej nieco otwierają i silnik się lepiej napełnia i lepiej opróżnia na wysokich obrotach i stąd lżej jest mu kręcić wyżej. Do tego są trochę bardziej ostre od serii AEB, ale niewiele.

Jak ktoś ma k03 to nie ma sensu kręcić wyżej jak te 6300 i tak, bo to auto już potem nie jedzie turbo puchnie i silnik się zapycha, znikome doładowanie. U mnie na większym turbo było tak, że przy odcince miałem 1.2Bar więc różnica jest spora biorąc pod uwagę, że AEB nawet po chipie przy odcince ma jakieś 0,6bar.

Opublikowano

zgadam się bo mi spada do ok. 0,6 bara na wysokich obrotach

Opublikowano

Z racji tego, że wszystkie N75 jakie posiadam są uszkodzone a zakup nowego na obecną chwilę nie wchodzi w grę wybrałem tańsze rozwiązanie a mianowicie MBC z alletanio.pl :decayed:

mbc1.jpg

Zainstalowałem to cudo w moim CCCO zgodnie z rozpiską którą znalazłem na google bo ten sposób podłączenia z aukcji allegro to troszkę lipa

mbc_schemat_pod_czenia.jpg

Teraz N75 wpięty w kostkę spoczywa między przewodami z klimy. Przeładowania znikły turbo dmucha 0,6 bara. Przy ustawianiu prawidłowego doładowania MBC miałem w aucie by nie stawać i nie otwierać maski co 500 metrów.

Podziękowania dla GREGORY za pomoc i fachowe rady :good::notworthy:

Opublikowano

dziwne, u mnie przy 6200 było 179g/s i 1 bar :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

myślcie chłopaki co z tym autem się dzieje

Opublikowano

a podmieniałeś ECU ?

masz program ?

Opublikowano

nie podmieniałem, a program nie wiem czy mam ale gadają ze coś tam siedzi

Opublikowano

mam ECU do AEB z programem na 180kM

podaj mi nr zobaczymy czy jest taki sam

Opublikowano

jutro zerknę bo pewnie trzeba odkręcać ta osłonę , no ale coś powiesz mi na temat tych logoów czy sa ok ? lambda ?

Opublikowano

lambda oscyluje poprawnie

ale ją loguje sie podczas normalnej jazdy a nie podczas przyspieszania,

bo wówczas zawsze wskazuje na bogato

Opublikowano

tutaj macie inny link moze lepiej pokazane http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 13:40_________________________________________________Jak kolega Buba Powiedział żebym zobaczył czy wskaźnik źle wskazuje ,wiec kupiłem monomer i okazało sie ze pompuje dokładnie 1,1 bara a nie 1,3 bara jak w tamtym ;)

Opublikowano

najprostsze rozwiązania zawsze są najlepsze :wink4:

ważne że jest dobrze :good:

Opublikowano

Witam

I odgrzewam temet.. udalo sie wam usunac usterke..?

ja Mialem tak zaraz po wymianie turbiny..

I tez zmostkowalem turbine... muszle z WG io przestalo mi ja p[rzeladowywac.. wiec wzielem bo tak wyczytalem na necia.. i wymianielem n75... i juz nie mialem przeladowan.. ale szczerze mowic jezdze tak do tejk pory.. i wydaje mi sie ze autko po wymianie n75 jezdzi tak samo jak ze zmostkowana turbina?? jakie propo? i jak wy rozwiazaliscie swoj problem

Opublikowano

Załatw sobie manometr i zobacz jakie masz ciśnienie doładowania seria 150 KM do 0,6 bara, z mostkiem na turbo 0,4 bara różnica nie jest duża więc możliwe, że jej nie wyczuwasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...