trynity00 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Seria AEB 6300 rpm coś mi się zdaje ale obrotomierz może przekłamywać o jakieś 5% i można zobaczyć 6700 na cyferblacie. KYLOMC masz wirusa więc jeżeli tuner nie przestawił w pamięci sterownika odcięcia zapłonu ( tak jak ma Gregory - wałki ADR i odcięcie 7200 ) kręcisz 6300 rpm.
gregory Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 AEB ???? do odcinki Seryjne AEB do odcinki ledwo co się dokręci od 3 biegu w gorę, bo już nie ma pary wogóle. Jest ona właśnie coś koło 7000. A jak ktoś przesunie odcinkę podczas strojenia to już przy 7 nie odetnie, ale z kolei nie zdrowo jest kręcić tak wysoko seryjną głowicę. O wałkach ADR było już na forum pisane Mają większe wzniosy, przez co zawory się bardziej nieco otwierają i silnik się lepiej napełnia i lepiej opróżnia na wysokich obrotach i stąd lżej jest mu kręcić wyżej. Do tego są trochę bardziej ostre od serii AEB, ale niewiele. Jak ktoś ma k03 to nie ma sensu kręcić wyżej jak te 6300 i tak, bo to auto już potem nie jedzie turbo puchnie i silnik się zapycha, znikome doładowanie. U mnie na większym turbo było tak, że przy odcince miałem 1.2Bar więc różnica jest spora biorąc pod uwagę, że AEB nawet po chipie przy odcince ma jakieś 0,6bar.
KYLOMC Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 zgadam się bo mi spada do ok. 0,6 bara na wysokich obrotach
trynity00 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Z racji tego, że wszystkie N75 jakie posiadam są uszkodzone a zakup nowego na obecną chwilę nie wchodzi w grę wybrałem tańsze rozwiązanie a mianowicie MBC z alletanio.pl Zainstalowałem to cudo w moim CCCO zgodnie z rozpiską którą znalazłem na google bo ten sposób podłączenia z aukcji allegro to troszkę lipa Teraz N75 wpięty w kostkę spoczywa między przewodami z klimy. Przeładowania znikły turbo dmucha 0,6 bara. Przy ustawianiu prawidłowego doładowania MBC miałem w aucie by nie stawać i nie otwierać maski co 500 metrów. Podziękowania dla GREGORY za pomoc i fachowe rady
KYLOMC Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 http://vaglog.rtnet.pl/kylomc89_47044.html nowy log tym razem do 6000 obrotów, pierwszy mi się nie udał a doładowanie 1.3 bARA co o tym myślicie
Dev Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 dziwne, u mnie przy 6200 było 179g/s i 1 bar :mysli:
KYLOMC Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 myślcie chłopaki co z tym autem się dzieje
KYLOMC Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 nie podmieniałem, a program nie wiem czy mam ale gadają ze coś tam siedzi
Dev Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 mam ECU do AEB z programem na 180kM podaj mi nr zobaczymy czy jest taki sam
KYLOMC Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 jutro zerknę bo pewnie trzeba odkręcać ta osłonę , no ale coś powiesz mi na temat tych logoów czy sa ok ? lambda ?
Dev Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 lambda oscyluje poprawnie ale ją loguje sie podczas normalnej jazdy a nie podczas przyspieszania, bo wówczas zawsze wskazuje na bogato
KYLOMC Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 tutaj macie inny link moze lepiej pokazane http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 13:40_________________________________________________Jak kolega Buba Powiedział żebym zobaczył czy wskaźnik źle wskazuje ,wiec kupiłem monomer i okazało sie ze pompuje dokładnie 1,1 bara a nie 1,3 bara jak w tamtym
Buba Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 najprostsze rozwiązania zawsze są najlepsze ważne że jest dobrze
Klejk Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Witam I odgrzewam temet.. udalo sie wam usunac usterke..? ja Mialem tak zaraz po wymianie turbiny.. I tez zmostkowalem turbine... muszle z WG io przestalo mi ja p[rzeladowywac.. wiec wzielem bo tak wyczytalem na necia.. i wymianielem n75... i juz nie mialem przeladowan.. ale szczerze mowic jezdze tak do tejk pory.. i wydaje mi sie ze autko po wymianie n75 jezdzi tak samo jak ze zmostkowana turbina?? jakie propo? i jak wy rozwiazaliscie swoj problem
trynity00 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Załatw sobie manometr i zobacz jakie masz ciśnienie doładowania seria 150 KM do 0,6 bara, z mostkiem na turbo 0,4 bara różnica nie jest duża więc możliwe, że jej nie wyczuwasz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się