rem1k Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 myślę że nawet przesadziłem z tym 120 km/h myślę że jakby to poobliczać to by wyszło pewnie coś koło 100 km/h
chriss Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 powiem tak najlepiej to unikać czołówek a jak już walić to celować w auto lżejsze od swojego wtedy jest szansa że wyjdziemy z tego żywi ;(
Seba_LDZ Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 no i d*pa moj plan z godzina sie sypnal o kilkanasice godzin :/ masakra [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 19:24_________________________________________________ :naughty: Pantonik mowisz ze co z tym zdejmowaniem klem z auku i odpalanie to sciemka ?? bo mnie korci zeby to jutro sprawdzic gorzej jak zadziala możesz aku odłączyć i wykonać taki reset.... to nic nie kosztuje.... moim zdaniem bez sensu.... ale zrobić można...[br]Dopisany: 19 Październik 2011, 19:12_________________________________________________ moja oficjalna wersja to: poparłem tezę chrisa i wsparłem ją danymi liczbowymi [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 19:11_________________________________________________btw. panton. microcat. dzięki :> moze jutro zrobie tylko co jak sie potwierdzi i odpali od cyka
Panton Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 chciałbym się mylić wierz mi
Seba_LDZ Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 no ale potwierdzajac ta teorie to ok ja rozumiem ze moze pamietac ustawienia temp cieplego silnika ale ja go odpalilem i byl zimny po chechlaniu ale odpalil i co jak go odpale teraz znowu na zimnym to skad ma pamietac ustawienia cieplego silnika ?? chyba ze ustawienia reseruje odpiecie klemy :mysli: ciekawe sprawdze jutro [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 19:31_________________________________________________o wlasnie luknalem ze goodyear zrobil ultra grip 8
Seba_LDZ Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 heehe grubo Pantonik na ile zdjac kleme ?? w sensie czasu ?? jesli moge sie poradzic
Seba_LDZ Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 30 minet hehehe k**wa to odpinam o 4 ej i ide projekty ogarniac jak sie rozwidni sprawdze
bartek1605 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 podejrzewam, że na 99% huuuuuuuja to da
rem1k Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 podejrzewam, że na 99% huuuuuuuja to da LOL bardzo mi się podoba ten "optymizm", który niestety podzielam
bartek1605 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 nie mam w zwyczaju mówić że gówno to miód
Kimi Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Siemano z wieczora :hi: rem1k, faktycznie, nie wziąłem pod uwagę faktu, że dwa auta inaczej pochłaniają energię uderzenia niż jedno + betonowa ściana Ale nie będę sprawdzał poprawności Twoich wyliczeń w rzeczywistości - wierzę Ci na słowo
chriss Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 podejrzewam, że na 99% huuuuuuuja to da LOL bardzo mi się podoba ten "optymizm", który niestety podzielam sorry ale też tak uważam ale obym się mylił
Seba_LDZ Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 no i kurde jutro ide zdejmuje rano klemy i dam znac k**wa obyscie mieli racje
MarianekZg Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 no i kurde jutro ide zdejmuje rano klemy i dam znac ku*** obyscie mieli racje Seba a ja trzymam żeby to odłączanie pomogło Delfinkowi :wink4:
Panton Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 zobacz Sebek dlaczego tak napisałem by się ktoś jebnął czymś ciężkim w łeb..... i na 100% jestem przekonany, że to nic nie da.... bo: 1. u Ciebie auto po jednej nocy pali.... problemy się zaczynają po 2 nockach bez odpalania.... na logikę jeżeli pamiętam temp.... srele morele... to po jednej nocy silnik jest zimny i już wtedy ta teoria powinna działać a nie działa.... po 48h silnik bardziej nie "zmarznie" !!! 2. jeżeli silnik nie paliłby po jednej nocy - to OK można by się zgodzić ale Twój silnik po jednej nocy pali (a przecież bardziej ostygnąć nie może) podsumowując to wuuuja ma to znaczenie czy jest zimny czy ciepły... korekcje na na zimnym były niemal idealne dopiero jak zaczyna łapać temperatury robi się rozjazd.... więc na 1000000% jestem pewny, że to NIC nie da.... podsumowanie2: dalej logicznie myśląc to jaka jest różnica między autem które stoi jedną noc (24h) a dwie noce (48h) - przecież temperatura schłodzenia silnika nie ma znaczenia bo po 24h już się schłodzi maksymalnie więc ma znaczenie CZAS..... i moim zdaniem tam spitala gdzieś paliwko z układu paliwowego.... (może jest jakaś nieszczelność lub coś...) w każdym razie po 24h tego paliwka "ucieknie" dwa razy mniej niż po 48h..... widocznie 24h ucieknie na tyle mało, że jeszcze podpomuje i zapali ........ z trudnościami ale zapali.... po 48h już jest tylko powietrze..... pompka zanim napompuje paliwka do układu to jest ten moment gdzie chcesz zapalić na samym powietrzu (brak paliwka) i wtedy jest pupa.... zdecydowanie lepszym sprawdzeniem czy to jest faktycznie to byłoby przekręcenie kluczyka (zapłon) tak z 5-10 razy.... nie odpalając auta... bo przy każdym przekręceniu kluczyka pompka pompuje paliwko.... jeżeli jest to ta przyczyna to 5-10 zapłonów (BEZ zapalania) powinno napompować paliwka i wtedy kolejny raz zapłon i ZAPALENIE powinno odpalić silniki bez problemu..... jeżeli tak to jest potwierdzenie przyczyny dlaczego po 48h ma problemy z zapaleniem.... AMEN.
chriss Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 tez o tym myślałem że może paliwo powraca i się układ zapowietrza ale przeciez jest paliwo w filtrze i wystarczyło by zakręcić ze dwa razy silnikiem by zaciągnąć do cylindra chyba że coś źle rozumuje
Seba_LDZ Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 zgadzam sie zrobie jutro odlacze klemy zobaczymy jak nie zaskoczy zrobie to co mowiles zgadzam sie tez ze po 48 godzinach ostygnac bardziej nie moze heheh no bo niby jak takze zobaczymy
DeeJay_Kill Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Pany - ja już do końca nie wiem, bo nawet podpowiadałem Sebkowi, żeby włączył światła przed odpaleniem (na forum jest wyraźnie napisane, że włącznik świateł ma wpływ na odpalanie). Filtr wymieniony, czujniki temp. sprawne, błędów brak, kąt synchronizacji ustawiony, nawet luz na pompowtryskach zrobiony. Wycieków paliwa nigdzie nie widać, po kilku dniach auto długo kręci, zanim zapali (tak, jakby był zapowietrzony). Nie pomaga wtedy kilkukrotne włączenie zapłonu (podpompowanie paliwa), co sugerowałem Sebkowi... Albo jest gdzieś jednak mała perfidna dziurka i się układ zapowietrza, albo tandem pompa siada w jakiś sposób. Najwyżej dalej powalczymy w weekend;) Szkoda tylko, że wtedy nie można sprawdzić efektów swojej pracy, bo na ciepłym pali od kopa...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się