Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki Łódzkie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę, że bardzo Brunowi pomogłeś :D

a co ? zle powiedzialem ? :D

Nie no, w swojej wypowiedzi zawarłeś całą kwintesencję 2.5TDi V6 :D

  • Odpowiedzi 76.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Seba_LDZ

    14310

  • klysek

    8184

  • bartek1605

    6524

  • Kimi

    5681

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tylko dodam, że na "B" też były kible

Opublikowano

tylko dodam, że na "B" też były kible

serio serio ? byłem święcie przekonany że już poprawili :)

jest też opcja że mówimy o silnikach 2.5 r5 tdi w a6 c4. a to już inna historia i złego słowa nie powiem bo moje doświadczenia ograniczają się do transporterów t4 z 2.5 tdi r5 :D

Opublikowano

Te 2.5 TDi R5 były też montowane w Volvo 850/V70 i S80 zanim weszły D-5.

Też złego słowa powiedzieć nie można, mimo, że chodziły na rzędowej pompie wtryskowej. Nawet pamiętam kąt wyprzedzenia wtrysku: 6 stopni przed GMP :D

Opublikowano

BFC - bliźniak AYM

BDG i BDH - szwankująca elektronika i ukł. zasilania

BCZ i BAU - najmniej awaryjne jednostki[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 21:14_________________________________________________

tylko dodam, że na "B" też były kible

serio serio ? byłem święcie przekonany że już poprawili :)

jest też opcja że mówimy o silnikach 2.5 r5 tdi w a6 c4. a to już inna historia i złego słowa nie powiem bo moje doświadczenia ograniczają się do transporterów t4 z 2.5 tdi r5 :D

nie wiedzieć czemu zrezygnowali z nich :gwizdanie:

Opublikowano
:decayed: :decayed: :decayed:
Opublikowano

więc można podsumować:

"jeżeli pod maską Twojego auta jawi się 2.5 v6 tdi to wiedz że tam się już coś bardzo mocno dzieje ! jeżeli Twoje v6 tdi ma oznaczenie zaczynające się na "a" lub BFC, BDG, BDH to już wiedz że się mechanik Tobą interesuje !

Opublikowano

ja bym powiedział inaczej: znajdź mechesa, który wpuści na warsztat dyliżans z motorownią o tym oznaczeniu

Opublikowano

No własnie widzę że poruszacie mój temat, gdyż dziś widziałem sie z Brunem, i zagadaliśmy na temat mojego bólu serca czyli 2,5 tdi v6 afb lub akn nie pamietam a włsciwie chyba bardziej chodzi o turbo bo z logów wychodzi przeładowanie i wrzuca w tryb awaryjny... a ja nie do końca wiem czy to aby o turbo chodzi i tym problem :wallbash:

Opublikowano

No własnie widzę że poruszacie mój temat, gdyż dziś widziałem sie z Brunem, i zagadaliśmy na temat mojego bólu serca czyli 2,5 tdi v6 afb lub akn nie pamietam a włsciwie chyba bardziej chodzi o turbo bo z logów wychodzi przeładowanie i wrzuca w tryb awaryjny... a ja nie do końca wiem czy to aby o turbo chodzi i tym problem :wallbash:

Na początek to by trzeba było podpiąć VAG-a i zobaczyć, co się dzieje.

Opublikowano

Bruno mowił żę na spociki czasem zabieracie vaga - czy istnieje szansa aby podjechać do Was i sie podpiąć w niedzielę posłuchałbym chętnie opini o tym bo zregenerować sprawną turbine to by było przegięcie :gwizdanie:

Opublikowano

No własnie widzę że poruszacie mój temat, gdyż dziś widziałem sie z Brunem, i zagadaliśmy na temat mojego bólu serca czyli 2,5 tdi v6 afb lub akn nie pamietam a włsciwie chyba bardziej chodzi o turbo bo z logów wychodzi przeładowanie i wrzuca w tryb awaryjny... a ja nie do końca wiem czy to aby o turbo chodzi i tym problem :wallbash:

pewnie turbo do przeczyszczenia ...[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 21:56_________________________________________________powiedzial ten co jezdzi daewoo :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

więc można podsumować:

"jeżeli pod maską Twojego auta jawi się 2.5 v6 tdi to wiedz że tam się już coś bardzo mocno dzieje ! jeżeli Twoje v6 tdi ma oznaczenie zaczynające się na "a" lub BFC, BDG, BDH to już wiedz że się mechanik Tobą interesuje !

:polew: :polew: :polew: :polew: :good: :good: :good:

Opublikowano

:drunk: podstawa warsztatowa

Prubowałem czyścic płynem w areozolu wynn'sa do czyszczenia turbo przez dolot ale skurek może 10-20%

najgorzej przy wyprzedzaniu 3 tyś obrotów ciągnie i raptownie umiera...

Opublikowano

No własnie widzę że poruszacie mój temat, gdyż dziś widziałem sie z Brunem, i zagadaliśmy na temat mojego bólu serca czyli 2,5 tdi v6 afb lub akn nie pamietam a włsciwie chyba bardziej chodzi o turbo bo z logów wychodzi przeładowanie i wrzuca w tryb awaryjny... a ja nie do końca wiem czy to aby o turbo chodzi i tym problem :wallbash:

podrzuć logi

Opublikowano

:hi: i dobranoc zarazem ;) rano znowu pobudka koło 6 :confused4:

ale po browarku się lepiej usypia ;)

Opublikowano

nie mam tych logów bo mi koleś robił pisałem do niego na gg ale je usunął z kompa . może uda mi się zrobic czwartek piatek to podrzucę a jak nie to :mysli:

Opublikowano

bez tego nie ma co ruszać

Opublikowano

to podstawa, zastanawiałem sie czy gdzies sie paliwo nie blokuje, to to dzieje sie przy ok. 3 tys obr. kiedyś miałem taki epizod zatkał mi sie filtr paliwa w baku i rano nie mogłem odpalić walczyłem rok, ileś modyfikacji ileś warsztatów a tu taka glupota wystarczyło wyczyścić a był zabity czarną mazią jak smoła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...