Kimi Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Myślę, że bardzo Brunowi pomogłeś a co ? zle powiedzialem ? Nie no, w swojej wypowiedzi zawarłeś całą kwintesencję 2.5TDi V6
bartek1605 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 tylko dodam, że na "B" też były kible
marcindlug Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 tylko dodam, że na "B" też były kible serio serio ? byłem święcie przekonany że już poprawili jest też opcja że mówimy o silnikach 2.5 r5 tdi w a6 c4. a to już inna historia i złego słowa nie powiem bo moje doświadczenia ograniczają się do transporterów t4 z 2.5 tdi r5
Kimi Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Te 2.5 TDi R5 były też montowane w Volvo 850/V70 i S80 zanim weszły D-5. Też złego słowa powiedzieć nie można, mimo, że chodziły na rzędowej pompie wtryskowej. Nawet pamiętam kąt wyprzedzenia wtrysku: 6 stopni przed GMP
bartek1605 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 BFC - bliźniak AYM BDG i BDH - szwankująca elektronika i ukł. zasilania BCZ i BAU - najmniej awaryjne jednostki[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 21:14_________________________________________________ tylko dodam, że na "B" też były kible serio serio ? byłem święcie przekonany że już poprawili jest też opcja że mówimy o silnikach 2.5 r5 tdi w a6 c4. a to już inna historia i złego słowa nie powiem bo moje doświadczenia ograniczają się do transporterów t4 z 2.5 tdi r5 nie wiedzieć czemu zrezygnowali z nich :gwizdanie:
marcindlug Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 więc można podsumować: "jeżeli pod maską Twojego auta jawi się 2.5 v6 tdi to wiedz że tam się już coś bardzo mocno dzieje ! jeżeli Twoje v6 tdi ma oznaczenie zaczynające się na "a" lub BFC, BDG, BDH to już wiedz że się mechanik Tobą interesuje !
bartek1605 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 ja bym powiedział inaczej: znajdź mechesa, który wpuści na warsztat dyliżans z motorownią o tym oznaczeniu
ALBINN Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 No własnie widzę że poruszacie mój temat, gdyż dziś widziałem sie z Brunem, i zagadaliśmy na temat mojego bólu serca czyli 2,5 tdi v6 afb lub akn nie pamietam a włsciwie chyba bardziej chodzi o turbo bo z logów wychodzi przeładowanie i wrzuca w tryb awaryjny... a ja nie do końca wiem czy to aby o turbo chodzi i tym problem
Kimi Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 No własnie widzę że poruszacie mój temat, gdyż dziś widziałem sie z Brunem, i zagadaliśmy na temat mojego bólu serca czyli 2,5 tdi v6 afb lub akn nie pamietam a włsciwie chyba bardziej chodzi o turbo bo z logów wychodzi przeładowanie i wrzuca w tryb awaryjny... a ja nie do końca wiem czy to aby o turbo chodzi i tym problem Na początek to by trzeba było podpiąć VAG-a i zobaczyć, co się dzieje.
ALBINN Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Bruno mowił żę na spociki czasem zabieracie vaga - czy istnieje szansa aby podjechać do Was i sie podpiąć w niedzielę posłuchałbym chętnie opini o tym bo zregenerować sprawną turbine to by było przegięcie :gwizdanie:
Seba_LDZ Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 No własnie widzę że poruszacie mój temat, gdyż dziś widziałem sie z Brunem, i zagadaliśmy na temat mojego bólu serca czyli 2,5 tdi v6 afb lub akn nie pamietam a włsciwie chyba bardziej chodzi o turbo bo z logów wychodzi przeładowanie i wrzuca w tryb awaryjny... a ja nie do końca wiem czy to aby o turbo chodzi i tym problem pewnie turbo do przeczyszczenia ...[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 21:56_________________________________________________powiedzial ten co jezdzi daewoo :kox:
frugodh Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 więc można podsumować: "jeżeli pod maską Twojego auta jawi się 2.5 v6 tdi to wiedz że tam się już coś bardzo mocno dzieje ! jeżeli Twoje v6 tdi ma oznaczenie zaczynające się na "a" lub BFC, BDG, BDH to już wiedz że się mechanik Tobą interesuje ! :polew: :polew: :good:
ALBINN Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 podstawa warsztatowa Prubowałem czyścic płynem w areozolu wynn'sa do czyszczenia turbo przez dolot ale skurek może 10-20% najgorzej przy wyprzedzaniu 3 tyś obrotów ciągnie i raptownie umiera...
bartek1605 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 No własnie widzę że poruszacie mój temat, gdyż dziś widziałem sie z Brunem, i zagadaliśmy na temat mojego bólu serca czyli 2,5 tdi v6 afb lub akn nie pamietam a włsciwie chyba bardziej chodzi o turbo bo z logów wychodzi przeładowanie i wrzuca w tryb awaryjny... a ja nie do końca wiem czy to aby o turbo chodzi i tym problem podrzuć logi
kanu Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 i dobranoc zarazem rano znowu pobudka koło 6 ale po browarku się lepiej usypia
ALBINN Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 nie mam tych logów bo mi koleś robił pisałem do niego na gg ale je usunął z kompa . może uda mi się zrobic czwartek piatek to podrzucę a jak nie to
ALBINN Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 to podstawa, zastanawiałem sie czy gdzies sie paliwo nie blokuje, to to dzieje sie przy ok. 3 tys obr. kiedyś miałem taki epizod zatkał mi sie filtr paliwa w baku i rano nie mogłem odpalić walczyłem rok, ileś modyfikacji ileś warsztatów a tu taka glupota wystarczyło wyczyścić a był zabity czarną mazią jak smoła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się