Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z szarpaniem na przyśpieszeniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego jesli chodzi o te zaworki itp (N75,dv,Wg....) to niestety nikt nie jest jasnowidzem czy masz zepsuty czy nie .To są elementy które musisz sam sprawdzić niestety .Tu tylko mogą ci podpowiedzieć co może być winowajca .... Sprawdź te wszystkie rzeczy

- MAF (przepływomierz), zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości

- nieszczelności w dolocie

- nieszczelności w układzie podciśnienia

- zawór DV

- zawór N75

- świece (wiek, przebieg...)

- cewki zapłonowe (wiek..., przebieg, lub długotrwała jazda w stanie ubogiej mieszanki)

- zatkany (!) filtr powietrza

- czujnik temperatury cieczy G62

- Przepustnica (brud, brak sygnału położenia przepustnicy)

- sonda lambda

- pompa paliwa

- filtr paliwa

Opublikowano

hmm...no iiiii....co tu duzo gadać..muszę przyznać Kolego Devastation że trafiłeś w 10..!! wymontowałem DV-ke i jeśli się nie mylę membrana jest nieszczelna..!! nie wiem czy to jest jedyny powód wariacji silnika..ale zawór jest napewno do wymiany..!! orientuje się ktoś może czy jest jakakolwiek możliwość chwilowej naprawy DV-ki?? bo narazie nie mam możliwości wymiany na nowy.. :(

Opublikowano

nie ma mozliwosci, jezdzij na tym co masz i zbieraj na nowy

Opublikowano

hehe..nie chodzi tu o kase..tylko o to że jestem za granicą i nie mam za bardzo mozliwości kupna innego..a niedługo wybieram sie do polski i tam bym kupił nowy..miałem w planach kupić BOVa HKSa ale troszkę poczytałem na ten temat i dowiedzialem sie że są z tym problemy..!! wiec zrezygnowałem.. :(

Opublikowano

super ze udalo Ci sie zdiagnozowac co i jak,

ja w pon. dam znac co wyszlo w moim przypadku

Opublikowano

hehe..nie chodzi tu o kase..tylko o to że jestem za granicą i nie mam za bardzo mozliwości kupna innego..a niedługo wybieram sie do polski i tam bym kupił nowy..miałem w planach kupić BOVa HKSa ale troszkę poczytałem na ten temat i dowiedzialem sie że są z tym problemy..!! wiec zrezygnowałem.. :(

nie inny tylko taki sam,

nie masz gdzies ASO Audi w okolicy??

Opublikowano

nie ma mozliwosci, jezdzij na tym co masz i zbieraj na nowy

Właśnie skończyłem..Twierdziłeś kolego że niema możliwości naprawy DV-ki..a jednak..powiadają.."Polak potrafi.."!! Uszczelniłem membranke..DV-ka chodzi super...zero nieszczelności...aleee...jest duża poprawa jednak jeszcze coś jest nie tak.. :( sprawdzę jeszcze N75 może on też ma winę..

Opublikowano

jak usunąłes nieszczelnosc ???

DV-ka musi pracowac

Opublikowano

"Musi pracować" i pracuje..!! zamyka, otwiera..!! wszystko jest ok..przerywany odgłos powietrza zniknął..ale silnik dalej przerywa.. :(

Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy N75 po wymontowaniu powinien mieć przepływ powietrza po dmuchnięciu w najdłuższy króciec idący od dolotu?? wydaje mi się że on tez będzie uszkodzony..!! i czy po podłączeniu go pod wtyczkę i włączeniu zapłonu powinna być w nim różnica?? czy dopiero w trakcie jazdy?? chodzi mi o jego ogólną zasadę działania.. :mysli:

Opublikowano

czarna magia,

ja dzis zamowilem nowa dv'ke z aso i zawor upustowy cisnienia i mam nadzieje ze bedzie banglac, jutro sie okaze, koszt w aso 191,00 pln brutto za oba zaworki, takze mysle ze tragedii nie ma, jutro jeszcze maja przyjsc platynowe swiece od toma77 i dam znac co i jak

Opublikowano

ja dzis zamowilem nowa dv'ke z aso i zawor upustowy cisnienia

przeciez to jest to samo....

Opublikowano

aj, ten zawor upustowy ten ktory jest odpowiedzialny za cos tam na wale korbowym itd:)

dokladnie nie pamietam co mi mechanik tlumaczyl :embarrassed:

Opublikowano

właśnie sprawdziłem N75 i ....ku mojemu zaskoczeniu po podłączeniu 12V zawór otwiera przepływ powietrza..!! A myślałem że jest zepsuty..!! Dodam jeszcze że po krótkiej jeździe próbnej..( próbnej, nie znaczy katowaniu..!!) turbina robi się czerwona..myślę że najbardziej podczas szarpania.. Może wina leży bardziej po stronie zapłonu?? Silnik po dodaniu gazu tak jak by się dławił.. czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jak to posprawdzać?? Może jak zrobić odpowiednie do tego przypadku logi lub coś w tym stylu.. nie wiem już jak myśleć.. :mysli:

Opublikowano

u mnie oba zawory wymienione, dodstkowe kupilem nowe swiece ngk i dupcia blada :thumbdown:

na 99% jutro musze zamowic cewki, na 3 i 4 cylindrze na benzynie potrafi lekko zarzucic, na vagu tez wyskakuja za duze wartosci, pojechalem tez dzis od razu na przeglad gazu po pierwszych 10tys, posprawdzali, wymienili filtr i tez stwierdzili cewe:/

eeeehh

Opublikowano

u mnie oba zawory wymienione, dodstkowe kupilem nowe swiece ngk i dupcia blada :thumbdown:

na 99% jutro musze zamowic cewki, na 3 i 4 cylindrze na benzynie potrafi lekko zarzucic, na vagu tez wyskakuja za duze wartosci, pojechalem tez dzis od razu na przeglad gazu po pierwszych 10tys, posprawdzali, wymienili filtr i tez stwierdzili cewe:/

eeeehh

I co tam Kolego z ta cewką wyszło?? rozwiązałeś już problem?? U mnie nadal bez zmian..pytałem o logi ale zero reakcji ze strony Kolegów, którzy znają temat.. ;(

Opublikowano

ja sie dzis niemozliwie wprost zagotowalem :evil:

zamowilem u Tomka nowe cewki beru, dzis przyszly, ale qwa byl jakis blad w systemie u niego i doszly mi takie, ktore nie pasuja:/

te z nowszego typu silnika,a nie aeb.

dopiero we wtorek bede mial odpowiednie,a zly jestem bo chcialem jutro na hamownie jechac :wallbash:

koszt cewek:

te ktore mi nie pasuja -100pln

te ktore przyjda -120pln

i kolejny miesiac kupa hajsu w samochod

cewki~ 500pln + zawory 200pln+ robocizna?

:wallbash:

Opublikowano

Jeszcze raz zapytam.. :hi: czy może mi ktoś powiedzieć z jakiego kanału zrobić logi w moim przypadku??i w jaki sposób..nie chodzi mi o program tylko o jazdę..!! (przypominam że samochód szarpie) Z góry dzięki.. :good:

Opublikowano

Jeszcze raz zapytam.. :hi: czy może mi ktoś powiedzieć z jakiego kanału zrobić logi w moim przypadku??i w jaki sposób..nie chodzi mi o program tylko o jazdę..!! (przypominam że samochód szarpie) Z góry dzięki.. :good:

odłącz przepływkę i się przejedź samochodem

Opublikowano

ja sie dzis niemozliwie wprost zagotowalem :evil:

zamowilem u Tomka nowe cewki beru, dzis przyszly, ale qwa byl jakis blad w systemie u niego i doszly mi takie, ktore nie pasuja:/

te z nowszego typu silnika,a nie aeb.

dopiero we wtorek bede mial odpowiednie,a zly jestem bo chcialem jutro na hamownie jechac :wallbash:

koszt cewek:

te ktore mi nie pasuja -100pln

te ktore przyjda -120pln

i kolejny miesiac kupa hajsu w samochod

cewki~ 500pln + zawory 200pln+ robocizna?

:wallbash:

a nie lepiej podmienic z kims sprawne?

Opublikowano

nie mam z kim, nie ma u nas zadnego klubowicza z aeb :thumbdown:

a nawet gdyby byl, to podmienie i co? i tak bym musial kupic, kupie jedna, zaraz padna nastepne, dlatego czekam na nowy komplet,

aa, zapomnialem dopisac, 130pln dodatkowo za swiece :wallbash:

a mialem montowac biksenon w tym miechu... :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...