KYLOMC Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 kolego jesli chodzi o te zaworki itp (N75,dv,Wg....) to niestety nikt nie jest jasnowidzem czy masz zepsuty czy nie .To są elementy które musisz sam sprawdzić niestety .Tu tylko mogą ci podpowiedzieć co może być winowajca .... Sprawdź te wszystkie rzeczy - MAF (przepływomierz), zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości - nieszczelności w dolocie - nieszczelności w układzie podciśnienia - zawór DV - zawór N75 - świece (wiek, przebieg...) - cewki zapłonowe (wiek..., przebieg, lub długotrwała jazda w stanie ubogiej mieszanki) - zatkany (!) filtr powietrza - czujnik temperatury cieczy G62 - Przepustnica (brud, brak sygnału położenia przepustnicy) - sonda lambda - pompa paliwa - filtr paliwa
TurboTeam24 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 hmm...no iiiii....co tu duzo gadać..muszę przyznać Kolego Devastation że trafiłeś w 10..!! wymontowałem DV-ke i jeśli się nie mylę membrana jest nieszczelna..!! nie wiem czy to jest jedyny powód wariacji silnika..ale zawór jest napewno do wymiany..!! orientuje się ktoś może czy jest jakakolwiek możliwość chwilowej naprawy DV-ki?? bo narazie nie mam możliwości wymiany na nowy..
Buba Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 nie ma mozliwosci, jezdzij na tym co masz i zbieraj na nowy
TurboTeam24 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 hehe..nie chodzi tu o kase..tylko o to że jestem za granicą i nie mam za bardzo mozliwości kupna innego..a niedługo wybieram sie do polski i tam bym kupił nowy..miałem w planach kupić BOVa HKSa ale troszkę poczytałem na ten temat i dowiedzialem sie że są z tym problemy..!! wiec zrezygnowałem..
adrianus Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 super ze udalo Ci sie zdiagnozowac co i jak, ja w pon. dam znac co wyszlo w moim przypadku
Buba Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 hehe..nie chodzi tu o kase..tylko o to że jestem za granicą i nie mam za bardzo mozliwości kupna innego..a niedługo wybieram sie do polski i tam bym kupił nowy..miałem w planach kupić BOVa HKSa ale troszkę poczytałem na ten temat i dowiedzialem sie że są z tym problemy..!! wiec zrezygnowałem.. nie inny tylko taki sam, nie masz gdzies ASO Audi w okolicy??
TurboTeam24 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 nie ma mozliwosci, jezdzij na tym co masz i zbieraj na nowy Właśnie skończyłem..Twierdziłeś kolego że niema możliwości naprawy DV-ki..a jednak..powiadają.."Polak potrafi.."!! Uszczelniłem membranke..DV-ka chodzi super...zero nieszczelności...aleee...jest duża poprawa jednak jeszcze coś jest nie tak.. sprawdzę jeszcze N75 może on też ma winę..
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 jak usunąłes nieszczelnosc ??? DV-ka musi pracowac
TurboTeam24 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 "Musi pracować" i pracuje..!! zamyka, otwiera..!! wszystko jest ok..przerywany odgłos powietrza zniknął..ale silnik dalej przerywa.. Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy N75 po wymontowaniu powinien mieć przepływ powietrza po dmuchnięciu w najdłuższy króciec idący od dolotu?? wydaje mi się że on tez będzie uszkodzony..!! i czy po podłączeniu go pod wtyczkę i włączeniu zapłonu powinna być w nim różnica?? czy dopiero w trakcie jazdy?? chodzi mi o jego ogólną zasadę działania..
adrianus Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 czarna magia, ja dzis zamowilem nowa dv'ke z aso i zawor upustowy cisnienia i mam nadzieje ze bedzie banglac, jutro sie okaze, koszt w aso 191,00 pln brutto za oba zaworki, takze mysle ze tragedii nie ma, jutro jeszcze maja przyjsc platynowe swiece od toma77 i dam znac co i jak
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ja dzis zamowilem nowa dv'ke z aso i zawor upustowy cisnienia przeciez to jest to samo....
adrianus Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 aj, ten zawor upustowy ten ktory jest odpowiedzialny za cos tam na wale korbowym itd:) dokladnie nie pamietam co mi mechanik tlumaczyl
TurboTeam24 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 właśnie sprawdziłem N75 i ....ku mojemu zaskoczeniu po podłączeniu 12V zawór otwiera przepływ powietrza..!! A myślałem że jest zepsuty..!! Dodam jeszcze że po krótkiej jeździe próbnej..( próbnej, nie znaczy katowaniu..!!) turbina robi się czerwona..myślę że najbardziej podczas szarpania.. Może wina leży bardziej po stronie zapłonu?? Silnik po dodaniu gazu tak jak by się dławił.. czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jak to posprawdzać?? Może jak zrobić odpowiednie do tego przypadku logi lub coś w tym stylu.. nie wiem już jak myśleć..
adrianus Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 u mnie oba zawory wymienione, dodstkowe kupilem nowe swiece ngk i dupcia blada na 99% jutro musze zamowic cewki, na 3 i 4 cylindrze na benzynie potrafi lekko zarzucic, na vagu tez wyskakuja za duze wartosci, pojechalem tez dzis od razu na przeglad gazu po pierwszych 10tys, posprawdzali, wymienili filtr i tez stwierdzili cewe:/ eeeehh
TurboTeam24 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 u mnie oba zawory wymienione, dodstkowe kupilem nowe swiece ngk i dupcia blada na 99% jutro musze zamowic cewki, na 3 i 4 cylindrze na benzynie potrafi lekko zarzucic, na vagu tez wyskakuja za duze wartosci, pojechalem tez dzis od razu na przeglad gazu po pierwszych 10tys, posprawdzali, wymienili filtr i tez stwierdzili cewe:/ eeeehh I co tam Kolego z ta cewką wyszło?? rozwiązałeś już problem?? U mnie nadal bez zmian..pytałem o logi ale zero reakcji ze strony Kolegów, którzy znają temat.. ;(
adrianus Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 ja sie dzis niemozliwie wprost zagotowalem zamowilem u Tomka nowe cewki beru, dzis przyszly, ale qwa byl jakis blad w systemie u niego i doszly mi takie, ktore nie pasuja:/ te z nowszego typu silnika,a nie aeb. dopiero we wtorek bede mial odpowiednie,a zly jestem bo chcialem jutro na hamownie jechac koszt cewek: te ktore mi nie pasuja -100pln te ktore przyjda -120pln i kolejny miesiac kupa hajsu w samochod cewki~ 500pln + zawory 200pln+ robocizna?
TurboTeam24 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Jeszcze raz zapytam.. czy może mi ktoś powiedzieć z jakiego kanału zrobić logi w moim przypadku??i w jaki sposób..nie chodzi mi o program tylko o jazdę..!! (przypominam że samochód szarpie) Z góry dzięki..
prady1 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Jeszcze raz zapytam.. czy może mi ktoś powiedzieć z jakiego kanału zrobić logi w moim przypadku??i w jaki sposób..nie chodzi mi o program tylko o jazdę..!! (przypominam że samochód szarpie) Z góry dzięki.. odłącz przepływkę i się przejedź samochodem
Buba Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 ja sie dzis niemozliwie wprost zagotowalem zamowilem u Tomka nowe cewki beru, dzis przyszly, ale qwa byl jakis blad w systemie u niego i doszly mi takie, ktore nie pasuja:/ te z nowszego typu silnika,a nie aeb. dopiero we wtorek bede mial odpowiednie,a zly jestem bo chcialem jutro na hamownie jechac koszt cewek: te ktore mi nie pasuja -100pln te ktore przyjda -120pln i kolejny miesiac kupa hajsu w samochod cewki~ 500pln + zawory 200pln+ robocizna? a nie lepiej podmienic z kims sprawne?
adrianus Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 nie mam z kim, nie ma u nas zadnego klubowicza z aeb a nawet gdyby byl, to podmienie i co? i tak bym musial kupic, kupie jedna, zaraz padna nastepne, dlatego czekam na nowy komplet, aa, zapomnialem dopisac, 130pln dodatkowo za swiece a mialem montowac biksenon w tym miechu... :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się