Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z szarpaniem na przyśpieszeniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

N-ką steruje ECU, a niby co ma nią sterowac ?

Opublikowano

nie wiem dlatego pytam,myślałem że jest coś po drodze z kompa

Opublikowano

nie wiem dlatego pytam,myślałem że jest coś po drodze z kompa

kablek :wink4:

Opublikowano

czyli kolejny czujnik będziemy kroić :polew: tym razem wiem z której strony się zabrać :decayed:

Opublikowano

Co ty tam tak ciachasz ?

U mnie troche sie uspokoiło gdy wymienilem modul zaplonu :mysli:

Zamontowałem Boosta i wydaje mi sie, ze moje szarpania leza po stronie turbiny, bo dzis tak po wykasowaniu wszystkich bledow zagrzałem auto i pojechalem na male testy.

I mi przeladowuje, do 1 bara pozniej spada na 0.6 pozniej na 0.9 i pozniej na 0.7 i pozniej juz 0.6 i w dol.. i te tzw strzaly (szarpania) to nie brak mocy tylko zastrzyk 1 bara a pozniej do prawidlowego cisnienia 0.6 - 0.7. Tak to rozumuje..

:mysli:

Opublikowano

szczelne masz wszystko ?

Opublikowano

N75 juz dwie sztuki, , przewody wszystki wymienione, zmienilem tylko na wiekszy z muszli do n75 z 3mm na 5 mm zacisniete opaskami, myslac ze wiekszy, bedzie bardziej drozny, ale moze sie myle :mysli: ale to i tak nie to chyba...

DV wymieniony na nowy

N75 dwie sztuki - to samo.

Przewody podcisnieniowe wymienione

Nie mam sie do czego przyczepic.. ale... wskazania doladowania sie dziwne, bo raz przeladowuje a raz wraca na sztywno na 0.6 pozniej zwnowu troche przeladuje i wraca do normy. Dzis zrobiłem pierwsze logi :shocked:

Log (0 - 003)

Log (0 - 003)

Log (0 - 003)

:mysli:

Opublikowano

cos masz popieprzone w tych logach

u góry jest info o przepływce a ponizej napiecie

Opublikowano

Dokladnie, tez zastanawiałem sie nad tym, dlaczego wartosc przeplywy wskasuje tylko V. Napiecie tutaj "moze" nie ma az takiego znaczenia. Jutro/sobota zrobie logi chodz 003 mialo byc ok, moze mam za stary program. Na czym jeszcze zrobic logi ? To zaloze temat na diagnostyce VAG. Poprosze dziewczyne to bedzie diagnosta ;) a ja powciskam gazu :przebiegly:

Opublikowano

panowie pytanko mam, jakie macie numery na N-kach? tylko 1.8t bym prosił [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 21:14_________________________________________________trzeba zainwestować w budzik żebym wiedział ile turbo ładuje

Opublikowano

Baaaardzo dobra sprawa.. widac jak na dloni podcisnienie i nadcisnienie. W trasie fajna sprawa jak sie wyprzedza z 5 biegu jak laduje ;)

Opublikowano

no właśnie na tej nowej o numerze 058906283C coś licho ładuje ale nie szarpie na starej 058906283F przeładowywało ale piz*e miała straszną już sam nie wiem o co chodzi [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 21:48_________________________________________________http://moto.allegro.pl/wskaznik-cisnienia-doladowania-smoke-boost-turb-i1637135171.html :naughty:

Opublikowano

no właśnie na tej nowej o numerze 058906283C coś licho ładuje ale nie szarpie na starej 058906283F przeładowywało ale piz*e miała straszną już sam nie wiem o co chodzi [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 21:48_________________________________________________http://moto.allegro.pl/wskaznik-cisnienia-doladowania-smoke-boost-turb-i1637135171.html :naughty:

dzisiaj taki zamówiłem bedzie widac jak na dłonie sorki za ot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...