dero686 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 OK ;] Dzięki ;D jutro jadę do warsztatu...
vdm Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 znajomy robił w passacie 2 miesiące temu koszt wymiana i planowanie głowicy + czyszczenie turbo = 700 zł i problem z głowy (tylko jemu płyn walił do komory spalania a objawami była ostra biała mgła za nim) a co do twojego silnika to się nie obawiaj po dobrze zrobionym zabiegu będzie śmigał drugie tyle co ma na liczniku i nic się nie będzie działo
grzechuwoj Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Podstawa to dobre części od razu można wymienić pasek. Ten sam koszt. Dodatkowo pamiętaj o wymianie szpilek, bo trzeba użyć sporej siły.
SotoM Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ja przed demontem głowicy miałem 140km i po remoncie dalej mam 140km. nie ten silnik to moze sie okazac po wymianie pierscieni a nie po wymianie uszczelki... jak sie zdecydujesz na robote to połóz kase i zapodaj sobie oprócz planowania czapki wymiane uszczelniaczy zaworowych, prowadnic zaworów i przetarcie zaworów. prowadnice na 1000% beda zajechane to nie ma bata zawór jak bedzie rozpiety to bedzie latał na boki masakrycznie... jesli ci zalezy na mocy.
vronka Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 dero. Jest bardzo prawdopodobne, że to uszczelka pod głowicą. Można to jednak sprawdzić. Jest do kupienia specjalny płyn, do którego teoretycznie powinno się mieć przyrząd. Znajomy warsztaciarz zastąpił ten przyrząd rurką fermentacyjną (taką używaną przy domowej produkcji wina w butli) wsadzoną w gumowy korek dopasowany do średnicy otworu w zbiorniku wyrównawczym. Płyn jest jaskrawo niebieski a po kontakcie ze spalinami zmienia kolor na zielony (albo na odwrót- nie pamiętam). Ten mechanik ,o którym mówię przystawia tą rurkę z płynem do zbiornika (trzeba mocno docisnąć, żeby było szczelnie) a druga osoba przez dłuższą chwilę umiarkowanie gazuje silnik - nie za mocno bo wypchnie płyn z rurki. Jak płyn zmieni kolor to na 100% są spaliny w układzie chłodzenia - czyli padnięta uszczelka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się