Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podłączenie przewodów CAN z zegarów do radia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spisz numery radia

Opublikowano

Te vany z licznika to kostka niebieska ?

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Tak czytam i czytam i już sam nie wiem o co tu biega...
Mam radio chyba pierwsze jakie wychodziły w B6 -> kaseciak 1 DIN.
Dzisiaj wyjąłem radio i w zasadzie mam "bieda edyszyn" jak nic. Widzę chyba dokładaną tylko jedną zieloną wtyczkę z dwoma kabelkami i jak spardziłem nr pin to wygląda na can-h i can-l z tym, że one nie idą do licznika tylko do wiązki klimatronika.
Coś grzebane czy tak było fabrycznie?

Chciałbym aby fis pokazywał stacje itd oraz podłączyć radio do lini diagnostyki (jeśli w ogóle się da).

Czy mogę odciąc te kabeli z wiązki klimatronika i podłączyć je do licznika + kodowanie?
Który pin z czy podłączyć żeby można było Vagiem połączyć się z radiem?
 

EDIT: jeszcze pytanko o piny: do radia ia piny mini iso a w liczniku?

Edytowane przez aiwer
Opublikowano

Witam jesli zaglada jeszcze ktos do tego tematu to moze potwierdzic do jakiego kolorukostki w liczniku podpinamy can h i can l ??

Opublikowano
23 minuty temu, vojtec76 napisał:

..no i ktore piny zeby nie bylo watpliwosci dla innych..

W pieszym poście masz opisane... poza tym cany łączy się skrętką z 2 przewodów by zakłóceń w działaniu nie było. 

Opublikowano

Witam kolegów. Chciałbym odnowić temat. Wyrzuciłem swoje stare orginale radio connect II i wstawiłem navigation plus niby jakoś działa ale nie wyświetla mi na fisie radia nie działa sterwoanie z kierownicy nie ma podświetlenia nie włącza się z kluczykiem i tak samo nie wyłącza się po każdym odpaleniu radia trzeba wpisywać kod. Wiem że trzeba się połączyć z licznikiem ale nie wiem który pin do którego ma iść mógłby ktoś podpowiedzieć? Dodaje zdjęcia jak to mam podłączone.20211116_204724.jpg20211116_204731.jpg20211116_204638.jpg20211116_204735.jpg20211116_204720.jpg20211116_204644.jpg

Opublikowano

porównaj rozpiskę z concerta z navigation plus. Cany masz pociągnięte ale musisz gdzie indziej je wpiąć

Inked20211116_204638.jpg.6b4d7047f70364b491166bc89d62806e_LI.jpg

Opublikowano

no i jeszcze tuner TMC potrzebny który jest gatewayem dla szyny CAN z RNSD ( szyna Bosch niezrozumiała dla licznika ) , kolega zaznaczył ci gdzie masz CAN - one już są do licznika podciagnięte , dodatkowo musisz plus po stacyjce podciagnać bo nie masz teraz logiki zapłonu 

Opublikowano

czyli podsumowując, zamiast RNS-D który jest starym radiem, warto wymienić na RNS-E.

Opublikowano (edytowane)

Plus po stacyjce to w który pin w radiu się wpiąć? Po  zmianie przodów can nic się nie zmieniło próbowałem zrobić adaptacje ale też bez rezultatu co może być nie tak jeszcze?20211116_204649.jpg

Edytowane przez Wojteka4b6 2.0 alt
Opublikowano

A czy jak założę radio RNS-E to będzie wszystko działać bez żadnego tunera? Chodzi mi że biorę podłączam kostki can na swoje miejsce koduje i chodzi. Nie zależy mi na nawigacji tylko na samym radiu bez większych przeróbek 

Opublikowano

RNSE jeżeli podłączysz przez adapter to będzie wszystko śmigać

 

co do plusu po stacyjce to wpinasz się w Skont - fabrycznie jest  to jest plus po stacyjce zanikający po wyciągnięciu kluczyka ( oddzielny pin jest przy stacyjce ) 

Opublikowano

Panowie jeszcze raz ja mam nadzieję że już ostatni raz. Zmieniłem radio wszystko pasuje tylko pozostaje temat podlaczenia anteny jakich przejściówek użyć w lokalnych sklepach brak.

20211124_090157.jpg

Opublikowano

Temat ładnotacja opisany. Niestety część zdjęć nie wczytuje się. Ma ktoś zdjęcia w jaki sposób dołożył CAN z licznika do RNS-e w B6?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...