Gość tomek83nl Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 ten niebieski to separator anteny z tego co kojarze , możesz to wywalić ,pin 3 linia-k połącz do pinu 15 złącza diagnostycznego a wtedy połączysz sie vagiem z radiem:wink: Dzięki za zainteresowanie, w najbliższym czasie będzie pierwsze podejście - robię to w b7 - czyli przez vcds - robił ktoś już??? będzie z tym problem???
radiosław Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 vag , wchodzisz w 17-instruments i potem STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio (Mehrausstattung) +02 - Telefon (Mehrausstattung) +04 - Navigation (Mehrausstattung) +08 - Telematik (Mehrausstattung) +16 - Kombiinstrument (nur codiert falls ein 2. Gerät verbaut wurde) czyli zapisujesz 17:wink: dzięki:hi: cza kogoś z vagiem i ma być odezwę się jak zadziała. ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:00 ---------- jeszcze jedno, czy programem serwisowym VAS da się to zrobić? (bo na razie tylko taki mam w okolicy) Da się to zrobić programem serwisowym (nie jest łatwo), zapisałem wartość 17 ale niestety dalej nic nie działa. Jest taka opcja żeby w licznikach te kable can-l, can-h nie były wpięte? z radia wychodzą, ale nie chcę mi się liczników na darmo wyciągać. Panowie jest lipa. Kabelki CAN są w wiązce original, kabel K-line jest original, wszystko wszędzie wpięte, w licznikach dopisane wartości prawidłowe przy następnym wpięciu są, a RDS-u w licznikach jak nie było tak nie ma, radio wyłącza się co godzinę, nie gaśnie za kluczykiem i nie ma połączenia z kompem......... Ma ktoś jakiś pomysł????? Może jest ktoś z podkarpacia co by podją się tematu?
krokodyl1 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Spróbuj napisać do wrclaguna, on jest z RZ, zna te tematy, Ja u siebie przeszedłem z chorusa na RNS-E własnymi siłami bez problemu, ale nie chciałbym Cię fatygować do RJA i miałoby się okazać, że nie podołam
domin79 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 vag , wchodzisz w 17-instruments i potem STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio (Mehrausstattung) +02 - Telefon (Mehrausstattung) +04 - Navigation (Mehrausstattung) +08 - Telematik (Mehrausstattung) +16 - Kombiinstrument (nur codiert falls ein 2. Gerät verbaut wurde) czyli zapisujesz 17:wink: dzięki:hi: cza kogoś z vagiem i ma być odezwę się jak zadziała. ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:00 ---------- jeszcze jedno, czy programem serwisowym VAS da się to zrobić? (bo na razie tylko taki mam w okolicy) Da się to zrobić programem serwisowym (nie jest łatwo), zapisałem wartość 17 ale niestety dalej nic nie działa. Jest taka opcja żeby w licznikach te kable can-l, can-h nie były wpięte? z radia wychodzą, ale nie chcę mi się liczników na darmo wyciągać. Panowie jest lipa. Kabelki CAN są w wiązce original, kabel K-line jest original, wszystko wszędzie wpięte, w licznikach dopisane wartości prawidłowe przy następnym wpięciu są, a RDS-u w licznikach jak nie było tak nie ma, radio wyłącza się co godzinę, nie gaśnie za kluczykiem i nie ma połączenia z kompem......... Ma ktoś jakiś pomysł????? Może jest ktoś z podkarpacia co by podją się tematu? zrób foty kostek połączeniowych w aucie:eusathink: coś musi być namieszane:eusathink:
dawid97531 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Czy ktos z wlkp. ma piny vaga i najwazniejsze checi zeby podlaczyc umnie kabelki do licznika ? mam radyjko na 2 din i nie mam podswietlania wylacza sei co godz.i ie wylacza sie podczas gazenia auta.Stawiam dobra flache
Jenot Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 http://img294.imageshack.us/img294/1462/imag0026x.jpg Witam, mam tak samo jak na zdjęciu . Fabrycznie miałem podłączone nieoryginalne radio sony.. Teraz kupiłem radio concert CD. W radiu brak podświetlania oraz przestały grać tylne głośniki. Jeszcze nie wiem czy się wyłącza po godzinie. Będę musiał podłączyć wszystko wg porady tomas3miasto . Czy jest coś jeszcze o czym powinienem wiedzieć? Pozdrawiam Wszystkich
nitroo Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Swój problem opisałem tutaj: Brak radia na FIS Próbowaliśmy z kolegą cwiara zamienić cany w radiu na krótko, ale to nie rozwiązało tematu. Na więcej nie było czasu. Chcę więc uciąć wszystkie przewody i zlutować je jeszcze raz do nowej mini iso. Potrzebuję jednak schemat kolorystyczny przewodów? Który kolor w którego PINA ma iść? Inaczej tego nie ogarnę... Bardzo pomocne byłyby zdjęcia poprawnie działających kostek
piotrek83 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 udało się, ale nie tak jak chciałem. Nie byłem w stanie ustalić dokąd idzie obecny kabel z pin3 (k-line). k-line z pinu 3 podłączyłem pod złącze diagnostyczne w pin 7. Nie chciałem ruszać kostek od klimatronika bo ciężki dostęp jest do tych pinów. Łatwiej było pociągnąć kabelek za zegarami do złącza. Tam jest większa kostka i bez problemu można dołożyć drugi kabel do pinu 7 w złaczu diagnostycznym k-line to 15 pin a nie 7 To jak to jest w rzeczywistosci. PIN 7 czy 15 w zlaczu diag. jest od k-line? Jutro chce sprobowac czy wlasnie przez niepodlaczona linie k w radiu Concert2 1DIN (bodajze pin nr 3 w kostce zasilajacej) nie moge sie z nim polaczyc VCDSem (oba CANy wpiete w licznik). A jeszcze jedno koledzy, po czym radio komunikuje sie z kierownica wielofunkcyjna??? Znaczy sie po czym leci do niego sterowanie z tejze kierownicy? Bo chcialbym audiczke wyposazyc w kiere multi tylko nie wiem czy jest sens, skoro przez vcds'a komunikacji z radiem brak to czy kiera sie z nim dogada.
domin79 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 pin 15 w złączu diag to k-line , co do komunikacji kiera -radio to odbywa sie ona własnie po canach , wiec smiało zakładaj kiere mf:wink:
piotrek83 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 pin 15 w złączu diag to k-line , co do komunikacji kiera -radio to odbywa sie ona własnie po canach , wiec smiało zakładaj kiere mf:wink: OK dzięki wielkie, tylko jeszcze jedno pytanko czy moja nowa kiera MF w b7 obsłuży mi radyjko które aktualnie posiadam (fot. poniżej) Jest to Concert prawdopodobnie dokładany przez poprzedniego właściciela bo moje auto wyszło bez niczego z fabryki i nie wiem czy jest z B6 czy z B7 bo słyszałem że te z b6 nie za bardzo chcą gadać z kierownicą z B7??? prawda to?
czaki22 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 tylko podgłasnianie, to pelnego funkcjonowania musi byc radio z b7
piotrek83 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 tylko podgłasnianie, to pelnego funkcjonowania musi byc radio z b7 No niestety... Dziala jedynie regulacja glosnosci, no nic pozostaje szukanie concerta z b7, a moje trzeba bedzie sprzedac chociaz zal bo jest w ladnym stanie i ciekawe czy w takim samym uda sie dorwac.
miki74 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 witam podloczylem bns 5.0 z b7 2006 rok do swojej b6 2002 posiada już can i jest problem brak info na fisie i nie wylacza się po kluczyku podświetlenie jest ,działa tez navi miedzy zegarami. Czy to jest prawda ze bns5.0 z b7 nie działa w b6 czy ktoś posada bnsa 5.0 w b6 prosz o rade jak polacze rns-e kolegi to wszystko działa podświetlenie,info z radia i wylaczanie po kluczku.
domin79 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 witam podloczylem bns 5.0 z b7 2006 rok do swojej b6 2002 posiada już can i jest problem brak info na fisie i nie wylacza się po kluczyku podświetlenie jest ,działa tez navi miedzy zegarami. Czy to jest prawda ze bns5.0 z b7 nie działa w b6 czy ktoś posada bnsa 5.0 w b6 prosz o rade jak polacze rns-e kolegi to wszystko działa podświetlenie,info z radia i wylaczanie po kluczku. bns smiga jak najbardziej w B6 ,zrób mu restarta i sie obudzi:wink: ewentualnie zakoduj pod swoje auto:wink:
VanRay Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Witam! Pany pomóżcie, w moim aucie (b7) jest concert 2 który nie był podpięty pod can (auto prawdopodobnie wyjechało z salonu bez fabrycznego radia). Oddałem fachmanowi by mi to zrobił i wpiął się gdzieś pod kierownicą w can, szczerze mówiąc nie wiem dokładnie w co - od tamtej pory radyjko działa tak jak powinno czyli wyłącza się po kluczyku, gala działa, podświetlenie też ... brakuje tylko informacji rds na fisie. Vag łączy się z radiem i z licznikiem i nie pokazuje błędów. Kodowanie tak jak wyczytałem 17-Instruments -> Adaptation-10 - Channel 62 - 17 nic nie daje. Trzeba rozbierać znowu wszystko i ciągnąć kable prosto od radia do licznika czy jest jakieś inne kodowanie (radia) by zachulało ?
Slawek Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 CANy z radia (i z bluetooth-ale pewnie nie masz), mają być wpięte w 19 i 20 pin w liczniku. Jest kilka linii CAN i może wpiął się w cany z ABS (choć nie wiem jakby się to zachowywało). Lub może coś innego wykombinował.
VanRay Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Dzięki za info! Gościu wziął kase i zrobił po swojemu Czyli trzeba rozbebeszać i ciągnąć kable pod licznik Ma ktoś schemat jak dostać się do licznika? Nie chcę niczego na siłę robić a foty z pierwszej strony nie banglają
Slawek Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Do licznika dostać się to minuta roboty, obniżasz kierownice w dół i ciągniesz do siebie (żeby mieć więcej miejsca i niczego sobie nie porysować), ściągasz ten plasticzek nad obudową kiery ciągnąc do siebie, wykręcasz dwie śrubki T25 (lub T30 nie pamiętam), od strony bezpieczników wypychasz ręką licznik. Jeszcze tylko radio trzeba wyciągnąć i można zacząć zabawę, najlepiej przepchać sobie drucikiem. Nic trudnego. Tylko nie pomyl CAN-L i CAN-H
nitroo Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 A trzeba najpierw odpiąć kostkę, żeby wyciągnąć licznik, czy da radę licznik razem z wpiętymi kostkami wysunąć?
Slawek Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Przeważnie po wyjęciu licznika odpina się niebieską kostkę (jest o wiele łatwiej), ale jeśli by gdzieś się kabelek zaczepił można odpiąć wcześniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się