kramer Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Witam, kto mi powie jak za pomocą kodów i softu VAG-com zapakować zamiast NIEMIECKIEGO Angielski na środkowy wyświetlacz mojego komputera? Głównie ... chodzi o początkowy TEKST który pokazuje sie jak włączam stacyjkę ... i nie chodzi mi o język LICZNIKA po prawej ... a jedynie ŚRODKOWEGO wyświetlacza. to wygląda u mnie tak: - olejcie ze prawy czujnik nie jest podświetlony ... 2 dni temu padła mi dioda - zrobie se - loozik za "cokolwiek" co mi pomoże ... Bóg zapłać
Musashi Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 moduł (STG) 17 funktion 10 -> Kanal 04 (wybor jezyka) (zapisz sobie dotychczasowa wartosc), wprowadzasz new value ( wg wartosci ponizej), > test > save>done-go back i gotowe 00001 - niemiecki 00002 - angielski 00003 - francuzki 00004 - włoski 00005 - chiszpanski 00006 - portugalski 00008 - chinski procedura jest identyczna dla B5 i dla B6! niestety w B5 nie ma opcji jezyka chinskiego
pre_pl Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 to jest do B6, spanky podał dla B5 : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6841.html zresztą jest to w FAQ
kramer Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2007 no niestety Panowie ... to co podał SPANKY nie jest do TEGO modułu. A to co powyżej ---> chyba zadziała. Lece zaraz z VAG'iem do auta i sprawdze ... napisze jeszcze dzisiaj czy zadziałało... Poza tym ta instr. od SPANKY'ego ... prawda że jest do B5 ... ale nie jest od ŚRODKA a od LICZNIKÓW Kr@Mi
pre_pl Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 a tak, ta instrukcja od musashiego będzie pasować To co podał spanky jest do "srodka" jak ty to nazywasz... Spankly użył ogólnie nazyw licznik dla FISa
kramer Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2007 próbowałem ... i teraz nie mogę dostać się do 17-Instruments aby to zakodować problem w tym ... że komunikacje miałem, jeszcze wczoraj ... nagle - ZONK - do 17-ki nie mogę wejść - kontroler nie odpowiada (używam COM-1 a nie USB - narazie!). jakiś tip ?
lukaszr Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Podjedź we wtorek na spota warszawskiego i zapoznaj się z ludźmi - może jak poprosisz to ktoś Tobie to zrobi i będzie po problemie.
kramer Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 DZIĘKI ale nie mogę tym razem ... w POZ siedzę do końca tygodnia a potem ... uuuu ... nie ma mnie w W-wie do marca poza tym ... postaram sie zam to zmontować narazie ... szukam zwalonej wkładki w zamku w klapie tylnej w Sedanie A4 ABC i na Allegro nic ... jakiś TIP ? gdzie moge dorwać sam "zameczek-wkładkę" do klapy ? dzięki z góry za pomoc Kr@Mi
staniek Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Głównie ... chodzi o początkowy TEKST który pokazuje sie jak włączam stacyjkę ... Jeśli chodzi o komunikat 'BREMS-LICHT' to chiba nijak nie idzie go na inna mowę przeinaczyc
kramer Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 Głównie ... chodzi o początkowy TEKST który pokazuje sie jak włączam stacyjkę ... Jeśli chodzi o komunikat 'BREMS-LICHT' to chiba nijak nie idzie go na inna mowę przeinaczyc jesteś pewien ? mam nie kombinować z VAG-iem czy Ty też miałeś podobny problem ?
lukaszr Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Jeśli chodzi o komunikat 'BREMS-LICHT' to chiba nijak nie idzie go na inna mowę przeinaczyc Przecież to jest światło stopu z tego co pamiętam. Jak sobie zmieniłem język na FISie na angielski to mam wszystko po angielsku. Nie wiem w czym jest problem.
milo222 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 jak idziesz na wersji vag com 3.*** to nie zmienisz języka - musisz mieć wyższą wersję 4.*** bo inaczej są krzaki
kramer Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2008 jak idziesz na wersji vag com 3.*** to nie zmienisz języka - musisz mieć wyższą wersję 4.*** bo inaczej są krzaki A 4-ki nie idą z CAN'em ? Nie wiem czy mi chwyci wyżej niż 311.2 ... macie z tym jakieś doświadczenia? Mój ABC nie ma CAN - to jest jasne - ale która wersja VAG'a jest najbardziej AKTUALNA dla A4 ABC 1996 ???
staniek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Jeśli chodzi o komunikat 'BREMS-LICHT' to chiba nijak nie idzie go na inna mowę przeinaczyc Przecież to jest światło stopu z tego co pamiętam. Jak sobie zmieniłem język na FISie na angielski to mam wszystko po angielsku. Nie wiem w czym jest problem. He,he ja problemu nie mam żadnego :th: B6 to jednak nie B5, i zmiana języka nic tu nie da - a chodzi o to nieszczęsne BREMS-LICHT (przynajmniej koledze kramer o to chodzi). Tzn. można zmienic BREMS-LICHT na BRAKE-LIGHT ale przy okazji licznik będziemy miec w milach. Poniżej kilka kombinacji: Pozdrawiam!
lukaszr Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Tzn. można zmienic BREMS-LICHT na BRAKE-LIGHT ale przy okazji licznik będziemy miec w milach. Ja mam w B6 BRAKE-LIGHT i mam licznik w km
staniek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Tzn. można zmienic BREMS-LICHT na BRAKE-LIGHT ale przy okazji licznik będziemy miec w milach. Ja mam w B6 BRAKE-LIGHT i mam licznik w km No bo By6 to już "wyższa germańska technika"
kramer Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2008 Tzn. można zmienic BREMS-LICHT na BRAKE-LIGHT ale przy okazji licznik będziemy miec w milach. Ja mam w B6 BRAKE-LIGHT i mam licznik w km fajnie ... ale ja nie mam B6 z 2004 dziś kombinowałem z 4.09 1 ... i na wersji "shareware" kiszka a w 17 - instruments - dalej mi nie chce wejść nawet na tej wersji ... w poprzedniej 3-ce ... też od kilku dni nie chce mi wejść na 17-kę ... wiecie Panowie może co sie stało ? tydzień temu na 17-kę "3.11 2" wchodziłem bez prob. - teraz lipa macie jakiś pomysł ? ;( poza tym ważniejsza sprawa to stale jest taka, dlaczego WSZYSKIE parametry mam OK na FIS'ie ... poza tymi tekstami po niemiecku jak przekręcę kluczyk w stacyjcje czy to nie jest "częściowa" lokalizacja całości na "niemiecki" ? ja tylko TO chce zmienić ... reszta jest w 100% OK - mam km i spalanie też normalnie. będę wdzięczny za radę jeśli wiecie jak to ugryść ... bo mi już sił brakuje na spędzianie na mrozie w aucie godziny z lapem na kolanach i ZERO efektu BTW. wszystko to dlatego, że wpadłem na ten pomyśł po "resetach" inspekcji po zmianie oleju i filtra ostatnio pozdro,.
lukaszr Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kiedy będziesz w Warszawie kramer ??? Podłączę się swoim 704.1 i zobaczymy co da się zrobić.
kramer Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2008 Kiedy będziesz w Warszawie kramer ??? Podłączę się swoim 704.1 i zobaczymy co da się zrobić. Dzięki Łukasz ... myślę żę się dogadamy. Co do terminu ... dawaj na PW. Kr@Mi[br]Dopisany: 06 Styczeń 2008, 20:47 _________________________________________________PANOWIE - STOP TOPIC'a Temat się rozwiązał. tzn,. - problem z 17-ką - załatwiony - po odłączeniu na 2 min. AKKU - komputer wstał i wpuścił mnie na 17-kę a potem kanał 04 i 2-ka zamiast 1-ki - gotowe. Czyli jaki wniosek ? Jak Ci się zatnie FIS - AKKU trza pozbawić MINUSA na jakieś 2-3 min. i zapiąć ponownie - potem podłączyć się w B5 tak jak ja - 3.11-2 - i nie ma problemów - ani ani Pozdro i Dzięki wszystkim za rady !!! CO ja bym bez Was ... Kr@Mi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się