Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Szafa|body rs4|GTB2056|zawieszenie KW/hamulce 345/325|rotor r19 9j et33 - Sprzedana!


szafa

Rekomendowane odpowiedzi

kolejka po rotory szafy:

1.Czorny :decayed:

Nje staci ćę
Mito puszcze za 500zl ;) Customy zostaja do konca!

mito lipa :decayed:

Customy tylko w komplecie z mito itp po znajomosci 9k ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7,5 za zrobienie chcą na na 9j/9,5j :decayed:

Tak, bez opon, dystansow, z jednym typem rotora i troche waskie ;) Takze wydaje mi sie ze duzo bym nie chcial, same opony to 2k ;) Edytowane przez szafa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szafa ja to jestem ciekaw jak by tylni zderzak u ciebie wyglądał polift naciągnięty po te błotniki,jaki efekt by wyszedł,bo przód to kozak jak nic

nie ciekawie to wyglada , rs duzo duzo lepszy :wink::hi:

di-9C529FU1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pójdzie to wiosna 2015 powinno być tak, a nawet deczko niżej ;)

s15%27.jpg

szafa ja to jestem ciekaw jak by tylni zderzak u ciebie wyglądał polift naciągnięty po te błotniki,jaki efekt by wyszedł,bo przód to kozak jak nic

nie ciekawie to wyglada , rs duzo duzo lepszy :wink::hi:

di-9C529FU1.jpg

Faktycznie średnio to wygląda :(


Odświeżę temat ;)

Po długich bojach z znalezieniem w okolicy firmy co wykona customowe springi wg. mojego projektu, udało się, firma okazała się być 300m od domu hehe :D Tak więc gwint skończony, przód zregenerowany na grubej ladze, skrócony skok tłoka o 4cm i usztywniony z seryjnymi springami ss, tył zregenerowany, skrócony skok tłoka o 8cm, usztywniony z customowy springami z drutu Q14 skrócone względem serii o ok. 10cm, twardość zwiększona o około 40%, , seria była z drutu Q11, także powinna być odczuwalna różnica ;) Poniżej fota jak to wyszło:

IMG_20150329_123411.jpg

W przyszłym tyg. auto idzie prawdopodobnie do blacharza, jak nie to po świętach, będą rzeźbione wewnętrzne nadkola, tylny i przedni zderzak do poprawki, lusterka pod kolor i część plastików w czarny połysk ;) Mam nadzieję do 24 kwietnia poskładać całość ale to się zobaczy ;) W planach jest też zakup aparatu, także powinno być trochę fotek w tym roku :kox:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W planach jest też zakup aparatu, także powinno być trochę fotek w tym roku

Wreszcie, bo bez dobrych fotek nawet konkretne auto wygląda mało smacznie, a uciebie tych zdjeć brakuje od dawien dawna :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W planach jest też zakup aparatu, także powinno być trochę fotek w tym roku

Wreszcie, bo bez dobrych fotek nawet konkretne auto wygląda mało smacznie, a uciebie tych zdjeć brakuje od dawien dawna :decayed:

Wiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak to wyjdzie w praniu czy nie bedzie pekac buda na spawach bo jezdzic nie jezdzisz pewnie powoli po polskich drogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt takich sprezyn?

200zl/szt.

ciekawe jak to wyjdzie w praniu czy nie bedzie pekac buda na spawach bo jezdzic nie jezdzisz pewnie powoli po polskich drogach

Akurat mam emerycki styl jazdy, do tego staram sie unikac wszystkich dziur na jezdni. Zreszta nie bedzie mega beton, poprostu max ugiecie ma byc na poziomie od 0,5 do 1cm a nie jak wczesniej 5cm ;) W kazdym razie wszystko wyjdzie w praniu!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kolega mial w a3 twardy gwint i dziewietnastki i po paru miesiacach zobaczyl na kielichach lekkie pekniecia ale po zalozeniu rozpurek na przodzie i tyle wszystko wrucilo do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kolega mial w a3 twardy gwint i dziewietnastki i po paru miesiacach zobaczyl na kielichach lekkie pekniecia ale po zalozeniu rozpurek na przodzie i tyle wszystko wrucilo do normy

U mnie bedzie teraz 4 rok na gwincie i jazda glownie na odbojach, nic nie peka i jestem dobrej mysli ze nie bedzie pekac ;) a jak peknie to kupi sie bude z q i przerzuci body :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare godzin to zajęło, ale już bliżej niż dalej :banan: Poskładane koła znów wyzwalają uśmiech na mojej twarzy :kox:

IMG_20150409_182533%5B1%5D.jpg


Po 20-tym mam zamiar już mieć poskładaną furę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kolega mial w a3 twardy gwint i dziewietnastki i po paru miesiacach zobaczyl na kielichach lekkie pekniecia ale po zalozeniu rozpurek na przodzie i tyle wszystko wrucilo do normy

U mnie bedzie teraz 4 rok na gwincie i jazda glownie na odbojach, nic nie peka i jestem dobrej mysli ze nie bedzie pekac ;) a jak peknie to kupi sie bude z q i przerzuci body :)

powiem Ci mając te budę co teraz, te graty szukal bym nudy Quattro i powoli swap robił żeby to auto zostało juz u Ciebie bo fajny projekt ;-) ciekawi mnie ten Twój złoty w normalnym swietle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slavko narazie buda zostaje, troche korci przesiasc sie na cos wiekszego i w benie ;) Kolor to seryjny zloty z subaraka! Nic innego w proszku nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiem jak ten kolor wygląda.Zostan przy budzie b5 rs4, ta buda jest mega kozacka,samemu mi się marzy kiedyś rs limo bądź avant. Tutaj brakuje Ci Q,reszta jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys pewnie I szafa I ja sie na quatro przerzucimy.

Panowie pamietajcie ze hajs musi sie zgadzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...