tohn Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zakładam nowy wątek, bo nie mam pojęcia co się dzieje z przegubami w moim aucie. W ciągu 10 miesięcy wymieniłem 2 razy przeguby (komplet) na Lobro. Od 2 tygodni ponownie słyszę stuki z lewej strony koła, występują zarówno przy skręcie w lewo oraz w prawo. Częstotliwość oraz poziom hałasu jest wyższy im mocniej wcisnę pedał gazu, natomiast jeżeli jadę na luzie lub ze stałą prędkością stukania nie ma, lekkie wciśnięcie gazu i stukanie pojawia się. Zauważyłem jeszcze, że najmocniejsze stuki występują przy niewielkim skręcie, a najsłabsze przy maksymalnym skręcie. Nadmienię, że stuki zaczęły się w zbliżonym czasie z wymianą kół oraz po diagnostyce, na której oczywiście wszystko było w porządku. Bardzo proszę o pomoc czy znowu mam wymienić przegub? Pozdrawiam
Arturoo Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 przeguby nie padają tak same z siebie -osłony są całe? Uszkodzona osłona to powód dostającego się syfu.
Zadymiacz Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 ale jak wyminiasz przegob to i dajesz oslony nowe drugie to nie powienno byc problemuu
Arturoo Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 ale jak wyminiasz przegob to i dajesz oslony nowe drugie to nie powienno byc problemuu inaczej sobie tego nie wyobrażam robić
.Pablo. Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Kup przegub innej firmy coś porządnego powinno rozwiązać problem
chris.lkr Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 niestety, ale chyba musisz wymienić przegub na nowy. Polecam SPIDAN'a.
Mike_D Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Odkopię kotleta ale mam podobny problem - we wrześniu wymienłem oba przeguby zewnętrzne na Lobro. Gdzieś po miesiącu jeden przegub zaczął stukać przy maksymalnie skręconych kołach - co ciekawe, mechanik który mi je zakładał reklamował jeden od razu po założeniu (reklamację uznano) więc w sumie zakładane były trzy przeguby. Oddałem auto wczoraj do zrobienia i walący przegub robią mi na gwarancji, ale zasugerowali żeby włożyć Spidana - powiedziałem żeby wkładali (płacę tylko różnicę w cenie do tego co zapłaciłem za Lobro), ale zastanawiam się jakim cudem polecane Lobro mogło tak szybko zdechnąć? Nie ruszam z piskiem opon spod świateł; nie gazuję przy maksymalnie skręconych kołach. Czy: - podróbka? - Lobro akurat do AJM-a jest słabe? - błąd przy montażu? (po dotychzasowej współpracy z tym mechanikiem nie podejrzewam, ale wszystko jest możliwe, wiem że osłona była na pewno nowa) - zużycie innego elementu w zawieszeniu / silniku (poduszki?) / układzie kierowniczym daje takie efekty? W sumie najbardziej mnie ta ostatnia możliwość martwi - ktoś ma jakiś pomysł? ---------- Post dopisany at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ---------- Wróciłem od mechaniora - jeden przegub pojechał do reklamacji i zastąpił go Spidan, drugi dołaczy do niego za jakiś czas (zaczyna stukać ale jeszcze nie na tyle żeby kwalifikowało go to do natychmiastowej wymiany. Wg słów mechanika, osłona była nienaruszona, smaru tyle ile powinno być - ale potężne luzy (po 4 tys km przebiegu!). Facet podejrzewa że mogła mu się trafić felerna partia tych Lobro - reklamował przez otatnie kilkanaście lat około pięciu, z czego trzy moje Styl jazdy na to raczej nie wpłynął - jeżdżę spokojnie i nie gazuję na maksymalnie skręconych kołach, a to ponoć najbardziej szkodzi. Spidan to to samo co Lobro... zobaczę za jakiś czas czy na pewno
blejk83 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Mi tez Lobro zaczął stukać po krótkim czasie i tez bez zadnych szalenstw
ispee Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 j/w lobro mi się rozsypało chyba po 3 tygodniach po wymianie na spidana jest gucioo
waldekpsk Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 za dobry przegub trzeba zapłacić nie ma się co oszukiwać, ja mam jakiejś amerykańskiej firmy niby i też gówno...
Mike_D Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 hmm, widzę że albo Lobro to już nie to co kiedyś albo podróby masowo idą.. Waldek, te przeguby do najtańszych nie należą i niby szły na pierwszy montaż
blejk83 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dokładnie, teraz chłopaki polecaja ruville'a podobno tanszy a jakosciowo porównywalny
STASIU227 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Dokładnie, teraz chłopaki polecaja ruville'a podobno tanszy a jakosciowo porównywalnyJa polecam śmigam już dwa lata i cisza:whistling:
comar_pl Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 ja jakies 25tkm temu zalozylem jakies tanie przeguby zew i juz padly, co prawda moja wina bo pekly oslony to smar wywalilo i syf sie dostal. no ale szybko pekly. podobno do ajm jakos ruville sie nie sprawdza a ja zeby to sprawdzic zalozylem wlasnie takie teraz. lobro 100zl drozsze :/
rikardo Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 ja jakies 25tkm temu zalozylem jakies tanie przeguby zew i juz padly, co prawda moja wina bo pekly oslony to smar wywalilo i syf sie dostal. no ale szybko pekly. podobno do ajm jakos ruville sie nie sprawdza a ja zeby to sprawdzic zalozylem wlasnie takie teraz. lobro 100zl drozsze :/ Osłony należy montowac oryginalne te co są w zestawie lobro bardzo szybko pekają.
ryba85 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 ja tez przymierzam sie do wymiany przegubu.jaki bedzie najleprzy do afn-a?
m_ajor91 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Ja polecam osobiscie "MEYLE" MADE IN GERMANY Cena przyzwoita i bardzo są wytrzymałe są Bardzo dobre i wszystko w komplecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się