Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Instalacja czujnika deszczu + MCE Swap z B7


KFX

Rekomendowane odpowiedzi

mi się wydaje że to C/3 i C/6

ehhhh, ja miałem u siebie ORI high wszystko..

przy M2 i M4 u mnie pali się też jedno włókno właśnie, ale jak dam na światła postojowe z włącznika, to pali się cała lampa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje że to C/3 i C/6

To od czego jest pin4/32 i pin17/32?

(...)

przy M2 i M4 u mnie pali się też jedno włókno właśnie, ale jak dam na światła postojowe z włącznika, to pali się cała lampa..

A możesz wyjąć lampę tak by żarniki były widoczne i sprawdzić który dokładnie żarnik się świeci? Chodzi o sprawdzenie czy dzieje się dokładnie to samo co u Barrowca? (cytowany mail): http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.msg2575424#msg2575424

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeci się z żarówki środkowej (stop) żarnik 5W.

pamiętaj że mam sedana, więc nie wiem jak w avancie jest :)

ja mam 3 żarówki na lampę - przy światłach mijania świecą się wszystkie 3 żarówki:

- 5W włókno ze środkowej

- zewnętrzna żarówka

- wewnętrzna żarówka przeciwmgielna (na obciętej mocy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje że to C/3 i C/6

To od czego jest pin4/32 i pin17/32?

Przecież w rozpisce jak wół stoi, że to tylne... A 3 i 6 to może przednie postojowe, bo jakos nigdzie indziej nie ma w rozpisce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barrowiec1 a ta rozpiska to pewna na 100% jest, że piszesz "jak wół stoi" ? AndyN dobre pytanie postawił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pierwszy rezałem to wszystko to sprawdzałem kolory kabli i ich pozycje w kostce w B6, zanim założyłem MCE z B7.

zgadzał mi się każdy kabel i kolor..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barrowiec1 a ta rozpiska to pewna na 100% jest, że piszesz "jak wół stoi" ? AndyN dobre pytanie postawił...

Pin 3 – Zasilanie lewego światła postojowego (WY) [szaro/czarny]

Pin 4 – Zasilanie tylnego lewego światła (WY) [szaro/czarny]

Pin 6 – Zasilanie prawego światła postojowego (WY) [szaro/czerwony]

Pin 17 – Zasilanie tylnego prawego światła (WY) [szaro/czerwony]

no panowie, przeciez według tego rezałem ! i działa ! kolory kabli też mi się zgadzały (przynajmniej te, które trzeba było ciągnąć do MCE), jak była jakaś różnica w kolorach to: 1. jakoś doszedłem po pinie gdzie to było wpięte, 2. winiłem "wersje angielską" i nawet nie zanotowałem czy były inne kolory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wróciło z urlopowych wojaży, mogłem zabrać się za sprawdzanie.

Do żarówki 12W/21W przylutowałem dwa kabelki, w tym jeden miał pin wtyczki C MCE

Po podłączeniu jej pod pin4/pin17 i uruchomieniu 'output test' błąd dla danej żarówki nie pojawia się :!: Żarówka cały czas świeci się równym światłem, nie gaśnie, błędu nie ma.

Nie ma też błędu gdy po podłączeniu tej żarówki włączyłem światła włącznikiem. Dla żarówki, dla której podpięta była ta "kontrolka" błędu na FIS nie było.

Po skręceniu wszystkiego do kupy przyszła mi do głowy jeszcze jedna próba [wiem, mogłem wcześniej o tym pomyśleć :embarrassed:]: wziąć kabelki przylutować do żarówki dwużarnikowej i zobaczyć co wtedy się będzie działo:

* po podłączeniu którego żarnika będzie się błąd pojawiał - bo musi, skoro przy żarówce w lampie błąd jest

* czy żarnik z testowej żarówki to ten sam żarnik ("1" lub "2" ze zdjęcia poniżej), "który wywala błąd" w żarówce która jest w lampie .... :przebiegly:

18760906514d41fdb418822.th.jpg

-> bo może to jest problemem, że "zły" żarnik żarówki dwuwłóknowej świeci się w tylnej lampie po włączeniu świateł(:?: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andy, pisałem od początku - spróbój pozmieniać żarówki, jeśli kable masz dobrze podłączone.

zamiast 2 włókien wsadź jedno, kombinuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wróciło z urlopowych wojaży, mogłem zabrać się za sprawdzanie.

Do żarówki 12W/21W przylutowałem dwa kabelki, w tym jeden miał pin wtyczki C MCE

Po podłączeniu jej pod pin4/pin17 i uruchomieniu 'output test' błąd dla danej żarówki nie pojawia się :!: Żarówka cały czas świeci się równym światłem, nie gaśnie, błędu nie ma.

Nie ma też błędu gdy po podłączeniu tej żarówki włączyłem światła włącznikiem. Dla żarówki, dla której podpięta była ta "kontrolka" błędu na FIS nie było.

Po skręceniu wszystkiego do kupy przyszła mi do głowy jeszcze jedna próba [wiem, mogłem wcześniej o tym pomyśleć :embarrassed:]: wziąć kabelki przylutować do żarówki dwużarnikowej i zobaczyć co wtedy się będzie działo:

* po podłączeniu którego żarnika będzie się błąd pojawiał - bo musi, skoro przy żarówce w lampie błąd jest

* czy żarnik z testowej żarówki to ten sam żarnik ("1" lub "2" ze zdjęcia poniżej), "który wywala błąd" w żarówce która jest w lampie .... :przebiegly:

18760906514d41fdb418822.th.jpg

-> bo może to jest problemem, że "zły" żarnik żarówki dwuwłóknowej świeci się w tylnej lampie po włączeniu świateł(:?: )

Zrobiłem jak pisałem powyżej czyli wziąłem żarówkę dwużarnikową, przylutowałem trzy kabelki i zacząłem sprawdzać

ŻARNIK NR 1 (podpięty pod pin4):

* 'output test' M2 - błąd na FIS

* włączam światła włącznikiem - błąd na FIS - żarówka nie świeci się tak jasno

ŻARNIK NR 2 (podpięty pod pin4):

* 'output test' M2 - brak błędu na FIS

* włączam światła włącznikiem - błąd na FIS - POPRAWKA: nie ma błędu - żarówka się żarzy

Odłączyłem tę żarówkę-próbnik, podłączyłem wszystko tak jak było do tej pory

Wyjąłem tylną lewą lampę by widzieć żarniki:

* 'output test' M2 - świeci się żarnik nr 1 - światło pulsuje przez monent - błąd na FIS

* włączam światła włącznikiem - świeci się żarnik nr 2 :!: - błąd na FIS

Dla przypomnienia jak to jest u Barrowca:

sprawdzone...

i tu mam niespodzianke... podczas output testu m2 i m4 zapala sie wlokno 1. te dluzsze... gdy testuje swiatlo stopu - 2. jednak gdy wlaczam swiatla zapala sie wlokno 2-te krotsze :shocked: tylko nie pali sie tak mocno jak przy stopie...

niezle :mysli:

Sam nic nie wymyślę, z forum chyba też się niczego w tym temacie nie dowiem.

Temat na razie odpuszczam, wrócę do niego za jakiś czas, znajdę kumatego elektryka i będziemy kombinować.

Na chwilę obecną moda nie polecam, niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh :gwizdanie:

nie polecasz bo żarówki nie ogarnąłeś, a czujnik deszczu i inne rzeczy działają?

:tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wk***ia mnie gdy cokolwiek nie działa tak jak powinno. Od tego jest by działało :evil: A pomimo kilku prób ustalenia przyczyny nadal jestem w ***** :wallbash:

Co działa na pewno:

* sam fotochrom w środku - rewelacyjna sprawa, na pewno dorezam fotochromy zewnętrzne. Bardzo przydaje się gdy wleczesz się w kolumnie za jakimś TIRem a za tobą jedzie typ z jakimiś parchatymi HIDami w przednich lampach ... :sick3:

* czujnik deszczu aktywuje wycieraczki gdy na szybie pojawiają się krople deszczu [zależnie od położenia manetki wycieraczek]

* szybkość pracy wycieraczek zależy od prędkości auta [wiem, to kodowanie]

* CLH nie działa gdy jest jasno

* włącznik "auto" włącza xenony gdy zrobi się ciemniej/wjadę do garażu itp.

Nie wiem czy działa automatyczne przełączanie DRL/xenon - nie mam jeszcze dodanych lampek DRL więc DRLi nie aktywowałem

W momencie przekręcania kluczyka na instalację idzie jakiś 'peak' napięcia, żarówki na moment się zaświecają - nie tylko xenony :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŻARNIK NR 1 (podpięty pod pin4):

* 'output test' M2 - błąd na FIS

* włączam światła włącznikiem - błąd na FIS - żarówka nie świeci się tak jasno

ŻARNIK NR 2 (podpięty pod pin4):

* 'output test' M2 - brak błędu na FIS

* włączam światła włącznikiem - błąd na FIS - żarówka się żarzy :confused4:

Wyjąłem tylną lewą lampę by widzieć żarniki:

* 'output test' M2 - świeci się żarnik nr 1 - światło pulsuje przez monent - błąd na FIS

* włączam światła włącznikiem - świeci się żarnik nr 2 :!: - błąd na FIS

Jak podpioles zarnik drugi, gdzie nie bylo bledu w output test m2, wywalilo ci blad na fisie po wlaczeniu swiatel...

a jaki to jest blad?? przeciez przy wlaczonych swiatlach mają się również żarzyć światła przeciwgielne... które mają być zmostkowane... żeby błędów na fisie nie było wszystko musi być na cacy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podpiąles zarnik drugi, gdzie nie bylo bledu w output test m2, wywalilo ci blad na fisie po wlaczeniu swiatel...

a jaki to jest blad?? przeciez przy wlaczonych swiatlach mają się również żarzyć światła przeciwgielne... które mają być zmostkowane... żeby błędów na fisie nie było wszystko musi być na cacy...

Masz rację, pomyliłem się, błędu wtedy nie ma. Piszczenie "z prawej lampy" źle zinterpretowałem :embarrassed:

Poprawiłem opis: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.msg2588511#msg2588511

Co nie zmienia faktu, że:

Odłączyłem tę żarówkę-próbnik, podłączyłem wszystko tak jak było do tej pory

Wyjąłem tylną lewą lampę by widzieć żarniki:

* 'output test' M2 - świeci się żarnik nr 1 - światło pulsuje przez monent - błąd na FIS

* włączam światła włącznikiem - świeci się żarnik nr 2 :!: - błąd na FIS

Dla przypomnienia jak to jest u Barrowca:

sprawdzone...

i tu mam niespodzianke... podczas output testu m2 i m4 zapala sie wlokno 1. te dluzsze... gdy testuje swiatlo stopu - 2. jednak gdy wlaczam swiatla zapala sie wlokno 2-te krotsze :shocked: tylko nie pali sie tak mocno jak przy stopie...

niezle :mysli:

I u Ciebie jest tak samo, inny żarnik zapala się przy 'output test', inny po włączeniu świateł włącznikiem.

Z tą różnicą, że u Ciebie nie ma tego ****** błędu żarówek

Przeciwmgielne tylne są zmostkowane, w sposób o którym pisaliśmy przez PW (pin4 w obu oprawkach tylnych lamp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakbys odlaczyl to co masz w kostce c/4 i c/17, przeciagnal kabel z 4/32 do odpowiedniego w lampie aby podlaczyc dluzsze wlokno w zarowce I z 17/32 do drugiej lampy I zobacz co bedzie... Moze jest kabel walniety, moze zly kabel podlaczony (takie gdybanie na odleglosc). Jak nie bylo bledu w probce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zrobienia.

Potrzebne info na którym pinie wtyczki tylnych lamp jest zasilanie dla M2/M4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebne info na którym pinie wtyczki tylnych lamp jest zasilanie dla M2/M4

M2 czyli lewa pozycja to pin 5 we wtyczce tylnej lewej lampy (szaro/czarny).

M4 czyli prawa pozycja to pin 3 we wtyczce tylnej prawej lampy (szaro/czerwony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebne info na którym pinie wtyczki tylnych lamp jest zasilanie dla M2/M4

M2 czyli lewa pozycja to pin 5 we wtyczce tylnej lewej lampy (szaro/czarny).

M4 czyli prawa pozycja to pin 3 we wtyczce tylnej prawej lampy (szaro/czerwony).

A jeszcze przeciwmgielne? :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...