Patrox Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 W aucie została założona: - duża spreżarka EP1 - sportowy intercooler - wydech 3 cale przechodzący w 2x2,5 cala Wynik indywidualnego strojenia: Autko jest dużo bardziej zrywne niz takie auta na BRD sprężarce i ma przy 2000 obr/min 375NM
antonio Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 o kuźwa, gratulacje super udanego moda :oklaski:
marewel Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 A dokładniej co to za suszarka siedzi?
ArkadiuS Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 czy to wynik Twojego starego B7?
Patrox Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 czy to wynik Twojego starego B7? nie
ArkadiuS Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 czy to wynik Twojego starego B7? nie więc to teraz chyba jedno z najmocniejszych 2.0TDI
variocustoms Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 miażdży suty, zarąbisty wynik, ale q chyba brakuje bo BRE było chyba tylko w FWD, przynajmniej ja takie miałem
rusektdi Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A awx moge zapomiec o takim wyniku :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
Patrox Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A awx moge zapomiec o takim wyniku :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: W AWX jest jak najbardziej realny taki wynik. NIe liczy sie silnik tylko ile jesteś w stanie wydać aby go mieć
rusektdi Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jestem wstanie wydac wszystko ale to chyba tez za malo ale dziekuje za rade ;d
turdzi Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 przy takiej mocy proponuje zaczac od dorzezbienia quattro
Patrox Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Opublikowano 1 Maja 2011 przy takiej mocy proponuje zaczac od dorzezbienia quattro W tym akurat przypadku nie ma takiej potrzeby bo moment jest rozłożony później. Poza tym soft w BRE i BRD na pierwszych 3 biegach ma ograniczony moment obrotowy oszczędzając tym samym sprzęgło. Pełna moment jest dopiero od 4 biegu.
turdzi Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 oooo widzisz nie wiedzialem , faktycznie mam i mialem wrazenie ze moje BRD jedzie zdecydowanie lepiej na 4 biegu.....
norka Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 przy takiej mocy proponuje zaczac od dorzezbienia quattro W tym akurat przypadku nie ma takiej potrzeby bo moment jest rozłożony później. Poza tym soft w BRE i BRD na pierwszych 3 biegach ma ograniczony moment obrotowy oszczędzając tym samym sprzęgło. Pełna moment jest dopiero od 4 biegu. to znaczy ze jak mój AVF na pierwszych biegach jadzie dobrze a na 6 od 3000obr. bardzo slabo to powodem moze byc tez tak wlasnie zrobiony program :?: 182KM i max 200km/h to troche malo
variocustoms Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 wyjaśni mi ktoś na jakiej zasadzie ECU wie na którym biegu jest auto w manualu bo chyba się cofam w rozwoju
Jarol Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 wyjaśni mi ktoś na jakiej zasadzie ECU wie na którym biegu jest auto w manualu bo chyba się cofam w rozwoju Też mnie to zastanawia, pewnie w skrzyni jest jakiś dodatkowy czujnik biegu Tylko że ja mam skrzynie z BRD i nic takiego w niej nie ma
Patrox Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Opublikowano 1 Maja 2011 czekam na kolejne wyjaśnienia Ecu doskonale wie na którym biegu jedziemy, dostaje informacje z takich czujników jak pedał sprzęgła, hamulca, obrotów wału i jeszcze paru innych Przypominam że jest to sterownik EDC16 i nie ma za wiele wspólnego ze starymi poczciwymi EDC15+. W nowych EDC17 można ustawić nawet limiter EGT po biegach:)
variocustoms Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Patrox, dzięki za odpowiedź jednakże nie wyjaśnia mi to tematu, czujnik położenia sprzęgła moim zdaniem nie określa biegu na którym jedziemy, hamulce tym bardziej, obroty wału korbowego na każdym biegu i tak są w zakresie pracy danego silnika, tj. określone max. w limiterze w ECU jak mam rozumieć, że ECU dokładnie wie na jakim biegu dokładnie jadę w manualu biorąc A4 B7 w B8 jest podpowiadacz zmiany biegu ale zakładam, że tam technicznie jest to inaczej rozwiązane niż w B7 z silnikiem np. BRE
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się