Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] 2,0tdi 16V BRE by Ecuproject


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W aucie została założona:

- duża spreżarka EP1

- sportowy intercooler

- wydech 3 cale przechodzący w 2x2,5 cala

Wynik indywidualnego strojenia:

a4big.jpg

Autko jest dużo bardziej zrywne niz takie auta na BRD sprężarce i ma przy 2000 obr/min 375NM :)

Opublikowano

o kuźwa, gratulacje super udanego moda :oklaski:

Opublikowano
:kox: bardzo ładny wynik :)
Opublikowano

A dokładniej co to za suszarka siedzi?

Opublikowano

czy to wynik Twojego starego B7?

Opublikowano

czy to wynik Twojego starego B7?

nie

Opublikowano

czy to wynik Twojego starego B7?

nie

więc to teraz chyba jedno z najmocniejszych 2.0TDI :mysli:

Opublikowano

miażdży suty, zarąbisty wynik, ale q chyba brakuje bo BRE było chyba tylko w FWD, przynajmniej ja takie miałem

Opublikowano

A awx moge zapomiec o takim wyniku :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

A awx moge zapomiec o takim wyniku :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

W AWX jest jak najbardziej realny taki wynik. NIe liczy sie silnik tylko ile jesteś w stanie wydać aby go mieć

Opublikowano

Jestem wstanie wydac wszystko :kox: ale to chyba tez za malo :) ale dziekuje za rade ;d :hi:

Opublikowano

przy takiej mocy proponuje zaczac od dorzezbienia quattro :decayed:

Opublikowano

przy takiej mocy proponuje zaczac od dorzezbienia quattro :decayed:

W tym akurat przypadku nie ma takiej potrzeby bo moment jest rozłożony później. Poza tym soft w BRE i BRD na pierwszych 3 biegach ma ograniczony moment obrotowy oszczędzając tym samym sprzęgło. Pełna moment jest dopiero od 4 biegu.

Opublikowano

oooo widzisz nie wiedzialem , faktycznie mam i mialem wrazenie ze moje BRD jedzie zdecydowanie lepiej na 4 biegu.....

Opublikowano

przy takiej mocy proponuje zaczac od dorzezbienia quattro :decayed:

W tym akurat przypadku nie ma takiej potrzeby bo moment jest rozłożony później. Poza tym soft w BRE i BRD na pierwszych 3 biegach ma ograniczony moment obrotowy oszczędzając tym samym sprzęgło. Pełna moment jest dopiero od 4 biegu.

to znaczy ze jak mój AVF na pierwszych biegach jadzie dobrze a na 6 od 3000obr. bardzo slabo to powodem moze byc tez tak wlasnie zrobiony program :?: 182KM i max 200km/h to troche malo :confused4:
Opublikowano

wyjaśni mi ktoś na jakiej zasadzie ECU wie na którym biegu jest auto w manualu :mysli: bo chyba się cofam w rozwoju

Opublikowano

wyjaśni mi ktoś na jakiej zasadzie ECU wie na którym biegu jest auto w manualu :mysli: bo chyba się cofam w rozwoju

Też mnie to zastanawia, pewnie w skrzyni jest jakiś dodatkowy czujnik biegu :wink4:

Tylko że ja mam skrzynie z BRD i nic takiego w niej nie ma :polew:

Opublikowano

czekam na kolejne wyjaśnienia

Ecu doskonale wie na którym biegu jedziemy, dostaje informacje z takich czujników jak pedał sprzęgła, hamulca, obrotów wału i jeszcze paru innych :) Przypominam że jest to sterownik EDC16 i nie ma za wiele wspólnego ze starymi poczciwymi EDC15+. W nowych EDC17 można ustawić nawet limiter EGT po biegach:)

Opublikowano

Patrox, dzięki za odpowiedź jednakże nie wyjaśnia mi to tematu, czujnik położenia sprzęgła moim zdaniem nie określa biegu na którym jedziemy, hamulce tym bardziej, obroty wału korbowego na każdym biegu i tak są w zakresie pracy danego silnika, tj. określone max. w limiterze w ECU

jak mam rozumieć, że ECU dokładnie wie na jakim biegu dokładnie jadę w manualu biorąc A4 B7

w B8 jest podpowiadacz zmiany biegu ale zakładam, że tam technicznie jest to inaczej rozwiązane niż w B7 z silnikiem np. BRE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...