Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam mam problem passat czy zimny czy ciepły kopci na jasno niebieski kolor,nie bierze oleju itp. Ale moc ma tak jak powinien...idealnie... Ma ten sam silnik co audi więc piszę tu.
Młody_drog Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Może kopcić na niebiesko z różnych powodów, może być nieszczelny, może turbo puszczać. Najlepiej zrób logi to będziemy coś wiedzieć
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A co np. mogło być. Bo logi to musi być ktoś kto ma pojęcie a o takich ciężko...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nie nic mi nie ubywa...właśnie i już nie wiem co...
lukaseq1 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 niewierze ze ci nie bierze ani grama oleju
juby_p Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 a wogóle to ile masz przelotu? dolot przy turbo i za suchutki myśle że raczej zaolejony:)
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nie ma co debatować. Turbo dogorywa i za chwile moze dojść do tragedi. Uszczelniacze moze ale w to wątpie. Niebieski dym to olej. Typowe dla TDi z umierającym turbo. Pozdro ZC
Grodek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Podczepie sie pod temat. Jezeli dymi na niebiesko, bierze plyn z chlodnicy i troche oleju to???
Duch^ Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 niewierze ze ci nie bierze ani grama oleju Niestety niektóre diesle nie wezmą oleju co byś zauważył znacząco na bagnecie od wymiany do wymiany ale czy grama? kto tego się dowie?. Powiem że sam posiadam silnik do którego nie dolewam grama oleju od wymiany do wymiany i myślę że przejeździł by lekko 3 wymiany bez wymiany .
Gość Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 W dolocie jest lekko na ściankach olej... A czy możliwe jest to tak że olej do wymiany i przez to kopci... Bo jak by turbo do wymiany to by takiego kopa nie miał a ma nieziemskiego... Miałem A4 z tym samym silnikiem i gorzej jeździło...ale nie kopciło...
kkam Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 zrób logi, na pewno to nie wina tego ze olej do wymiany, niebieski dym to oznaka palenia oleju...
Młody_drog Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 sprawdź też dokładnie cały dolot. Czy nigdzie nie puszcza powietrza
pieciajek Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Zdejmij przewód od intelcolera co się zapina na kolektor, lusterko i poświeć czy oby kolektor nie jest zabity nagarem. Jak nie dostaje tyle powietrza na tłok co powinien to brakuje kompresji a wtryski dają normalnie. Efekt, nieprzepalona ropa pali się w wydechu i z tąd ten niebieski dymek. Sprawdź i napisz czy miałem rację
Gość Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Jeśli chodzi o stronę od zaworu egr to go wyczyściłem był zabrudzony tak jakby smarem...a po czyszczeniu jeszcze gorzej kopcił...
pieciajek Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Ale tylko w koło zaworu. odkręć przepustnicę i wtedy poświeć. Zeby dobrze wyczyścić to trzeba kolektor odkręcić od głowicy i do wanny z ropą na nockę.[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2011, 18:56_________________________________________________Jak sam wlot EGR poczysciłeś to wepchnołeś dalej nagar i taki będzie efekt że jeszcze gorzej kopci.
Gość Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 A są jakieś środki co się do paliwa leje żeby mniej kopcił... Niby czyszczą też.... Bo boje się żeby policja się nie doj*b*** "LIQUI MOLY DIESEL SYSTEM CLEANER PRO LINE 5156 lub 5154" "STP Smoke Treatment"[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 13:37_________________________________________________Da to coś...???
pieciajek Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Jak masz prostatę to tabletki pomoga?? Nie3 rób scen tylko weź klucze do ręki i sprawdź a jak jest zabity nagarem to odkręcaj i umyj. Zobaczysz jak to jest to to radość z naprawy nie do opisanie.
woj-o Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 a lejące wtryski nie spowodują kopcenia na niebiesko - olej napędowy to też olej. W benzynie niebieski dymek = pali olej ma sens, w dieslu to tylko jedna z możliwości. Olej silnikowy spala się raczej na jasno niebiesko, a niespalona ropa na ciemno niebiesko - no i zdecydowanie inny zapach. Turbina, uszczelniacze - wszystko możliwe ale też wtryski a w ekstremalnym przypadku również i pierścienie na tłokach (ale wtedy by znikało więcej oleju z silnika)
rikardo Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 a lejące wtryski nie spowodują kopcenia na niebiesko - olej napędowy to też olej. W benzynie niebieski dymek = pali olej ma sens, w dieslu to tylko jedna z możliwości. Olej silnikowy spala się raczej na jasno niebiesko, a niespalona ropa na ciemno niebiesko - no i zdecydowanie inny zapach. Turbina, uszczelniacze - wszystko możliwe ale też wtryski a w ekstremalnym przypadku również i pierścienie na tłokach (ale wtedy by znikało więcej oleju z silnika) Jaki czas temu czytałem artykuł o silnikach diesla gdzie autor właśnie poruszał problem kopcenia na niebiesko i wskazywał na przyczynę lejące wtryskiwacze dlatego warto to sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się