rbs2360 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Witam mam pytanko co może być tego przyczyną że do 110 normalnie się buja, a powyżej zamulony jak nie wiem co. A 140 nie da rady przekroczyć. Wymieniłem już N75 i filtr paliwa i dalej to samo
cayenne Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 A jak tam przepływka? Odepnij i zobacz jak sie zachowa bez niej.
rbs2360 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 jaka przepływka (ta przy filtrze powietrza) ?
rbs2360 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 Chyba nie. Nie znam się dlatego się pytam. Znalazłem kiedyś na necie, że można ją wyczyścić. Możliwe to czy ktoś bajki pisał. A zgóry dzięki za odpowiedź. Sprawdzę jak się troszkę cieplej zrobi
cayenne Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Znalazłem kiedyś na necie, że można ją wyczyścić. Można.
rbs2360 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2008 Wyjałem ten przepływomierz ale tam nie ma co czyśić. Blaszka (termistor) w środku jest nie ruszona. Jedynie siatka od strony wlotu powietrza jedynie była czarna to ją wyczyściłem spirytusem. Nie sprawdzałem tylko w trasie. Będę musiał go odpiąć w trasie i zobaczyć co się będzie działo. Chyba że mogło się coś zepsuć w środku tego przepływomierza. Co wy na to ?
zen64 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 To jest przepustnica od benzyny, traktorki czegoś takiego nie posiadają. Tematy zostały pomylone i wklejono zły link.Teraz jest wszystko ok. [cayenne]
cayenne Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=19425.0
BROMKALUKASZ Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Witam! na Twoim miejscu zgłosił bym sie do doktorka z tym autem. To jest niewiarygodne , ze auto marki nie buja ponad 110. Byćmoże problem dotyczy filtra, ale najlepiej niech to zbadaja. Pozdrawiam
marko76 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Witam, miałem podobny problem ze swoim autem. Max. prędkośc 140 i trwało to wieki wymieniłem przepływomierz i jest ok. zbiera się że aż miło.
rbs2360 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2008 1. Ile dałeś za przepływomierz bo tu piszą żeby na allegro nie kupować. Ale różnica między allegro (170-200zł), a Serwisem (500zł) jest duża jak widać ? 2. Czy VAG wykaże, że przepływomierz walnięty ? 3. Gdzie można dostać taką wtyczkę co się podłącza do przepływomierza bo moja za ciekawie nie wygląda ?
Musashi Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 1. kupisz taniej na allegro, a co z gwarancja? w serwisie niby drozej ale masz 100% ze w ciagu 2 lat jak przeplywomierz zacznie niedomagac wymienia tobe na sprawny. 2. vag wykaze gdy odczyty przeplywomierza sa poza wartosciami realnymi. pelna ocene dadza tylko logi dynamiczne. 3. wtyczke dostaniesz w serwisie. podajesz numer VIN nadwozia i wg niego zamowisz odpowiednia kostke.
rikardo Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Kup przepływomierz w serwisie, ceny w allegro wyglądają może atrakcyjnie ale ja też gdy potrzebowałem przepływomierz sugerowałem się ceną i kupiłem bosha na allegro. Może miałem pecha, przepływomierz był oryginalnie zapakowany ale okazał się wadliwy i w rezultacie kupiłem nastepny przepływomierz w Serwisie w Rzeszowie koszt 390 zł z dwuletnią gwarancją. Za wymiane zaśpiewali sobie 75 zł ale z tego zrezygnowałem. Różnica w działaniu bez porównania. Przypuszczam, że teń tańszy mógł pochodzić z parti która nie przeszła kontroli jakości i trafiła do obiegu. Słyszałem też, że niektóre części bosha są produkowane w Turcji. Ta tania część w moim przypadku okazała się bardzo droga.
baskecior Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 rbs2360: zanim wymienisz połowę silnika , wykonaj zestaw logów dynamicznych. Chyba, że lubisz naprawiać w ciemno. Logi dynamiczne obnażą usterkę, tym bardziej że mamy do czynienia z silnikiem posiadającym pełną diagnostykę.
rbs2360 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2008 Ok dzisiaj może zrobie. Ale jest tu ktoś kto mi je rozszyfruje ?
Musashi Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 tak, ale wrzuc do dzialu "diagnostyka vag"
arek0404 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Mam ten sam problem ale mój przepływomierz jest ok.czy ty już doszleś co boli twoje autko
BROMKALUKASZ Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Dobrze mówi nie daj się w pakować w niepotrzebne koszta. Pozdrawiam
rbs2360 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 Mam ten sam problem ale mój przepływomierz jest ok.czy ty już doszleś co boli twoje autko Obstawiam na wtyczkę (sprawdź u siebie) od przepływomierza bo była od środka (pod tą izolacją gumową) zaśniedziła i kable były na wierzchu bez izolacji pokleiłem przewody i jest narazie git - nie wiem tylko gdzie kupić taką wtyczkę, bo bym wymienił na nową - może wiecie gdzie można kupić. Elektryk samochodowy mi powiedział że tego się nie dostanie bo takie wtyczki są sprzedawane z całą izolacją (no nie chce mi się w takie bzdury wierzyć).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się