Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja 5 generacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ma ktoś lub spotkał się z instalacją jak w temacie

na necie czytałem opinie że w niektórych autach potrafi palić mniej gazu niż benzyny

Opublikowano

raczej kto ci zamontuje zeby działalo

najnowsza wersja korzysta z układu paliwowego PB (łącznie z wtryskami)

Opublikowano

Do najnowocześniejszych systemów gazowych należy zaliczyć wtrysk gazu w fazie ciekłej. Można je zakwalifikować do V generacji. Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje do każdego silnika. Niestety są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń.

no właśnie koszt, czy opłaca się to do B5 montować

Opublikowano

Do najnowocześniejszych systemów gazowych należy zaliczyć wtrysk gazu w fazie ciekłej. Można je zakwalifikować do V generacji. Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje do każdego silnika. Niestety są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń.

no właśnie koszt, czy opłaca się to do B5 montować

Jeśli chcesz podwoić wartość auta to tak. Jak chcesz dobrą instalację do AEB to polecam Omegas'a na reduktorze IG1turbo + białe medy (czarne też dadzą radę ale jeśli zechcesz zrobić chipa to masz od razu zapas sprzętowy).

Opublikowano

Do najnowocześniejszych systemów gazowych należy zaliczyć wtrysk gazu w fazie ciekłej. Można je zakwalifikować do V generacji. Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje do każdego silnika. Niestety są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń.

no właśnie koszt, czy opłaca się to do B5 montować

Jeśli chcesz podwoić wartość auta to tak. Jak chcesz dobrą instalację do AEB to polecam Omegas'a na reduktorze IG1turbo + białe medy (czarne też dadzą radę ale jeśli zechcesz zrobić chipa to masz od razu zapas sprzętowy).

tylko prawda jest taka, ze wartos podwoisz, ale przy odsprzedazy tego nie odzyskasz :/

ja mam BRC Sequent 24 + mocniejsze wtryski + grubszy przewód gazu i spokojnie ogarnia mi auto po programie

Opublikowano

ja mam BRC Sequent 24 + mocniejsze wtryski + grubszy przewód gazu i spokojnie ogarnia mi auto po programie

Jaki spadek ciśnienia przy odcince na trzecim biegu?

Opublikowano

Do najnowocześniejszych systemów gazowych należy zaliczyć wtrysk gazu w fazie ciekłej. Można je zakwalifikować do V generacji. Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje do każdego silnika. Niestety są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń.

no właśnie koszt, czy opłaca się to do B5 montować

do TFSI/FSI też są optymalne bo jakoś nie słyszałem o instalacji gazowej do tych jednostek :gwizdanie:

Opublikowano

do TFSI/FSI też są optymalne bo jakoś nie słyszałem o instalacji gazowej do tych jednostek :gwizdanie:

To poczytaj kolego - jest już trochę informacji w sieci na ten temat. Instalacje te są obecnie w fazie testów i niedługo powinny pojawić się na rynku. Czytałem nawet o rozwiązaniach wykorzystujących wtryskiwacze benzynowe do podawania gazu a ty właśnie potrzebny jest już system V gen. czyli podawania gazu w fazie ciekłej.

Opublikowano

Ściślej rzecz biorąc to instalacje podające LPG przez wtryski benzynowe określa się mianem 6 generacji. Vialle produkuje takie instalacje do silników FSI/TFSI i są już dostępne od jakiegoś czasu na rynku. Jak na razie są jednak rzadkością. Jak nietrudno się domyślić barierą jest cena. Jest o tym osobny wątek na tym forum.

Opublikowano

do TFSI/FSI też są optymalne bo jakoś nie słyszałem o instalacji gazowej do tych jednostek :gwizdanie:

To poczytaj kolego - jest już trochę informacji w sieci na ten temat. Instalacje te są obecnie w fazie testów i niedługo powinny pojawić się na rynku. Czytałem nawet o rozwiązaniach wykorzystujących wtryskiwacze benzynowe do podawania gazu a ty właśnie potrzebny jest już system V gen. czyli podawania gazu w fazie ciekłej.

bzdury oplatasz[br]Dopisany: 06 Maj 2011, 14:35_________________________________________________

Ściślej rzecz biorąc to instalacje podające LPG przez wtryski benzynowe określa się mianem 6 generacji. Vialle produkuje takie instalacje do silników FSI/TFSI i są już dostępne od jakiegoś czasu na rynku. Jak na razie są jednak rzadkością. Jak nietrudno się domyślić barierą jest cena. Jest o tym osobny wątek na tym forum.

Dostępne to są (medialnie) ale jest w stanie ktoś wskazać auto z silnikiem TFSI/FSI, które na takiej instalacji jeździ i ma przelatane powiedźmy 30kkm? Czy testy, testy, testy i wielka niewiadoma - ile silnik na tym wytrzyma.

Opublikowano

Chyba to jest jeszcze zbyt nowe, aby spotkać auta z większym przebiegiem. Prawdę mówiąc trudno w ogóle spotkać auta z taką instalacją. Raz widziałem coś takiego na jakiejś aukcji, chyba na Allegro. Silnik bodajże 1.4.

Opublikowano

Mój brat ma taką instalke w Hyundai Tucson (kupił go z taką instalką) jak narazie same problemy a to coś wyrzucał na benzyne a to pompa w zbiorniku nie podawała, a problem z gazownikami jest bardzo duży mało kto się podejmnie naprawy znalazł jednego w warszawie który wspólnie przez telefon z gazownikiem z gdańska to naprawiali :naughty: po usunięciu usterek narazie jest zadowolony a co do spalania to musze się go zapytać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...