ŁYSY44 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ma ktoś lub spotkał się z instalacją jak w temacie na necie czytałem opinie że w niektórych autach potrafi palić mniej gazu niż benzyny
Buba Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 raczej kto ci zamontuje zeby działalo najnowsza wersja korzysta z układu paliwowego PB (łącznie z wtryskami)
!Tommy Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Do najnowocześniejszych systemów gazowych należy zaliczyć wtrysk gazu w fazie ciekłej. Można je zakwalifikować do V generacji. Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje do każdego silnika. Niestety są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń. no właśnie koszt, czy opłaca się to do B5 montować
sylwiasty Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Do najnowocześniejszych systemów gazowych należy zaliczyć wtrysk gazu w fazie ciekłej. Można je zakwalifikować do V generacji. Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje do każdego silnika. Niestety są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń. no właśnie koszt, czy opłaca się to do B5 montować Jeśli chcesz podwoić wartość auta to tak. Jak chcesz dobrą instalację do AEB to polecam Omegas'a na reduktorze IG1turbo + białe medy (czarne też dadzą radę ale jeśli zechcesz zrobić chipa to masz od razu zapas sprzętowy).
!Tommy Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Do najnowocześniejszych systemów gazowych należy zaliczyć wtrysk gazu w fazie ciekłej. Można je zakwalifikować do V generacji. Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje do każdego silnika. Niestety są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń. no właśnie koszt, czy opłaca się to do B5 montować Jeśli chcesz podwoić wartość auta to tak. Jak chcesz dobrą instalację do AEB to polecam Omegas'a na reduktorze IG1turbo + białe medy (czarne też dadzą radę ale jeśli zechcesz zrobić chipa to masz od razu zapas sprzętowy). tylko prawda jest taka, ze wartos podwoisz, ale przy odsprzedazy tego nie odzyskasz :/ ja mam BRC Sequent 24 + mocniejsze wtryski + grubszy przewód gazu i spokojnie ogarnia mi auto po programie
juby_p Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 ja mam BRC Sequent 24 + mocniejsze wtryski + grubszy przewód gazu i spokojnie ogarnia mi auto po programie Jaki spadek ciśnienia przy odcince na trzecim biegu?
Panton Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Do najnowocześniejszych systemów gazowych należy zaliczyć wtrysk gazu w fazie ciekłej. Można je zakwalifikować do V generacji. Z technicznego punktu widzenia są to optymalne instalacje do każdego silnika. Niestety są to wciąż bardzo drogie urządzenia, zatem nie na każdą kieszeń. no właśnie koszt, czy opłaca się to do B5 montować do TFSI/FSI też są optymalne bo jakoś nie słyszałem o instalacji gazowej do tych jednostek :gwizdanie:
sylwiasty Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 do TFSI/FSI też są optymalne bo jakoś nie słyszałem o instalacji gazowej do tych jednostek :gwizdanie: To poczytaj kolego - jest już trochę informacji w sieci na ten temat. Instalacje te są obecnie w fazie testów i niedługo powinny pojawić się na rynku. Czytałem nawet o rozwiązaniach wykorzystujących wtryskiwacze benzynowe do podawania gazu a ty właśnie potrzebny jest już system V gen. czyli podawania gazu w fazie ciekłej.
marek5151 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Ściślej rzecz biorąc to instalacje podające LPG przez wtryski benzynowe określa się mianem 6 generacji. Vialle produkuje takie instalacje do silników FSI/TFSI i są już dostępne od jakiegoś czasu na rynku. Jak na razie są jednak rzadkością. Jak nietrudno się domyślić barierą jest cena. Jest o tym osobny wątek na tym forum.
Panton Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 do TFSI/FSI też są optymalne bo jakoś nie słyszałem o instalacji gazowej do tych jednostek :gwizdanie: To poczytaj kolego - jest już trochę informacji w sieci na ten temat. Instalacje te są obecnie w fazie testów i niedługo powinny pojawić się na rynku. Czytałem nawet o rozwiązaniach wykorzystujących wtryskiwacze benzynowe do podawania gazu a ty właśnie potrzebny jest już system V gen. czyli podawania gazu w fazie ciekłej. bzdury oplatasz[br]Dopisany: 06 Maj 2011, 14:35_________________________________________________ Ściślej rzecz biorąc to instalacje podające LPG przez wtryski benzynowe określa się mianem 6 generacji. Vialle produkuje takie instalacje do silników FSI/TFSI i są już dostępne od jakiegoś czasu na rynku. Jak na razie są jednak rzadkością. Jak nietrudno się domyślić barierą jest cena. Jest o tym osobny wątek na tym forum. Dostępne to są (medialnie) ale jest w stanie ktoś wskazać auto z silnikiem TFSI/FSI, które na takiej instalacji jeździ i ma przelatane powiedźmy 30kkm? Czy testy, testy, testy i wielka niewiadoma - ile silnik na tym wytrzyma.
marek5151 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Chyba to jest jeszcze zbyt nowe, aby spotkać auta z większym przebiegiem. Prawdę mówiąc trudno w ogóle spotkać auta z taką instalacją. Raz widziałem coś takiego na jakiejś aukcji, chyba na Allegro. Silnik bodajże 1.4.
rusek79 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Mój brat ma taką instalke w Hyundai Tucson (kupił go z taką instalką) jak narazie same problemy a to coś wyrzucał na benzyne a to pompa w zbiorniku nie podawała, a problem z gazownikami jest bardzo duży mało kto się podejmnie naprawy znalazł jednego w warszawie który wspólnie przez telefon z gazownikiem z gdańska to naprawiali po usunięciu usterek narazie jest zadowolony a co do spalania to musze się go zapytać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się