Wandej Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Mam blad na silniku 17931- Crash Signal from Airbag Controller Implausible Signal P1523-004- No Signal/Comunication Dodam ze zmienialem mechanizm wycieraczek raz dotknalem kluczem od + w aku i do auta i zaiskrzylo troche Auto kreci ale nie chce odpalic Pomozcie co to moze byc?? W ogole w B6 jest wlacznik udarowy?? I jak jest to gdzie??
pastaldo Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 może jak zwarłes klemy to coś zgłupiał komp. Odłacz go na kilka minut , podłacz i powinno wrócic do normy a ten pierwszy błąd to od czujnika zderzenia poduszek i może to zwarcie go wywołało.
Wandej Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 może jak zwarłes klemy to coś zgłupiał komp. Odłacz go na kilka minut , podłacz i powinno wrócic do normy a ten pierwszy błąd to od czujnika zderzenia poduszek i może to zwarcie go wywołało. No ae wczesniej nie bylo tego bledu... Klemy odlaczalem na dluzszy czas ale jest to samo ;( Mowisz zeby komputer odlaczyc calkiem od auta??Jest jakas roznica??
pastaldo Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 komputera to raczej niema sensu odłaczać. Może jakiś elektryk podpowie coś więcej.
fahur Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Mam blad na silniku 17931- Crash Signal from Airbag Controller Implausible Signal P1523-004- No Signal/Comunication Dodam ze zmienialem mechanizm wycieraczek raz dotknalem kluczem od + w aku i do auta i zaiskrzylo troche Auto kreci ale nie chce odpalic Pomozcie co to moze byc?? W ogole w B6 jest wlacznik udarowy?? I jak jest to gdzie?? Skasowałeś ten błąd? Jeżeli tak, to po jakim czsie powraca? Sterownik poduszek jest pod środkowym tunelem w okolicach podłokietnika. Błąd wskazuje na brak komunikacji. Może jakiś bezpiecznik od tego sterownika? Do wymiany wycieraczek musiałeś zdjać obudowe komputera - może tam też cos naruszyłeś, albo coś się z tymi dwoma bezpiecznikami stało?
Wandej Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Mam blad na silniku 17931- Crash Signal from Airbag Controller Implausible Signal P1523-004- No Signal/Comunication Dodam ze zmienialem mechanizm wycieraczek raz dotknalem kluczem od + w aku i do auta i zaiskrzylo troche Auto kreci ale nie chce odpalic Pomozcie co to moze byc?? W ogole w B6 jest wlacznik udarowy?? I jak jest to gdzie?? Skasowałeś ten błąd? Jeżeli tak, to po jakim czsie powraca? Sterownik poduszek jest pod środkowym tunelem w okolicach podłokietnika. Błąd wskazuje na brak komunikacji. Może jakiś bezpiecznik od tego sterownika? Do wymiany wycieraczek musiałeś zdjać obudowe komputera - może tam też cos naruszyłeś, albo coś się z tymi dwoma bezpiecznikami stało? Ale dlatego auto nie chcialoby odpalic?? Przy kompie jest jeden tylko bezpiecznik 15A.. Sprawdzalem tam wszystko i wyglada na ok. Blad od razu wyskakuje po skasowaniu Tuel trzeba sciagac czy jak sie tam dostac?? Tam jest ten wlacznik i jakies bezpieczniki??
lukjar7 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 odlacz aku na godz, jak nie pomoze to bedzie zabawy
fahur Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ale dlatego auto nie chcialoby odpalic?? Hmmm... na razie mnie zastanawia błąd sterownika poduszek. Co do odpalania, to... hmmm... może coś się aku stało - zmierz go miernikiem i zobacz jakie masz napięcie. Przy kompie jest jeden tylko bezpiecznik 15A.. Sprawdzalem tam wszystko i wyglada na ok. Blad od razu wyskakuje po skasowaniu Tuel trzeba sciagac czy jak sie tam dostac?? Tam jest ten wlacznik i jakies bezpieczniki?? Tunelu od razu nie ściągaj bo raczej poprzez wymianę mechanizmu wycieraczek wtyczki ze sterownika nie wypiąłeś. O włączniku w tamtym miejscu nic nie wiem. Zobacz, czy możesz się połączyć ze sterownikiem poduszek jeszcze. Spojrzałem jeszcze na Ross Tech Wiki i tam napisali, że jednak może być cos z połączeniem: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17931/P1523/005411
Wandej Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 odlacz aku na godz, jak nie pomoze to bedzie zabawy Masz jakies podejrzenie?? ECU chyba sprawne skoro wyrzuca bledy itp?? Czy moglo cos sie w nim uszkodzic?? Ale dlatego auto nie chcialoby odpalic?? Hmmm... na razie mnie zastanawia błąd sterownika poduszek. Co do odpalania, to... hmmm... może coś się aku stało - zmierz go miernikiem i zobacz jakie masz napięcie. Przy kompie jest jeden tylko bezpiecznik 15A.. Sprawdzalem tam wszystko i wyglada na ok. Blad od razu wyskakuje po skasowaniu Tuel trzeba sciagac czy jak sie tam dostac?? Tam jest ten wlacznik i jakies bezpieczniki?? Tunelu od razu nie ściągaj bo raczej poprzez wymianę mechanizmu wycieraczek wtyczki ze sterownika nie wypiąłeś. O włączniku w tamtym miejscu nic nie wiem. Zobacz, czy możesz się połączyć ze sterownikiem poduszek jeszcze. Spojrzałem jeszcze na Ross Tech Wiki i tam napisali, że jednak może być cos z połączeniem: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17931/P1523/005411 Kolego z podanego linka nic nie wniskuje poniewaz nie znam te strony i malo tam info widze
lukjar7 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 mialem takie przypadki ze komunikowalem sie vagiem, bledy wyrzucal, ale dostał świra i ni jak nie dalo sie ozywic, aku mu pomoglo
Wandej Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 mialem takie przypadki ze komunikowalem sie vagiem, bledy wyrzucal, ale dostał świra i ni jak nie dalo sie ozywic, aku mu pomoglo Jutro tak zrobie bede informowal [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2011, 00:35_________________________________________________Nic to nie dalo ;( Zdiagnozowalem ze paliwo nie jest podawane... Czy pompa paliwa ma jakies bezpieczniki czy cos?? Pomozcie bo juz mi sie pomysly koncza
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 bezpiecznika chyba nie ma dodatkowego ale sprawdź czy po włączeniu zapłonu podawany jest prąd na zawór na pompie. Taki dodatkowy przewód dochodzi przykręcony na śrubę. Jak tam nie będzie +12 to nie poda paliwa.
Wandej Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 bezpiecznika chyba nie ma dodatkowego ale sprawdź czy po włączeniu zapłonu podawany jest prąd na zawór na pompie. Taki dodatkowy przewód dochodzi przykręcony na śrubę. Jak tam nie będzie +12 to nie poda paliwa. Jak zdjalem przkaznik 167 i trzymalem palcem na zwojach to pompa pracuje ale nadal auto nie odpala Iskra jest rowniez...Podejrzewam ze to sterownik wszystko blokuje... Jest gdzies w tym aucie wlacznik udarowy?? Czy tto tylko elektryka steruje??
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 bezpiecznika chyba nie ma dodatkowego ale sprawdź czy po włączeniu zapłonu podawany jest prąd na zawór na pompie. Taki dodatkowy przewód dochodzi przykręcony na śrubę. Jak tam nie będzie +12 to nie poda paliwa. Jak zdjalem przkaznik 167 i trzymalem palcem na zwojach to pompa pracuje ale nadal auto nie odpala Iskra jest rowniez...Podejrzewam ze to sterownik wszystko blokuje... Jest gdzies w tym aucie wlacznik udarowy?? Czy tto tylko elektryka steruje?? Sory z tym zaworem to przywaliłem jak łysy grzywką. Nie zauwazyłem że Ty masz benzin W takim razie musi ktoś bardziej w temacie sie wypowiedziec.
Wandej Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Mechanior podpial auto po texe i nie mogli skasowac bled Pokazal sie jeszcze blad komunikacji czy cos takiego. I nie moaga wejsc w parametry auta tylko same kody usterek ECU padlo??
DeeJay_Kill Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Zerknij najzwyklejszym VAG'iem, czy masz komunikację z ECU. Opisz jeszcze, co się zapala na liczniku po przekręceniu kluczyka - wszystkie kontrolki (łącznie z checkiem) gasną po kilku sekundach? Jak pod tym względem wszystko będzie dobrze, a także bezpieczniki w puszce ECU, to wtedy wyjmuj ECU na stół - możliwe, że spaliły się stopnie końcowe.
Wandej Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 Tak wlasnie jest Nie gasnie tylko abs i esp ale to trzeba przejechac pare metrow zeby sie ustawilo... A mozna to wizualnie zobaczyc?? Bo ecu badalem ale tylko wzrokiem :gwizdanie: Moj kabel sie komunikuje... Ale bylem u mechaniorai podlaczyli texe i stwierdzil gosciu ze jest blad magistrali can i nie moze wejsc w parametry auta :gwizdanie:
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Jeśli jest błąd CAN'a, to może coś stoi na drodze fizycznego połączenia licznik-ecu? Jeśli jest komunikacja z komputerem, to zasilanie na nim jest i raczej nic złego mu się nie stało. Licznik z tego co mówisz, też zachowuje się poprawnie. Immo rozumiem, że nie miga... Spróbuj jeszcze normalnie połączyć się z kompem przez linię K, nie po CAN'ie (starszy interfejs, lub zaznaczenie opcji 'Force Engine on K-line'). Jeśli będzie wszystko śmigało, będziesz mógł odczytać błędy i parametry silnika, to miernik w dłoń i sprawdzasz kable od CAN'a (są skręcone ze sobą 2 przewody, łatwo je zlokalizować) od ECU do licznika, a potem do złącza diagnostycznego. Coś mi się wydaje, że immo gaśnie, licznik jest ok, ale nie daje sygnału do ECU, że wszystko w porządku i można odpalić auto. W przypadku sprawnych połączeń komputer na stół.
Wandej Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 Jeśli jest błąd CAN'a, to może coś stoi na drodze fizycznego połączenia licznik-ecu? Jeśli jest komunikacja z komputerem, to zasilanie na nim jest i raczej nic złego mu się nie stało. Licznik z tego co mówisz, też zachowuje się poprawnie. Immo rozumiem, że nie miga... Spróbuj jeszcze normalnie połączyć się z kompem przez linię K, nie po CAN'ie (starszy interfejs, lub zaznaczenie opcji 'Force Engine on K-line'). Jeśli będzie wszystko śmigało, będziesz mógł odczytać błędy i parametry silnika, to miernik w dłoń i sprawdzasz kable od CAN'a (są skręcone ze sobą 2 przewody, łatwo je zlokalizować) od ECU do licznika, a potem do złącza diagnostycznego. Coś mi się wydaje, że immo gaśnie, licznik jest ok, ale nie daje sygnału do ECU, że wszystko w porządku i można odpalić auto. W przypadku sprawnych połączeń komputer na stół. Mam stary kabelek KKL wiec on laczy sie za pomoca lini K tak?? A czy mozna kupic ecu ktore rozni sie jedna cyfra w indeksie?? czy musi byc to samo??
DeeJay_Kill Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 powinno być takie samo. Najpierw jednak zanieś ECU do elektronika - może się uda ogarnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się