bratpit 3 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Znalazłem wczoraj takie cóź w swoim aucie i wydaje mi się że to normalnie jest rozpórka kielichów i niewiem czy to montowano w każdej A4 czy to jakiś dołożony suwenir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 ja raczej tego nie mam wiec ktos u ciebie zrobil to jako dodatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 moze niech popatrzą u siebie ci co mają tez 2.5 TDI 150KM, bo ja tez nie mam takiego czegos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Mi to wyglada na ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesioo 0 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Może w 2,5tdi to był standard z powodu dużego silnika, no i żeby usztywnić karoserie. ciekawe czy 2,6 albo 2,4 też to ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Jest to napewno ori bo przynajmiej tak wygląda czy może sie ktos wypowiedzieć co ma silnik 2.5 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fordenir 1 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 ano wygląda to bardzo originalnie więc chyba większość 2.5 to posiada, u mnie tego nima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szubek-line Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 ja mam 2.5 TDI V6 i u mnie tez jest od zawsze, taki czarny plaskownik tak jak kolega pisal ciezki silnik i dlatego ta rozporka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobrizo 0 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Ja tez to posiadam, wow mam rozporke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek 0 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Ja też posiadam takową ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 ja mam 2.6 i tego nie posiadam, ale kiedys spotkałem sie z taka opinia ze silniki disla sa ciezsze,niewiem czym to jest spowodowane i czy to prawda ale jak tak moze by to wyjasnilo sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Cieższe spewnością bo mają wyższe ciśnienie sprężania = grubszym ściankom korpusu. Pozatym osprzętu jakby więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się