GP-T1000 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Witajcie, Oto moje Audi, kupiłem w październiku zeszłęgo roku w Niemczech. Galeria poglądowa Audi A4 Avant 2004 1,9TDI 130km 6b 144tyś km Autem jeździ się całkiem przyjemnie, oszczędnie, ale jednak chciałbym wrócić do benzyny no i do poprzedniej marki czyli BMW. Póki co śmigam Audi
morsdicti Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Autko fajne dokup telefon A dlaczego BMW a nie Audi (za i przeciw ) ?
GP-T1000 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 Audi na pewno ma duży plus za blachę i tu BMW nie ma co się równać. BMW tylni napęd, silniki R6 malina, lepiej wyposażone no i moje zboczenie do BMW, fakt że zawsze za BMW było Audi ale denerwuje mnie jeszcze to że jade do serwisu VW wymienić taki sam element jak w VW i tyle samo czasu to pochlania ale muszę zapłacić więcej bo to Audi już o Skodzie nie wspomnę...
Kierownik Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 bardzo ładne Audi , ale ten biały nissan GT-r na drugim planie też robi robote
Młody Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Trzeba było kupić barziej wypasioną wersje. A nie podstawę
Gik Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Nie wiem które BMW Ci przypadło do gustu, ale A4 porównywać do e46 nie ma co... B6/7 wygrywa. Gdybyś wybrał quattro i założył RNS-E i miał silniczek 2.5TDI to na pewno byś mniej narzekał Ale fakt, BMW też ma fajne zalety: - silniki szczególnie 2.5 bmw brzmi i pracuje fajniej niż audikowskie 2.5 (innych nie miałem okazji porównać osobiście) - napęd na tył? Tak lepszy... ale tylko od ośki. Quattro przyjemniejsze - prowadzenie, jeśli chodzi o serie 3 bmw, to audi ma kolosalną różnice. BMW radzi uczyciem ciasnoty i wąskości. W A4 widać, że auto będzie się pewnie trzymać drogi ale jeśli chodzi o 5tki to tam na pewno będzie lepiej. - wyposażenie mają lepsze? no nie wiem... ile ludzi tyle aut i różnych konfiguracji pewnie chodzi Ci o to, że mniej golasów jest wśród BMW? bo je rzadziej wybierają firmy na auta flotowe niż Audi. Wstaw RNS-E i chipa to polubisz bardziej swoje autko. Zawieszenie 1BE też by pomogło.
GP-T1000 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Trzeba było kupić barziej wypasioną wersje. A nie podstawę Z tego co patrzyłem na rynku niemieckim to moja wersja trochę odbiega od "podstawy" Nie wiem które BMW Ci przypadło do gustu, ale A4 porównywać do e46 nie ma co... B6/7 wygrywa. Gdybyś wybrał quattro i założył RNS-E i miał silniczek 2.5TDI to na pewno byś mniej narzekał Ale fakt, BMW też ma fajne zalety: - silniki szczególnie 2.5 bmw brzmi i pracuje fajniej niż audikowskie 2.5 (innych nie miałem okazji porównać osobiście) - napęd na tył? Tak lepszy... ale tylko od ośki. Quattro przyjemniejsze - prowadzenie, jeśli chodzi o serie 3 bmw, to audi ma kolosalną różnice. BMW radzi uczyciem ciasnoty i wąskości. W A4 widać, że auto będzie się pewnie trzymać drogi ale jeśli chodzi o 5tki to tam na pewno będzie lepiej. - wyposażenie mają lepsze? no nie wiem... ile ludzi tyle aut i różnych konfiguracji pewnie chodzi Ci o to, że mniej golasów jest wśród BMW? bo je rzadziej wybierają firmy na auta flotowe niż Audi. Wstaw RNS-E i chipa to polubisz bardziej swoje autko. Zawieszenie 1BE też by pomogło. E46 wyszło wcześniej od B6 więc już rocznikowo przegrywa, choć dla mnie w E46 gorsza jest tylko klima jednostrefowa choć ma coś czego nie ma w żadnym audi regulacje temp. nawiewu środkowego Z tego co się naczytałem to 2,5 TDI z VAG jest bardzo awaryjny, no i o tym że kupiłem 1,9 TDI a nie BMW przesądziła akcyza :/ tak by było BMW E39 530i Prowadzenie E46 vs B6 wygrywa E46 wg. mnie choć audi też dobrze się prowadzi ale jest bardziej miękkie. Żeby wsadzić RNS-E trzeba także nowy panel klimy? Ile by mnie kosztowała taka przeróbka?
greg2505 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 zmień zawiechę na 1be lub 1bv i wtedy nie będzie już tak miękko bo masz chyba zwykłe 1ba
probi101 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ja miałem przed audi E46 328i i lepiej mnie się jeździ Audi lżej chodzi wspomaganie i ogólnie lekko . Ale jeśli chodzi o prowadzenie trakcji w zakręty BMW jest lepsze.. Tylko nie ma co porównywać benzyny do diesla.. Auto Ładne i kolor bardzo ładny
Kierownik Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ja miałem przed audi E46 328i i lepiej mnie się jeździ Audi lżej chodzi wspomaganie i ogólnie lekko . Ale jeśli chodzi o prowadzenie trakcji w zakręty BMW jest lepsze.. Tylko nie ma co porównywać benzyny do diesla.. Auto Ładne i kolor bardzo ładny bo masz oske , jak byś miał Quattro to inaczej byś gadał EOT
GP-T1000 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 J Audi lżej chodzi wspomaganie i ogólnie lekko . Ale jeśli chodzi o prowadzenie trakcji w zakręty BMW jest lepsze.. W każdym BMW wspomaganie chodzi dość ciężko, nawet w najnowszych modelach. Jest to po to by lepiej czuć auto i właśnie dzięki temu lepiej się jeździ w zakrętach bo auto lepiej czujesz
probi101 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Miałem E39 525i i tam wspomaganie chodziło lekko ale za to w 540 już ciężko.. Quattro nie jeździłem to nie mam porównania.. Jak dla mnie najwygodniejsze auto to jest Mercedes E i S i pod względem prowadzenia i wygody w środku. Każde auto ma swój urok
marec-ki Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Nie gadajcie E46 spoko furka sam chciałem kupić ale po FL - a to już więkzy fundusz no i natknąłem się na A4 Fajne auto + za czujniki cofania i pomalowane dokładki w kolor. PS. Jak sprawdzić jaką się ma zawiechę (oznaczenie) ??
GP-T1000 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Fajne auto + za czujniki cofania i pomalowane dokładki w kolor. Czujniki hehe, jeden nie działa i cała instalacja w dupe, a nowy ponad 300 zł plus malowanie 500 chyba że by malowali coś innego w tym kolorze. Używanego szukam w kolorze i znaleźć nie mogę :/
GP-T1000 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 Audi do sprzedania jakby ktos chcial. Cena wywolawcza 38500zl oczywiscie do negocjacji. To co widac na zdjeciach plus zimowki na stalowych felgach. 180tys na obecna chwile. Auto caly czas jezdzi w Niemczech na trasach minimum 150km. Do obejzenia na poczatku listopada w Zabrzu, na codzien w Karlsruhe w weekendy w Mainz.[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 20:35_________________________________________________AUTO SPRZEDANE!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się