Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana soczewki z odbłyśnikiem Bixenon Valeo na soczewki z A4 B8


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

Pytam bo zastanawiam się dalej czy może nie założyć soczewek z nowego A6 zamiast z B8 które mam, tam (w soczewkach z A6) przysłona jest opuszczana i może była by możliwość zrobić tak by wyjściowo była niżej. Nad obcięciem przysłon w moich obecnych soczewkach z B8 też się zastanawiam.

---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 19:22 ----------

Czekam też aż kolega z pracy Ziko_ w końcu zamontuje soczewki z A6 2012r do swojej A3 i zobaczę jak to świeci. Jak będzie zauważalnie lepiej świeciło to na pewno takie założę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde oko jest inne:wink: I dla jednego różnica będzie znacząca, dla innego mało albo w cale, albo nawet gorzej. Będziecie mieć fajne porównanie, bo odbłyśniki w obu zapewne są idealne, pozostanie kwestia świeżości żarników i ustawienia świateł na podobną odległość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje soczewki wyciągałem w zeszłą sobotę przy okazji przeróbki reflektorów pod DRL i nadal jak nowe, kupiłem je rok temu jako pół roczne i jeżdżę na nich ponad pół roku, żarniki Osram 4150K kupiłem w ASO jakieś pół roku temu, przetwornice ori po przebiegu 230k km (fabryczny bixenon). Ziko ma nówki soczewki z A6 2012r, przetwornice Koito z Toyoty Avensis (nie wiem z którego roku) i żarniki prawie :wink: ori Philips 4300K nowe. Zobaczymy jak wyjdzie porównanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie miarodajnie. Prawie ORI to pewnie z serwisu aukcyjnego. Swoją drogą mam jeszcze na komórce wiele zdjęć 100% oryginalnych żarników Osram oraz Philips rozebranych prawie na czynniki pierwsze:wink: D1S. Patrząc na samą bańkę i jej wewnętrzne elementy, ułożenie etc.etc. można stwierdzić oryginalność ich. Na yt są 2 filmiki przedstawiające jak to sprawdzić (rodaków naszych), sam też pobawiłem się magnesem, i potwierdzam, z racji że miałem chinola, że podróbki znacznie gorzej przyciąga(albo w cale)w stosunku do oryginału.

---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ----------

Kolejne 2 filmiki. Z kilku metrów, więc nie do końca odwzorowany jest kolor odcięcia, z 10metrów byłoby w obu niebieskie z korzyścią dla Murano. Poniżej

Wyjście światła z Boscha: Bosch output - Dailymotion Wideo

wyjście światłą z Koito (Murano) strona pasażera-mocniejsze doświetlania pobocza prawego: Murano output - Dailymotion Wideo

Do Boscha zmajstrowałem limiter z aluminium ( puszka:wink: )

2013_02_06_20_27_51.jpg

i moim zdaniem światło prezentuje się znacznie lepiej aniżeli bez. Wziąłem poprawkę na wysoką temperaturę i wyciąłem dodatkowo kawałek aluminium przy górze odbłyśnika. Temp. topnienia alu 650C. Powinien przetrwać;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, widziałem dziś zenony nowego Lexusa GS i powiem że na żywo wygląda to lepiej od LS.

http://s11.postimage.org/3lafync3z/2013_02_04_16_01_42.jpg

---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:59 ----------

http://s4.postimage.org/gz8v4qc4p/2013_02_04_16_01_13.jpg

Jeździłeś w nocy porownywałes? Fotki w dzień robiłes a to nie pora do oceniania xenonu . A zdjecia to nie wiem co prezentują jakiś samochód i to jeszcze z okna i na tym opierasz porownanie? Mało wiarygodne. Postaw 2 samochody przed ścianą pstryknij fotke to będzie wszytko jasne:)

Jeżdżę można by powiedzieć że na co dzień LS460 i wiem jak wygląda jego wiązka na tej samej ścianie i o tej porze ; ) Z tego co widziałem to w LS jest szerszy zakres światła, ale mocowo GS wypada lepiej. Może to też zasługa nowych żarników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, widziałem dziś zenony nowego Lexusa GS i powiem że na żywo wygląda to lepiej od LS.

http://s11.postimage.org/3lafync3z/2013_02_04_16_01_42.jpg

---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:59 ----------

http://s4.postimage.org/gz8v4qc4p/2013_02_04_16_01_13.jpg

Jeździłeś w nocy porownywałes? Fotki w dzień robiłes a to nie pora do oceniania xenonu . A zdjecia to nie wiem co prezentują jakiś samochód i to jeszcze z okna i na tym opierasz porownanie? Mało wiarygodne. Postaw 2 samochody przed ścianą pstryknij fotke to będzie wszytko jasne:)

Jeżdżę można by powiedzieć że na co dzień LS460 i wiem jak wygląda jego wiązka na tej samej ścianie i o tej porze ; ) Z tego co widziałem to w LS jest szerszy zakres światła, ale mocowo GS wypada lepiej. Może to też zasługa nowych żarników?

Pytanie ile LS, a ile GS godzin już przepracował/km przejechał- na włączonych światłach. Gdyby LS był przykładowo z 2010r, a GS 2012r to różnica w mocy żarników będzie na pewno, biorąc pod uwagę,że LS dziennych nie ma jak dobrze pamiętam. Ogólnie projektor z LS460 bynajmniej do 2010r bo później chyba lift był(mogę się mylić popraw mnie) to najlepszy bixenon -najszerszej świecący,b.intensywny po całości. Raz jechałem LS430, i od tam tej przejażdżki zaczęło się moje zainteresowanie oświetleniem samochodowym i tematem z nim związanym etc. Jadąc w całkowitej ciemności przez boczne szyby widać było doświetlone pobocze, ogólnie przesada;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LS jest u nas od nowości. Czyli jakieś 3 lata. Na pewno już jego żarniki swoje lata świetności mają za sobą. Natomiast GS był nowiutki. Jako auto testowe w Toyocie. Odnośnie jakość projektora podpisuje się także wszystkimi nogami że on syci po całości. Ale też za sprawą skrętnej soczewki, która daje właśnie wrażenie szerokiego pola oświetlenia: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

One i bez skrętu są na pełnym przepychu, są bardziej tłuste od dzisiejszych pączków;) A auta same w sobie bajka:)

... Ale żaden projektor nie ma takie odcięcia na OEM soczewce jak Murano w europejskim wydaniu;P

2013_02_06_19_25_14.jpg

Tłustego czwartku Panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AHahha, tam w ogóle jest soczewka czy żarnik siedzi luzem w kloszu? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AHahha, tam w ogóle jest soczewka czy żarnik siedzi luzem w kloszu? ;]

Tak świecą ogólnie. Wiesz ten projektor podłączam w domu. Na białym takie odcięcie jest.. W boschu zrobiłem nie wiele gorsze, bo nie ma purpurowego tylko koloru. Gdyby przed nimi był normalnie klosz plastikowy, kolor będzie bardziej stonowany. Ale te projektory emitują najbardziej sexowne odcięcie. no.1 pod tym względem. Insignia ze swoim obrotowym kołowrotkiem w projektorze również produkuje niebieskie ładne odcięcie/dość miękkie. Jak na europejskiego producenta rzadkość w standardzie rzecz jasna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Chciałem napisać o moich eksperymentach niekoniecznie dotyczących A4, bardziej już A6 C5 gdyż właśnie zastosowane tam 3” projektory Bi-xenon Hella są również w Passacie B5 3BG. Zdaje się że są to starsze E55.

Od jakiegoś czasu postanowiłem że trzeba coś w lampach ulepszyć – 2 lata temu robiłem regeneracje odbłyśników, dokładne czyszczenie lamp i polerkę kloszy. Ostatnio dla wizualnego efektu malowałem jeszcze wspornik soczewki oraz przesłonę w kolor błękitny.

Aktualnie na montaż czeka zestaw palników Osram 66240svs ale przy okazji chciałem jeszcze coś poprawić – aby wyjąć lampy muszę zwalić cały zderzak. Po lekturze hidplanet stwierdziłem że z gówna się nic nie ulepi i trzeba by wymienić projektory na coś japońskiego. Jednak obawiam się że będzie to wymagać dosyć inwazyjnych przeróbek w lampach (z racji gabarytów prawdopodobnie gryzło by się z samo-poziomowaniem) czego bym nie chciał robić. Postanowiłem więc poeksperymentować trochę z tym co mam.

Na pierwszy ogień poszła soczewka, dedykowane clear lens w US są po 50$ ale znalazłem coś takiego:

75mm Optical Glass Lens for Flashlight/Spot Light - Free Shipping - DealExtreme

Za 14USD mamy parę soczewek, wysyłka gratis.

W przeciągu jakiś 2 tygodni przesyłka dotarła, soczewki bardzo dobrej jakości idealne bez skaz itp. ale niestety trochę większe od oryginalnych więc P&P odpada. W międzyczasie zamówiłem jeszcze z allegro komplet projektorów od BMW E40 z 2,5” soczewkami clear lens.

Było trochę z nimi komplikacji bo jakiś baran wrzucił dwa metalowe projektory do pudła bez zabezpieczenia i się nawzajem obijały… oczywiście uszkodziły się tylko szklane soczewki… W pewnym momencie trochę żałowałem że w ogóle je zamawiałem bo przecież potrzebuje 3” no ale zabrałem się w końcu za testy…

Skleciłem sobie prowizoryczne stanowisko testowe, do podstawy przytwierdziłem na stałe odbłyśnik z przesłoną i tylko dostawiałem soczewki przyklejone wcześniej do kawałka płytek aby stały stabilnie. Każda z tych soczewek ma inną ogniskową dlatego też odległości optymalne od odbłyśnika są różne.

Wykonałem kilka testów w różnych warunkach i miejscach aby ocenić ich przydatność.

Muszę przyznać że zaskoczony jestem soczewką 2,5” E30 w mojej opinii ten projektor powinien mieć taką soczewkę fabrycznie. Aż musiałem do aparatu dostawić szerokokątny obiektyw aby uchwycić to na zdjęciach.

Zależało mi bardzo na szerokim oświetleniu drogi i pobocza tutaj ewidentnie jest zmiana na plus.

Widać że światło jest bardziej równomiernie rozłożone i nie ma typowego hotspota na środku co według mnie dużo nie daje gdyż zasięg lamp i tak jest ograniczony przez 1% pochylenie wiązki.

Soczewka 3" clear lens daje jeszcze więcej światła w hotspocie ale rozkład jest podobny jak w OEM

Musze teraz tylko przerobić oryginalne mocowanie soczewki 3”, czyli dodać pierścienie aby trzymały mniejszą soczewkę oraz muszę zmniejszyć o ok. 15mm odległość soczewki od przesłony.

Załączam kilka zdjęć, oceńcie sami. Sugestie mile widziane.

palnik 66240svs

d2s1_66240svs.jpg

palnik 85122+

d2s1_85122.jpg

[sciana]

3" OEM

socz3_3_0_hella.jpg

3" Clear lens

socz3_3_0_clear.jpg

2,5" E30

socz3_2_5_E30.jpg

[teren]

3" OEM

socz0_3_0_hella.jpg

2,5" E30

socz0_2_5_E30.jpg

[teren pobocze]

3" OEM

socz2_3_0_hella.jpg

2,5" E30

socz2_2_5_E30.jpg

[sklep pobocze]

3" OEM

socz4_3_0_hella.jpg

2,5" E30

socz4_2_5_E30.jpg

[stanowisko testowe]

test.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Chciałem napisać o moich eksperymentach niekoniecznie dotyczących A4, bardziej już A6 C5 gdyż właśnie zastosowane tam 3” projektory Bi-xenon Hella są również w Passacie B5 3BG. Zdaje się że są to starsze E55.

Od jakiegoś czasu postanowiłem że trzeba coś w lampach ulepszyć – 2 lata temu robiłem regeneracje odbłyśników, dokładne czyszczenie lamp i polerkę kloszy. Ostatnio dla wizualnego efektu malowałem jeszcze wspornik soczewki oraz przesłonę w kolor błękitny.

Aktualnie na montaż czeka zestaw palników Osram 66240svs ale przy okazji chciałem jeszcze coś poprawić – aby wyjąć lampy muszę zwalić cały zderzak. Po lekturze hidplanet stwierdziłem że z gówna się nic nie ulepi i trzeba by wymienić projektory na coś japońskiego. Jednak obawiam się że będzie to wymagać dosyć inwazyjnych przeróbek w lampach (z racji gabarytów prawdopodobnie gryzło by się z samo-poziomowaniem) czego bym nie chciał robić. Postanowiłem więc poeksperymentować trochę z tym co mam.

Na pierwszy ogień poszła soczewka, dedykowane clear lens w US są po 50$ ale znalazłem coś takiego:

75mm Optical Glass Lens for Flashlight/Spot Light - Free Shipping - DealExtreme

Za 14USD mamy parę soczewek, wysyłka gratis.

W przeciągu jakiś 2 tygodni przesyłka dotarła, soczewki bardzo dobrej jakości idealne bez skaz itp. ale niestety trochę większe od oryginalnych więc P&P odpada. W międzyczasie zamówiłem jeszcze z allegro komplet projektorów od BMW E40 z 2,5” soczewkami clear lens.

Było trochę z nimi komplikacji bo jakiś baran wrzucił dwa metalowe projektory do pudła bez zabezpieczenia i się nawzajem obijały… oczywiście uszkodziły się tylko szklane soczewki… W pewnym momencie trochę żałowałem że w ogóle je zamawiałem bo przecież potrzebuje 3” no ale zabrałem się w końcu za testy…

Skleciłem sobie prowizoryczne stanowisko testowe, do podstawy przytwierdziłem na stałe odbłyśnik z przesłoną i tylko dostawiałem soczewki przyklejone wcześniej do kawałka płytek aby stały stabilnie. Każda z tych soczewek ma inną ogniskową dlatego też odległości optymalne od odbłyśnika są różne.

Wykonałem kilka testów w różnych warunkach i miejscach aby ocenić ich przydatność.

Muszę przyznać że zaskoczony jestem soczewką 2,5” E30 w mojej opinii ten projektor powinien mieć taką soczewkę fabrycznie. Aż musiałem do aparatu dostawić szerokokątny obiektyw aby uchwycić to na zdjęciach.

Zależało mi bardzo na szerokim oświetleniu drogi i pobocza tutaj ewidentnie jest zmiana na plus.

Widać że światło jest bardziej równomiernie rozłożone i nie ma typowego hotspota na środku co według mnie dużo nie daje gdyż zasięg lamp i tak jest ograniczony przez 1% pochylenie wiązki.

Soczewka 3" clear lens daje jeszcze więcej światła w hotspocie ale rozkład jest podobny jak w OEM

Musze teraz tylko przerobić oryginalne mocowanie soczewki 3”, czyli dodać pierścienie aby trzymały mniejszą soczewkę oraz muszę zmniejszyć o ok. 15mm odległość soczewki od przesłony.

Załączam kilka zdjęć, oceńcie sami. Sugestie mile widziane.

palnik 66240svs

http://s3.postimage.org/45hdt8lb3/d2s1_66240svs.jpg

palnik 85122+

http://s3.postimage.org/ax7sw3aan/d2s1_85122.jpg

[sciana]

3" OEM

http://s3.postimage.org/i9hufdhwf/socz3_3_0_hella.jpg

3" Clear lens

http://s3.postimage.org/yvzeogau7/socz3_3_0_clear.jpg

2,5" E30

http://s3.postimage.org/4d9m3hlnj/socz3_2_5_E30.jpg

[teren]

3" OEM

http://s3.postimage.org/mp09kmuan/socz0_3_0_hella.jpg

2,5" E30

http://s3.postimage.org/vimknzrvj/socz0_2_5_E30.jpg

[teren pobocze]

3" OEM

http://s3.postimage.org/9nekus5wf/socz2_3_0_hella.jpg

2,5" E30

http://s3.postimage.org/ouukf4xr3/socz2_2_5_E30.jpg

[sklep pobocze]

3" OEM

http://s3.postimage.org/4iddd5syn/socz4_3_0_hella.jpg

2,5" E30

http://s3.postimage.org/56m7w3rof/socz4_2_5_E30.jpg

[stanowisko testowe]

http://s3.postimage.org/tcwv78dsv/test.jpg

fajnie ze masz zapal i checi zeby sie tym zajmowac a tymbardziej na starym e55 :kox:

szkoda ze robiac zdjecia wiazki na scianie nie ustawiles jej na takiej samej wysokosci bo nie wiadomo tak napawde dlaczego na soczewce clear jest wiecej swiatla na ziemi.Pewnie przez to ze na tym zdjeciu pojektor ustawiony jes nizej.Odciecie wyglada swietnie.Ciekawe jak sie na tym bedzie jezdzic po ulicach.

W sumie to wiem :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli się przyjrzysz to na tej ścianie pod wiaduktem, jest naklejony znacznik z czarnej taśmy i starałem się ustawić je tak samo. Oczywiście z racji wykonanego prowizorycznego stanowiska soczewka mogła być nie ustawiona idealnie względem odbłyśnika co delikatnie wpływa na rozkład światła. Tak czy inaczej dla mnie zmiany są na duży plus.

Udało mi się też rozpracować [zdaje się że pierwsza publikacja w necie] w dużym stopniu ballast Hella/Philips gen3 D2S/D2R i jestem w stanie przez modyfikacje zwiększyć sprawność i uzyskać spokojnie moc na palniku od 27W do 55W.

How to Supercharge a Philips/Hella OEM gen3 Ballast – LVQ212

Myślałem o funkcji eco z 27W do dziennej jazdy i boost na 50W załączane razem z przesłoną, jako że lampy tak naprawdę są xenon-plus ewentualnie H7 na zmniejszonej mocy, tylko obawiam się czy i tak spora ilość ciepła w dłuższym czasie nie poniszczy plastikowych odbłyśników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli się przyjrzysz to na tej ścianie pod wiaduktem, jest naklejony znacznik z czarnej taśmy i starałem się ustawić je tak samo. Oczywiście z racji wykonanego prowizorycznego stanowiska soczewka mogła być nie ustawiona idealnie względem odbłyśnika co delikatnie wpływa na rozkład światła. Tak czy inaczej dla mnie zmiany są na duży plus.

Udało mi się też rozpracować [zdaje się że pierwsza publikacja w necie] w dużym stopniu ballast Hella/Philips gen3 D2S/D2R i jestem w stanie przez modyfikacje zwiększyć sprawność i uzyskać spokojnie moc na palniku od 27W do 55W.

How to Supercharge a Philips/Hella OEM gen3 Ballast – LVQ212

Myślałem o funkcji eco z 27W do dziennej jazdy i boost na 50W załączane razem z przesłoną, jako że lampy tak naprawdę są xenon-plus ewentualnie H7 na zmniejszonej mocy, tylko obawiam się czy i tak spora ilość ciepła w dłuższym czasie nie poniszczy plastikowych odbłyśników.

tylko ze to "eco"

to normalnie dzialanie przetwornicy.Eco to by bylo np 5 wat na lampe :decayed:a takie 50 wat zniszczy lustro w metalowym odblysniku....plastikowy stopi

Gratuluje rozkminki turbo przetwornicy :shock3::kox:

byloby milo gdybys opisal to wszystko w jezyku polskim :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory chyba za bardzo skrótowo to napisałem...

Jako ze jestem przeciwnikiem Ledowych DRL pakowanych dodatkowo gdzie popadnie widzę dwie opcje dla siebie w takiej lampie:

http://nokautimg2.pl/p-a1-98-a1989fc164b234de312e73a0d882fbdb500x500/reflektor-glowny-bi-xenon-lewy-vw-passat-b5-lift-00-05-gac9549091h.jpg

-Przez PWM Ściemnić H7 55W coś jak w starszych Audi - tutaj nie jestem pewien czy i tak spora moc nie stopi plastikowych odbłyśników gdyż raczej nie były przewidziane do pracy ciągłej.

-przez przeróbkę przetwornicy ograniczyć moc na palnik, - dzięki temu oszczędzę odbłyśniki oraz same palniki, niestety narazie udało mi się uzyskać stabilną prace na min 27W mocy wyjściowej ale prace trwają...

50W na palniku w aluminiowym odbłyśniku E55 było by tylko krótkotrwale przy użyciu długich więc nie powinno znacząco wpłynąć na żywotność zarówno palników jak i odbłyśnika.

Same palniki zużywają się najbardziej przy zapalaniu na zimno, wtedy dostają 2-3x więcej mocy aby jak najszybciej osiągnąć pełny strumień czyli bardziej je zużywa częste gaszenie i zapalanie niż ciągła praca.

Odbłyśniki jak wiadomo najbardziej cierpią w lato kiedy w lampie robi się naprawdę gorąco...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Grzechh ma projektory Hella, ale znacznie lepsze aniżeli te znane jako E55. Amerykanie lubią nazywać je jako RS6 (ldopisują często RS, GTI itp;P ) Fakt, że takie tam występują. Lepiej świecą, odcięcie ciekawsze(kolor), no i odbłyśnik od nowości jest zrobiony na lusterko, a nie na amatorsko spolerowane aluminium;)

Fajnie że podkręciłeś przetwornicę, jeszcze radiator z wiatrakiem i na 75W:decayed: Szkoda, że jesteś przeciwnikiem dokładanego DRL(led). Zawsze można by kupić DRL'a który faktycznie świeci jak powinien, ładnie wpasować, i wtedy przetwornicę ustawić przykładowo na 42W. Chociaż podejrzewam, że jeśli odbłyśnik w ładnym stanie, SVS nowe to światła nie brakuje nawet przy bardzo dużej prędkości.

Na zdjęciach widać, że soczewka OEM jest taka jakby matowa/mniej klarowna i jeszcze Fresnela. Musiałbyś załatwić soczewkę 3 calową ZKW;P Problem tylko w tym, że handlarzy których pytałem/rozmawiałem nikt nie miał nawet projektorów powypalanych , nie mówiąc o tym, żeby ktoś zwracał uwagę na soczewki. Bosch żaden problem, ZKW jakby nie było na rynku;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi coś nie pasowało do nich określenie E55. Ja chyba jednak pozostanę przy tych 2.5" E30. Choć wymagać to będzie trochę rezania [mocowanie mniejszej soczewki i przesunięcie projektora do przodu o ok 15mm jest wykonalne bez poważnych modyfikacji], odcięcie i rozkład światła mi się na nich bardzo podoba. Na 3" ZKW linia odcięcia była by ostra ale uzyskał bym raczej podobny rozkład światła/szerokości do tych OEM.

Ewentualnie jest jeszcze możliwość modyfikacji kształtu samej przesłony oraz dodanie limitera.

Jeżeli jest zainteresowanie to mogę jeszcze zamieścić na zdjęciach zestawienie ilości światła od mocy na palniku.

Chciałem też wspomnieć o samej regeneracji odbłyśników przez napylenie nowej warstwy alu. Jakiś czas temu robiłem to u Pana w Kobyłce pod Warszawa po ok. 1 roku użytkowania i ok 20kkm nie wyglądały już ładnie. warstwa alu straciła blask i tak jak by się pomarszczyła. Teraz mam zrobione u Regeneracja reflektorów samochodowych Hubert Cugier Turew | regeneracja reflektorów samochodowych i zobaczymy jak się będą trzymać. Podejżewam że poprzednio był położony zły podkład pod właściwe aluminium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HiRide.. Miałeś czas przerobić lampy z wykorzystaniem Koito?? ;)

do tego trzeba kupic drugi komplet lamp :doh:

a jakby tego bylo malo ...trzeba je rozebrac w mak

Inaczej nic sie nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w swoim A3 soczewki bixenon od A6 C7, wiem jak dodatkowo zwiększyć ilość światła w bixenonie nie zaburzając linii światło-cienia, jednak wiąże się to z lekką modyfikacją żarnika. Obniżanie przesłony u mnie zaburza linie światło-cienia. Jeśli ktoś odda przepalony żarnik d2s/d1s (obojętne, byle bańka szklana była mocowana do trzonka za pomocą 4 blaszek) będe miał na czym przetestować, czy tak czasem podczas przeróbki żarnik nie pęknie i podzielić się owocami pracy. Oczywiście zwracam koszty transportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...