Gość zdeniu Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 troszkę podobnych tematów już jest lecz nie ma identycznego problemu jak u mniewięczamykam autko, zamykają się wszystkie drzwi poza pokrywą bagażnika (avant)słychać jak pompka chodzi z dobre 10-15sek. lecz bez skutkuogólnie: centralny działa bez zarzutu zamykając i otwierając wszystkie drzwi wraz z klapką wlewu paliwa poza pokrywą bagażnikajedyny błąd jaki jest toAddress 35 -------------------------------------------------------Controller: 8D0 862 257 BComponent: ZV-Pumpe, Funk D12Coding: 12865Shop #: WSC 063251 Fault Found:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)35-00 - -czy powodem może być nieszczelność przewodu pneumatycznego na odcinku od pompki do zamka bagażnika ? jeżeli tak to czy znane są jakieś newralgiczne punkty (miejsca) w których owa nieszczelność może występować ?
mateogda Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 jeżeli tak to czy znane są jakieś newralgiczne punkty (miejsca) w których owa nieszczelność może występować ? Ja bym stawiał na miejsce w którym rurka wychodzi z nadwozia i wchodzi w klape. Jeżeli usterka była "natychmiastowa" to mogła poprostu pęknąć rurka, natomiast jeżeli nasilało się z czasem to może popuszcza sam siłowniczek.
szogun0 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Gumę przy siłowniku i trójnik rozgałęziający przy pompce sprawdź.
wit.s Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Hmmm... Zdeniu. Obawiam się, ze miałem dokładnie to samo rok temu. Niestety nie była to nieszczelność przewodu, tylko awaria pompki. Niestety nie powiem Ci co to było, bo oddałem pompkę wtedy koledze Kapslowi z Klubu (Tychy-wracajac po zlocie odebrałem) i on załatwił sprawę. Cośtam mówił co zrobił, ale ... nie zapamiętałem . Pompka działała przez ok rok. Teraz padła całkiem - nic już nie zamyka.
Gość zdeniu Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 no więc Panowie sprawa wygląda tak rozebrałem tapicerkę pokrywy bagażnika i okazało się że tam nie ma siłownika podciśnieniowego tylko normalny elektryczny więc nie jest to zapewne problem nieszczelności tylko raczej elektryki i teraz czy za to może odpowiadać jakiś np. przekaźnik który po zamknięciu drzwi nie rozłącza siłownika elektrycznego w pokrywie bagażnika czy też jakiś układ znajdujący się w pompce pneumatycznej
mateogda Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 A widzisz!, bo podciśnienie nie steruje bezpośrednio siłownikiem tylko mikrowłącznikiem (przynajmniej tak się zasugerowałem etką) i mimo tego, że klapa otwiera się elektrycznie podciśnienie wchodzi do niej łącznikiem z prawej strony (sprawdziłem u siebie, czarna perforowana rurka średnicy około 6mm).
Gość zdeniu Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 hmm to już nie wiem co myśleć owszem u mnie jest taka rurka jak piszesz tylko że jest to przewód do spryskiwacza a nie żaden podciśnieniowy a siłownik który otwiera jest zasilany normalnie z instalacji elektrycznej
dark79 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 jak mozesz to zobacz kolory przewodow od silownika i sprawdz czy nie sa popekane na przepustach z klapy do nadwozia, moze poprostu sie zlamaly i nie przewodza, wydaje mi sie ze przewody powinny isc do pompki centralnego, znajdz je i zobacz czy maja przejscie, przy otwartej klapie i zamknietej, w sumie malo prawdopodobne ale moze to byc to, w sumie usterka ta wystepowala w 80tkach ale nigdy nie wiadomo, a jak jest dobrze to tylko jakas elektronika sie mogla wysrac, dziwny ten blad o wycieku, a po skasowaniu wrocil??
mateogda Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Też tak myślałem ale wydawało mi się, że jeżeli spryskiwacz ma zbiorniczek z przodu to rurka idzie lewą stroną. Jak wróce z roboty to jeszcze spojże w drugie nadkole. Z koleji jak by nie dochodziło napięcie to bagżnik by się wogóle nie otwierał, a jeżeli dobrze rozumiem to centralny go nie blokuje?![br]Dopisany: 10 Styczeń 2008, 14:04 _________________________________________________ Jak wróce z roboty to jeszcze spojże w drugie nadkole. ...i lipa bo z drugiej strony nic nie widać (przez ten "właz rewizyjny"), więc chyba faktycznie z lewej strony wchodzą same przewody, a z prawej rurka do spryskiwacza
Gość zdeniu Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 więc tak Pany centralny działa bez zarzutu na 4 drzwi i klapkę wlewy paliwa jedyny problem to to że nie blokuje pokrywy bagażnika jak wiadomo po lifcie w klapie bagażnika nie ma mechanicznej klamki tylko jest "mikro styk " (chyba tak to się nazywa) ktory po dotknięciu otwiera klapę i to oczywiście działa co wyklucza również niedziałający siłownik jak już pisałem wcześniej (nie wiem na jakiej zasadzie to działa) ale na chłopski rozum wydaje mi się jak gdyby po zamknięciu pompka centralnego zamka nie odcinała zasilania na "mikro styk "(klamkę) która cały czas działa dziwi jednak mnie fakt i nie bardzo widzę związku że przy zamykaniu pompka centralnego pracuje z dobre 10-15 sek. gdzie drzwi są zamknięte już po sekundzie (po co ona tyle chodzi)[br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 16:29 _________________________________________________ ...i lipa bo z drugiej strony nic nie widać (przez ten "właz rewizyjny"), więc chyba faktycznie z lewej strony wchodzą same przewody, a z prawej rurka do spryskiwacza dokładnie tak jak i u mnie [br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 16:31 _________________________________________________dziwny ten blad o wycieku, a po skasowaniu wrocil?? po skasowaniu nie ma, pojawia się natomiast od razu po użyciu centralnego zamka (zamknięciu/otwarciu)
dark79 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 wychodzi na to ze uklad jest nie szczelny, chyba bedziesz musial troche auto przegladnac, moze byc ktorys silownik, nie wiem dokladnie na jakiej zasadzie dziala pompa, wg mnie powinien byc tam jakis czujnik cisnieniowy, no chyba ze jest przeciazeniowy na silniczku od pompy, moze w tym jest problem z zamykaniem, ze niby ma jakis wyciek i nie blokuje klapy bagaznika??
mateogda Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 "Symptoms of Failure: The door and trunk lock begins to slow and/or completely stops working. The central alarm still activated but the locks do not engage. If you check for fault code 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)" cytat z: http://www.audiworld.com/tech/elec.html tutaj koleś wymienił całą pompe...
Gość zdeniu Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 więc czas zakończyć temat późno bo późno (brak czasu) problem został rozwiązany przez wymianę pompki wg info od łelektromechanika wysrajdaczyło się cosik tak (nie pamiętam co) odpowiedzialnego za odłączenia napięcia na klamkę w pokrywie bagażnika po zamknięciu centrala najważniejsze że po kłopocie
PaPaY Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam, odświeżę temat, mam to samo co kolega, pompa po wciśnięciu zamknięcia chodzi z 10-15 sek, drzwi boczne zamykają się odrazu, jednak bagażnik nie jest zamknięty, zachowuję się jak przy otwartym aucie, Czy to wina pompy ? czy szukać gdzie indziej przyczyny ?
wesz82 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Odświeżę kotleta. U mnie też od 3 dni nie zamyka bagażnika,nieszczelności nie ma bo nie ma też żadnych przewodów z pompki do bagażnika. Rozmawiałem z elektrykiem i na tel powiedział mi ze mikro styki powinny być blokowane po zamknięciu centralnego przez moduł komfortu. Czy pomoże jedynie wymiana pompki czy może znak ktoś inny sposób na rozwiązanie tego problemu....
mateogda Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Winny jest pneumatyczny siłownik w module centralnego zamka. Podaje on sygnał o wzroście ciśnienia w układzie co zakańcza pracę pompki i blokuje klapę bagażnika. Przy braku tego sygnału pompka wyłączy się z powodu przekroczonego czasu zamykania ale bagażnik zostanie otwarty. W module centralnego zamka powinien pojawić się błąd przekroczonego czasu zamykania lub wykrycia nieszczelności. Wysłane z telefonu...
wesz82 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Marcin poszedłem Twoim tropem i pojechałem do elektro,okazało sie że po primo ten plastik co w nim są te łopatki które pod wpływem wirowania rozchodzą sie na zewnątrz jest rozwalony w mak po przełożenie go z innego silniczka dalej coś nie banglało tzn pompka pompowała dalej długo po dokładniejszym przejrzeniu okazało sie że w środku jest taka tulejka w kształcie koła,jej powierzchnia nie była równa tzn wirnik wadził o nią przez,co łopatki nie zamykały się i w sumie najpierw nie domykało mi bagażnika a dzisiaj reszty drzwi.Przełożyliśmy tą podkładkę ale jeszcze trzega wyregulować ten że właśnie siłownik co decyduje o długości pracy(elektro rozginał te bolczyki,kto widział jak to wygląda wie o co caman:wink:)bo zamyka drzwi ale jak zamykam samochód 3-5 razy. Rada dla potomnych żeby uniknąć tego problemu należy zdjąć przewód o grubszej zatyczce i jednocześnie podczas zamykania samochodu popsikać smarowidłem:wink:
KUBAS2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam Polecam dać jakiemuś elektrykowi pompkę niech popoprawia zimne luty U mnie pomogło
runeq Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Miałem podobny problem, centralny działał na wszystkich drzwiach bez zarzutu, ale nie chciało mi otworzyć bagażnika, chciałem dobierac się do pompki, ale po kilku dniach juz mi autko nie chciało kręcić, wiec podładowałem baterie i bagażnik się otworzył. Może to tylko u mnie taki przypadek, jeśli nie do tematu to usunąć, nie bić
marcin_franz Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Też miałem u siebie ten problem. Wystarczyło podgiąć jeden ze styków znajdujących się pod czarną klapką (jeden styk odpowiada za otwieranie, a drugi za zamykanie). Klapkę trzeba delikatnie podważyć i wysunąć. Potem najlepiej załączyć zamykanie, oraz otwieranie i obserwować jak zachowuje się styk pod klapką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się