Tomek Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Witam mam problem z klimatronikiem.Klima nabita,sprężarka wymieniona sprawdzona przed demontażem,osuszacz wymieniony,dysz rozprężna też a problem nadal jest ;( Klima załączona a jak dodam gazu to się wyłącza i włącz i wyłącza i tak w kółko bez reguły Ciśnienie czyma Co po drodze może ją rozłączać? Ma ktoś schemat nagrzewnicy z Etki,jakie są czujniki :mysli:Pacjent A4 b5 rok 95 1.8 ADR
Łaszczu Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Jak załączasz klime to wentylator elektryczny chodzi? Jeśli nie to do wymiany, bądź styki jakieś brudne(podłącz na krótko). Dlatego ze czynnik się nagrzewa, panuje za duże ciśnienie i wyłącza sprężarkę. chwile się schłodzi załącza i tak w kółko. Albo czujnik ciśnienie coś szwankuje bądź brudne styki, przetarte kable.
Tomek Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Wentylator chodzi dzisiaj wymieniłem czujnik przy chłodnicy to samo,na podszybiu to samo ;( ,został tylko jeszcze panel klimatronika Ma ktoś opis nagrzewnicy z Etki chodzi mi jakie czujniki są tam jeszcze które mogą siać [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 22:23_________________________________________________Dodam ze klima bardzo ładnie chłodzi ale się wyłącza Denerwujące jest to jak jedzie sie w korku :kwasny:Ma ktoś schemat czujników z Etki
armando Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 tak jak kolega laszczu napisal ze raczej za duze cisnienie wiec ja mysle ze albo cos z czujnikiem wys. cisnienia albo po prostu za duzo czynnika jest nabite i ja kompresor sie zalaczy to potem go rozlacza bo za duze ciesnie jest a wogole byles w jakims dobrym warswztacie gdzie klima sie zajmuja ? to bys widzial ile bar masz na niskim a ile na wysokim cisnieniu
Tomek Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Czynnika załadował 650 sam widziałem,co do ciśnienia to mówił że dobre Czujnik raczej dobry nawet jak podłączyłem bez wkręcania w chłodnice to klima załączała sie i z powrotem rozłączało i tak w kółko.Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz jak nie miałem kompresora i rurki to na klimatroniku nie pojawił się żaden błąd
armando Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 hmm no to naprawde problem ciekawy jestem co jest przyczyna napewno jakas pier**la jak zawsze
przemax Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Witam. Mam ten sam problem. Jutro jadę do jakiegoś magika od klimy może coś poradzi. Kolega mi mówił że może być padnięty elektromagnes, ale nie wiem gdzie on jest i nie wiem czy występuje taki u mnie.
armando Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 jakby byl padnity elektromagnes to by sie klima nie zalaczyla wogole
majkel_majki Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 jakby byl padnity elektromagnes to by sie klima nie zalaczyla wogole Niekoniecznie, jeżeli cewka nie jest spalona, a tylko za duża szczelina na sprzegle to będzie się ślizgać i puszczać rozłączając klimę.
Tomek Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 ja sprężarkę wymieniłem i dalej to samo Witam. Mam ten sam problem. Jutro jadę do jakiegoś magika od klimy może coś poradzi. Kolega mi mówił że może być padnięty elektromagnes, ale nie wiem gdzie on jest i nie wiem czy występuje taki u mnie. Napisz co tom u ciebie wyczarowali
Lulek Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 przewodu żadnego nie masz zagiętego albo ściśniętego?
PaWeł111 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 ja tez mam ten sam problem vag nic nie pokazuje na klimie zero błędów może trzeba zrobić nastawy pierwotne na klimie co o tym myślicie ???
mily Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Hej, wiele serwisów zapomina co czymś takim jak osuszacz. Jest to filtr zbierający wilgoć z układu klimatyzacji. Jeżeli go otworzymy i postawimy na biurku w domu to po 24 godzinach będzie napełniony. Wymiana osuszacza to koszt ok 150 zł i powinno go się wymieniać co 2 lata (jakoś serwisy o tym zapominają że coś takiego jest). Idąc dalej tym tropem wiem że jeżeli jest zapchany (znajduje się w nim woda, czyli podczas włączenia klimy woda zamarza) rośnie ciśnienie i powinno zadziałać zabezpieczenie i wyłączyć klimę, a serwis w którym byłem twierdził że przez to gówno jednemu rozwaliło cały układ bo zabezpieczenie nie zadziałało. Jak to wygląda?? To jest taka bańka aluminiowa wyglądająca jak filtr oleju lub paliwa i w mojej A6 znajduje się przy lewym przednim kole stojąc na wprost autka (czyli od strony pasażera). Jeżeli ta bańka pokrywa się szronem lub zamarza macie przyczynę wyłączającej się klimy.
Tomek Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 Hej, wiele serwisów zapomina co czymś takim jak osuszacz. Jest to filtr zbierający wilgoć z układu klimatyzacji. Jeżeli go otworzymy i postawimy na biurku w domu to po 24 godzinach będzie napełniony. Wymiana osuszacza to koszt ok 150 zł i powinno go się wymieniać co 2 lata (jakoś serwisy o tym zapominają że coś takiego jest). Idąc dalej tym tropem wiem że jeżeli jest zapchany (znajduje się w nim woda, czyli podczas włączenia klimy woda zamarza) rośnie ciśnienie i powinno zadziałać zabezpieczenie i wyłączyć klimę, a serwis w którym byłem twierdził że przez to gówno jednemu rozwaliło cały układ bo zabezpieczenie nie zadziałało. Jak to wygląda?? To jest taka bańka aluminiowa wyglądająca jak filtr oleju lub paliwa i w mojej A6 znajduje się przy lewym przednim kole stojąc na wprost autka (czyli od strony pasażera). Jeżeli ta bańka pokrywa się szronem lub zamarza macie przyczynę wyłączającej się klimy. osuszacz wymieniony dalej to samo ;(
przemax Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Tak jak pisałem zostawiłem audi u fachowca z tym samym problemem. Miałem jeszcze jeden problem, klimatronic nie pamiętał ustawień na panelu po restarcie silnika. Mechanik zdiagnozował że, winą za załączanie się klimy i rozłączanie i za brak pamięci w klimatronicu, odpowiedzialny jest sterownik klimy. Wytłumaczył mi że każdy sterownik programuje się do danego modelu, czyli kombi,wyposażenie itp. Podłączyłem swój panel do ojca Audi A4, jego rocznik to 1995. U ojca śmigało elegancko.Ojca panel podłączyłem do swojej Audi i u mnie było tak jak ze starym panelem. Więc myślę że mechanik chciał mnie naciągnąć na 500zl, tyle sobie zażyczył za naprawę panelu klimatronic. Oczywiście zabrałem auto.
PaWeł111 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 hej ja dziś byłem u fachowców i sprawdzili mi klime ciśnienie ok czynnika było mało niby 413g choć miesiąc temu uzupełniany dobity do 691g szczelność ok podłączali pod komputer zero błędów i myślałem ze problem zniknie a tu niestety nic z tego powiedzieli mi ze jak problem będzie nadal to mam przyjechać może to sprzęgiełko kompresora ??? bo czujniki raczej odpadają bo by na kompie wywaliło
Tomek Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 hej ja dziś byłem u fachowców i sprawdzili mi klime ciśnienie ok czynnika było mało niby 413g choć miesiąc temu uzupełniany dobity do 691g szczelność ok podłączali pod komputer zero błędów i myślałem ze problem zniknie a tu niestety nic z tego powiedzieli mi ze jak problem będzie nadal to mam przyjechać może to sprzęgiełko kompresora ??? bo czujniki raczej odpadają bo by na kompie wywaliło ja kolego kompresor wymieniem i dalej to samo ;(
kbibi Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Na climatroniku 01 kanał nic nie wywala :mysli: az dziwne, mi też rozłącza ale tylko jak jest gorąco na zewnątrz (ok28stC.) i na postoju, koleś mi mówił że to może być zbyt duże ciśnienie spowodowane: za dużo czynnika, lub źle odprowadzane jest ciepło z któreś nagrzewnicy-chłodnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się