sienkol007 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Witajcie , dzisiaj audi zrobiło mi niespodziankę i jeździ już w tej chwili cały czas w awaryjnym. Parę dni temu sprawdzałem wężyki przy zaworze n75 , dv i gruchy. Nie mam żadnych nieszczelności. Zacząłem bawić się gruchą , ruszałem nią do przodu i do tyłu żeby wyeliminować uszkodzenie. Później wpadłem na pomysł ,że fajnie by było podnieść ciśnienie , kręciłem delikatnie kluczem , ale nic się nie dało zrobić za trudny dostęp i możliwe ,że troszeczkę pokrzywiłem sztangę wallbash wallbash A przed moim upgradem turbina zaczęła dziwnie głośniej świszczeć ( stąd też pomysł szukania nieszczelności) , przy delikatnym deptaniu głośno było słychać wirnik turbiny. W tej chwili wirnika już nie słyszę , przy dodawaniu gazu auto prawie wogóle się nie zbiera a przy 3tys obr prawie wcale nie ma reakcji. Vaga mogę zapiąć dopiero w piątek , więc może mnie nakierujecie co może być przyczyną........oby nie turbina sad może tą sztangę faktycznie pokrzywiłem , ale czy to by miało wpływ ?? PS: przy około 2000obr słychać takie dziwne grzechotanie , tak jakby jakiś metal o metal ocierał , po przekroczeniu 2000 problem znika , tak samo jest jak spuszczam z obrotów przy schodzeniu w dół przy 2000 grzechotanie , poniżej ok. Sorka za chaos ale na szybko pisałem pozdro
Buba Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 A przed moim upgradem jedź do jakiego speca żeby zdiagnozował samochód jak tak "upgadujesz". taka moja rada
czaki22 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 kolego oddaj to auto komus kto lubi marke, kup sobie golfa III i mu rob upgrady kluczem, obnizaj zawias zaciskami linowymi itd ,my tu najpierw !!!!!!!!!!!!!!!!! VAGUJEMY !!!!!!!!!!!!!!!!
sienkol007 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Ok , auto poddane analizie , wyszło w sumie 9 błędów: p310b, P0300, P0303, P0304, P1602, P0100, P0299, P0101, Proszę o pomoc w usunięciu usterek
hornet Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Ok , auto poddane analizie , wyszło w sumie 9 błędów: p310b, P0300, P0303, P0304, P1602, P0100, P0299, P0101, Proszę o pomoc w usunięciu usterek Z czego to błędy ??
bajk Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 eh widzę, że słabo idzie Ci doprowadzenie samochodu do porządku :polew: :polew: :polew: :polew: jak już czaki napisał - oddaj go komuś kto ci to ogarnie i lepiej już sam nie kombinuj
Buba Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 wrzuć wszystko co wyskoczyło a nie tylko numery błedów
Młody_drog Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Najpierw może sprawdź wężyk podciśnienia, bo jak się 'bawiłeś gruchą' :polew: to może wyskoczył od strony zaworu sterowania turbiną
sienkol007 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 pieprze to bawić się już sam nie będę , dałem audi do serwisu , ciekaw jestem ile popłynę znowu
Buba Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 pieprze to bawić się już sam nie będę , dałem audi do serwisu , ciekaw jestem ile popłynę znowu znaczy do ASO czy do kogoś kto się na tym zna bo to zasadnicza różnica :gwizdanie:
Gość Damian A4 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Ale terraz będziesz mieć z pińcet kunia Najpierw może sprawdź wężyk podciśnienia, bo jak się 'bawiłeś gruchą' :polew: to może wyskoczył od strony zaworu sterowania turbiną :polew: kolego oddaj to auto komus kto lubi marke, kup sobie golfa III i mu rob upgrady kluczem, obnizaj zawias zaciskami linowymi itd ,my tu najpierw !!!!!!!!!!!!!!!!! VAGUJEMY !!!!!!!!!!!!!!!! :polew: OT
sienkol007 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 okazało się ,że turbina zatarta powiedzcie mi ,czy turbina mogła się zatrzeć od tego ,że był wcześniej zamontowany stary zawór DV z pękniętą membraną ?? w warsztacie powiedzieli mi ,że ona nawet nie nadaje się do regeneracji jak kupiłem autko to wymieniłem zawór DV z tym ,że już był pęknięty i samochód od nowości jeździł na starym zaworze. Aha , czy te turbiny posiadają zmienną geometrię ??
Buba Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 DV do smarowania nic nie ma ktoś katował i nie dbał o auto
sienkol007 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Wymiana turbiny rozwiązała problem autko rwie asfalt jak szalone wieczorkiem zrobię logi i wrzucę do oceny. pozdro Aha wszystkie błędy jakie wywaliło były spowodowane uszkodzoną turbiną. Po założeniu nowej wszystko jest
sienkol007 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 3300zł nowa turbina bolało strasznie ale teraz jazda samochodem - bezcenna
Kierownik Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 3300zł nowa turbina bolało strasznie ale teraz jazda samochodem - bezcenna o kurde ... to dopuki cena części do TFSi nie spadnie , nie będzie to popularne auto w PL, bo obecnie ceny na allegro bardzo atrakcyjne
Panton Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 3300zł nowa turbina bolało strasznie ale teraz jazda samochodem - bezcenna o kurde ... to dopuki cena części do TFSi nie spadnie , nie będzie to popularne auto w PL, bo obecnie ceny na allegro bardzo atrakcyjne części do TFSI nie są jakoś specjalnie drogie... rozrząd jest tańszy niż do starego 1.9TDI... a dobre ceny na allegro bardziej wynikają z ceny PB i braku możliwości gazowania, jest też dużo sprowadzonych za wielkiej wody po wielkim dzwonie co też wpływa na fajną cenę... sory za off-topic
wampir Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Przepraszam, ze zrobie OT, ale czy dobrze zrozumiałem, że 2.0TFSI nie można gazować ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się