Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] MTS na pokładzie ale czy nie powinno siąść niżej?? Foto


O ile obniżyć samochód??  

  1. 1. O ile obniżyć samochód??



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogólnie 40 mm to jest dużo na nasze warunki.. A zimą to jest dramat..

:>

Tego sie właśnie obawiam że gdzieś po drodze zahaczę miską olejowa i bedzie draka :facepalm:

Miska olejowa wcale nie jest tak nisko, jak gdzieś zahaczysz to osłoną a jak jej nie masz to uchwytami do których jest montowana.

Bierz -40/-40 (z tego co pamiętam Dawid miał taką glebę). Do tego amortyzatory mts i jak tył siądzie za bardzo to go sobie na amortyzatorze wyregulujesz.

Ja jeżdżę na gwincie, opuszczonym o ~65mm względem serii i nie mam problemów z żadnymi progami zwalniającymi czy tarciem miską olejową. Jedyny problem to podnośnik żaba, który bez podniesienia lewarkiem nie wejdzie między próg a ziemię :naughty::kox:

Opublikowano

Jedyny problem to podnośnik żaba, który bez podniesienia lewarkiem nie wejdzie między próg a ziemię :naughty::kox:

Hehe jak to mówią co dwie głowy to nie jedna :polew:

Do tego amortyzatory mts i jak tył siądzie za bardzo to go sobie na amortyzatorze wyregulujesz.

A w jaki sposób można zwykłego amora wyregulować, przecież to nie gwint :mysli:

Opublikowano

Są takie ograniczniki na tyle, można tym delikatnie podregulować :gwizdanie:

Opublikowano

A to tylko w amorach "usportowionych" typu MTS czy w każdych, i dużo można dzięki temu uzyskać ??

Opublikowano

Centymetr? Nie wiem, u mnie w TaTechnix o skróconym skoku jest taka regulacja.

Opublikowano

no to już coś, zawsze tyłek można dzwignac i bedzie rowno stało :kox:

Opublikowano

Centymetr w górę i w dół, w seryjnych amortyzatorach tego nie ma.

Tylko w niektórych "usportowionych".

Opublikowano

mialem takie amortyzatory MTS w b5 kupilem sprezyny -35 i auto siadlo nizej z tylu ale na szczescie sobie wyrownalem regulacja na amortyzatorze z tylu

Opublikowano

To spoko, amory wiem ze MTS'a już kupie skoro mają taką magiczną możliwość :naughty: Teraz tylko sprężyny :)

David a jakiej firmy miałeś sprężyny ??

Opublikowano

sprezyny tez MTS ale ja nie polecam takiego zestawu bylo okrutnie twardo w Polsce tragicznie mi sie jezdzilo, w Danii bylo ok

Opublikowano

No ale jeśli che obnizyć furke to musze się z tym liczyć bo seryjnych amorów nie wsadze do nizszych sprężyn :confused4:

Opublikowano

sprezyny tez MTS ale ja nie polecam takiego zestawu bylo okrutnie twardo w Polsce tragicznie mi sie jezdzilo, w Danii bylo ok

Twardo?

Skok amortyzatora krótszy o 2cm, tak jak w 1be :gwizdanie:

Opublikowano

Wsadzisz ale będzie bujać i bardziej przycierać. Nie bój żaby, aż takiej deski nie zrobisz z auta, tym bardziej, że jeździsz na balonach w 15" ;)

Opublikowano

sprezyny tez MTS ale ja nie polecam takiego zestawu bylo okrutnie twardo w Polsce tragicznie mi sie jezdzilo, w Danii bylo ok

Twardo?

Skok amortyzatora krótszy o 2cm, tak jak w 1be :gwizdanie:

dla mnie bylo twardo a kola mialem 225/45/17 a jak kupilem b6 to bylo dla mnie i jest bardziej komfortowe mimo 235/35/19 amory sportowe Sachs i springi FK

Opublikowano

Jesli chodzi o twardość to się nie martwie, głównie chodzi mi o wysokość zawieszenia :)

Opublikowano

Jesli chodzi o twardość to się nie martwie, głównie chodzi mi o wysokość zawieszenia :)

Wysokość zawieszenia nie ma większego znaczenia przy twardych amortyzatorach. Czy będziesz miał -30 czy -50, jedna chwała bo twarde amortyzatory nie pozwolą na zaczepianie, dobijanie etc.

Opublikowano

Jesli chodzi o twardość to się nie martwie, głównie chodzi mi o wysokość zawieszenia :)

Wysokość zawieszenia nie ma większego znaczenia przy twardych amortyzatorach. Czy będziesz miał -30 czy -50, jedna chwała bo twarde amortyzatory nie pozwolą na zaczepianie, dobijanie etc.

no nie do końca, progi niektóre będą problemem wystarczy że bedzie krótki a wysoki :wink4:

ładuj -40 bez obaw, na początku bedziesz przycierał póxniej sie nauczysz jeżdzić z glebą :decayed:

Opublikowano

Jesli chodzi o twardość to się nie martwie, głównie chodzi mi o wysokość zawieszenia :)

Wysokość zawieszenia nie ma większego znaczenia przy twardych amortyzatorach. Czy będziesz miał -30 czy -50, jedna chwała bo twarde amortyzatory nie pozwolą na zaczepianie, dobijanie etc.

no nie do końca, progi niektóre będą problemem wystarczy że bedzie krótki a wysoki :wink4:

ładuj -40 bez obaw, na początku bedziesz przycierał póxniej sie nauczysz jeżdzić z glebą :decayed:

Niekoniecznie panie Piotrze :wink4:

Ja na gwincie -65 przejeżdzam przez progi z taką samą prędkością jak na kicie -40. Wszystko zależy od amortyzatorów :wink4:[br]Dopisany: 14 Maj 2011, 00:27_________________________________________________Chociaż czasem lubię sobie przesadnie zwolnić :decayed:

ale to raczej żeby kogoś zirytować :wink4:

Opublikowano

Jesli chodzi o twardość to się nie martwie, głównie chodzi mi o wysokość zawieszenia :)

Wysokość zawieszenia nie ma większego znaczenia przy twardych amortyzatorach. Czy będziesz miał -30 czy -50, jedna chwała bo twarde amortyzatory nie pozwolą na zaczepianie, dobijanie etc.

no nie do końca, progi niektóre będą problemem wystarczy że bedzie krótki a wysoki :wink4:

ładuj -40 bez obaw, na początku bedziesz przycierał póxniej sie nauczysz jeżdzić z glebą :decayed:

Niekoniecznie panie Piotrze :wink4:

Ja na gwincie -65 przejeżdzam przez progi z taką samą prędkością jak na kicie -40. Wszystko zależy od amortyzatorów :wink4:

Oj Armi, skoro samochód ma przeswitu 10cm, a próg jest wyzszy na 30cm od powierzchni i krótki na tyle że zjeżdzając przednią osią tylna jeszcze nie wjezdza to siłą rzeczy nie ma sposobu żeby nie przytrzec, nawet rurka zamiast amora nie pomoże, a gdzie sa takie progi :naughty: np wawa składy budowlane na bartyckiej :wink4:

Opublikowano

Znajdź mi taki próg a przejadę bez zaczepiania :wink4:

Wiele osób potwierdzi, że na gwincie przejedża się progi na większym luzie niż na kicie.

Zresztą, już nie mogę się doczekać kiedy zmienię felgi na 18" bo na 16" nie da się jeździć. Tak buja, tapczan na kółkach :wink4:

Amortzatory plus felgi to robi różnicę, ja na seryjnych amortyzatorach i sprężynach obniżających nie wjechałbym bez przytarcia w miejsca w które wjeźdżam na lajcie mając gwint, więc wiem co mówię :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...