armando Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 a diesel ma odciecie jak w benzynie tak wogole ?
hornet Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 a diesel ma odciecie jak w benzynie tak wogole ? nie sprawdzałeś u siebie ?
majkel_majki Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 a diesel ma odciecie jak w benzynie tak wogole ? Wciśnij na postoju gaz do oporu i sprawdź :gwizdanie: tak, współczesny diesel ma ogranicznik obrotów.
janusz_stg Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 A czy przypadkiem czas spalania ropy nie jest naturalnym ogranicznikiem obrotów silnika ? Ropa to nie benzyna co wkręci się nawet do 12000 obr/min w prawie wszystkich japońskich szlifierkach.
koper84444 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Właśnie stąd wynika ograniczenie w maksymalnych obrotach silników wysokoprężnych - paliwo musi się całkowicie dopalić. Ale ograniczenie elektroniczne również występuje.
Kowi87 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 czy wy nigdy nie przeciagneliscie dizla po obrotach?? przecież w serii po 4200tys obrotów przestaje ładowac turbo co wyraźnie czuć :gwizdanie: dalej nie ma sensu ciagnać bo poprostu auto nie jedzie, po sofcie ta granica przesunieta jest do 4600
mgas Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 w instukcji naszych aut piszą o tym aby nie przyspieszać dynamicznie z wartosci mniejszych niż 2tys.obrotów i w takim przypadku zredukować bieg,natomiast przy jeżdzie ze stałą prędkością nie zchodzić poniżej 1700 .
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 zalezy jak wolisz ale przy dwu masie radzil bym jechac na większych obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się