tropico Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Opublikowano 2 Lutego 2008 mam takie pytanko tak średnio to po ilu tyś. km znikają Continental'e ??
Flyer Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 W tysiacach Ci nie podam, ale dosc szybko Mi po jednym sezonie zostalo z 5-6mm.
tropico Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Opublikowano 8 Marca 2008 wybór padł na Goodyear Eagle F1 Asymmetric, jak narazie zrobiłem na nich tylko 2tys km. , ale jak narazie moge stwierdzić, że fajna oponka, cicha - ogólnie polecam
wojtusania Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 a wy nigdy sie nie nauczycie gdzie szukac opon, przeplacajcie sobie, a co madrzejszy napisze do mnie :gwizdanie: , co do goodyear F1 chodza opinie ze szybko sie sciera , sam na niej jezdze mam juz 35tys przebiegu na niej i jeszcze na 10tys spokojnie starczy. Cenowo ta opona nie ma konkurencji, jest nie do przebicia jesli chodzi o cene i jakosc, w deszcz jest bezkonkurencyjna i dluzej wytrzyma jak toyo t1r. Ja jestem z niej zadowolony i tylko dlatego na niej po wymianie nie bede jezdzic bo zmuszony jestem przetestowac inna opone
kikot Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Ja też śmigam na F1, są super! Ciche, świetnie trzymają na suchym jak i na mokrym, no i ten wygląd :th:
tropico Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Opublikowano 9 Marca 2008 tylko wy koledzy piszecie o F1 GS-D3 (ona ma fajny v-kowaty wygląd bieżnika i jest podobna do Toyo) ja mam natomiast F1 Asymmetric czym samym oba modele się różnią między sobą.
wojtusania Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 zle piszesz to toyo jest podobna do goodyeara f1 gsd3 , co do twojej oponki f1 asymmetric, to musimy poczekac na testy ADAC lub Autobilda, jak narazie w roznych "mniej wiarygodnych" testow to f1 asymmetric jest w czolowce opon. Wg mnie opona przegrywa jednak z f1 gsd3 wygladem, ale wszyscy wiemy ze tu nie wyglad sie liczy..., dlatego musimy poczekac az niemcy ja przetestuja odpowiednio. F1 Asymmetric
Kamyk Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Dunlop Sport Maxx Goodyear F1 oraz ostatnio kolega polecał Yokohama c.drive taki są moje typy :th: Rany, zdecydowanie nie Dunlop !! Poczytaj opinie, masz link http://www.opony.autogaleria.pl Zobaczysz, na mokrym będziesz miał masakrę Szukaj dalej, ale tylko nie Dunlopy Zdrowaś K.
wojtusania Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 glupota jest podpierac sie testem uzytkownikow, ja podpieram sie testami adac gdzie kazda opona poddawana jest takiej samej probie. Patrzac na te rozne wypowiedzi uzytkownikow na kazda opone cos sie znajdzie. Dunlop sp9000 lub sp9090 nie jest zla opona a jazda na mokrym to akurat jest jej mocna strona!!!! Oczywiscie sportmax lepiej wychodzi w testach a cena wcale nie jest duzo wyzsza (20zl przy rozmiarze 225/45/17) , moze tak zrobimy ankiete do rozmiaru 225/45/17 jaka opone bys kupil, do kilku opon zrobie ceny i bedziemy glosowac, wiadomo jednak ze kazdy kupuje opone nie tylko patrzac na to zeby byla najlepsza ale takze taka na jaka go stac. W przeciwnym razie wszyscy bysmy jezdzili na pirelli nero.
Gość juras Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 ja zamowilem to co poleca ADAC: Bridgestone Potenza RE050A, rozmiar jak w temacie 235/40/18. cena: 2300zl zobaczymy jak bedzie
Wąski Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Ja też zdecydowanie polecam Dunlop 9000 i goodyeara f1 .Super się jezdzi.Każda dobra opona która sie trzyma drogi szybko leci.Dużo też zależy od stylu jazdy i kilometrów zrobionych.Inaczej się jezdzi po mieście a inaczej w trasie...
Daras Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Poczytaj opinie, masz link akurat Dunlopy mają dobre opinie wiec nie rozumiem... sam zamówiłem SP 9000 po przeczytaniu i wysluchaniu wielu opinii...
Kamyk Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Poczytaj opinie, masz link akurat Dunlopy mają dobre opinie wiec nie rozumiem... sam zamówiłem SP 9000 po przeczytaniu i wysluchaniu wielu opinii... Daras, to co miałem na myśli to wygląda tak (to będą cytaty): 1. Jeśli chodzi o jakość jazdy, prowadzenia samochodu itd.... mogę zaliczyć do klasy średniej ze wskazaniem na niższą.... niestety. Ogromnym mankamentem tych opon jest to, że kompletnie nie radzą sobie w koleinach wypełnionych wodą 2. Kupiłem dwie na przód. Totalna kompromitacja. Na wilgotnym asfalcie NIE UŻYWAĆ! Natychmiast poszły na tył a tam wytarły się w falę, wyły jak.., powyżej 160km/h drżało lusterko! 3. Te opony po prostu nie wyrabiają przy takim mocny aucie. Zakręty wieczny drift, ślizgają się, tracą przyczepność. Kontrola trakcji ratuję sytuacje, ale to wina opon zdecydowanie. 4. na mokrej powierzchni zachowanie niedostateczne - ciągły drift i ciężka praca ABS. Tak to mnie więcej wygląda w opiniach. Żeby nie było, są też takie w stylu "Na suchym torze wyścigowym spisują się wyśmienicie, gdy natomiast spadnie deszcz, nawet ulewny, są poprostu fenomenalne!" Po prostu poczytałem tu i tam i tyle, na tym chyba polega zapoznawanie się z opiniami, co nie ? Tak więc zależy, kto czego szuka, ale jedno jest pewne - jak zawsze wybór olbrzymi i trudny Zdrowaś K.
eMeM Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 opony kierunkowe w ksztalcie V - czyli do takich zalicza sie omawiany dunlop 9000 - od zawsze mialy o wiele mniej zalet niz asymetryczne i o wiele wiecej wad niz asymetryczne glowna zaleta kierunkowych V jest ich wyglad i za to glownie je ludzie kupuja - a akurat przy wyborze opon wyglad powinien byc na ostatnim miejscu pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się