gregfr Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Jest ktos moze w Krakowie lub okolicach kto moglby podjechac w okresie swateczym (od czwartku do wt) z VAG-iem i aktywowac mi nowy modul i tempomat ? Oczywiscie odplatnie.
zuni Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Kolego jakbyś miał ochotę pozwiedzać Wadowice to mogę Ci aktywować tempomat :-)
gregfr Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Powiem Ci, ze jezeli nie znajde nikogo w Krakowie, a jak na razie nikt sie nie odzywa, to podjade do Ciebie do Wadowic. Mam nadzieje, ze nie bedzie zadnych problemow z jazda po wlozeniu nowego modulu.Dziekuje Ci bardzo za propozycje.
biggman Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dziś założyłem tempomat, odblokowałem FIS i zmieniłem moduł pod kierownicą. Wszystko poszło w miarę gładko tylko nie mogę zakodować modułu ABS mam problem podobnie jak kolega tommy-cichy niby loguje się, ustawiam kodowanie, a po wyjściu i ponownym wejściu w moduł ABS kodowanie jest same 0 . Omijam krok "procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) " czy jest ona wymagana, coś mi się kojarzy że po przejechaniu kilkunastu metrów ten błąd sam znika? Jutro rano wykonam kodowanie z procedurą kalibracji tego czujnika mam nadzieję że się uda
zuni Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 kolego z tego co czytalem to po kiepskim kodowaniu abs-u trzeba odczekać zanim rozpoczniemy nowe kodowanie a procedura jest poprawna więc w końcu zatrybi....
domin79 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dziś założyłem tempomat, odblokowałem FIS i zmieniłem moduł pod kierownicą. Wszystko poszło w miarę gładko tylko nie mogę zakodować modułu ABS mam problem podobnie jak kolega tommy-cichy niby loguje się, ustawiam kodowanie, a po wyjściu i ponownym wejściu w moduł ABS kodowanie jest same 0 . Omijam krok "procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) " czy jest ona wymagana, coś mi się kojarzy że po przejechaniu kilkunastu metrów ten błąd sam znika? Jutro rano wykonam kodowanie z procedurą kalibracji tego czujnika mam nadzieję że się uda w razie cuś podlec do mnie to sie zakoduje:wink:
antonio Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dziś założyłem tempomat, odblokowałem FIS i zmieniłem moduł pod kierownicą. Wszystko poszło w miarę gładko tylko nie mogę zakodować modułu ABS mam problem podobnie jak kolega tommy-cichy niby loguje się, ustawiam kodowanie, a po wyjściu i ponownym wejściu w moduł ABS kodowanie jest same 0 . Omijam krok "procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) " czy jest ona wymagana, coś mi się kojarzy że po przejechaniu kilkunastu metrów ten błąd sam znika? Jutro rano wykonam kodowanie z procedurą kalibracji tego czujnika mam nadzieję że się uda zrób wg tego a pójdzie 03-ABS Brakes (na włączyonym samochodzie, zeby wspomaganie działało) Korzystamy z tej informacji na ross-tech.com Pojawią się błędy : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk LOGIN, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Mój login 09555 Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do RECODE (pierwsza kratka) i kodujemy : Układamy CODE z poniższych informacji * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Z tym miałem najwiecej problemów (najlepiej właczyc samochod) Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Mi sie pojawił taki błąd ale to poporstu trzeba wyjechac i mocniej zahamować i kontrolka gasnie i błedu juz nie ma Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 3429 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01486 - System Function Test Activated 35-00 - -
biggman Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dzięki Panowie zrobiłem pełną procedurę i poszło Jeszcze takie pytanie, jakie wyświetla wam komputer spalanie chwilowe na postoju u ojca w Passacie jest coś typu 0,5 l/h a u mnie nic takiego się nie wyświetla tylko ostatnia zapamiętana wartość spalania chwilowego np. 5l/100km to normalne?
zuni Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 do tej procedury niestety trzeba mieć cierpliwość ale za to jaki efekt....
Młody_drog Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Nie trzeba mieć cierpliwości tylko wystarczy zrobić wszystko tak jak w instrukcji, nie omijać niczego co "wydaje się niepotrzebne..." A spalania na postoju niestety nie pokazuje
agoonzo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Panowie, czy taki zestaw podłączę do B6 ? mam inny moduł(trapez) niż ten pokazany na początku tematu i inna taśma od poduszki, będzie to pasować ?kierownica multi z tiptronic,dość rzadko spotykana . Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
jarek_ns Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Panowie, czy taki zestaw podłączę do B6 ? mam inny moduł(trapez) niż ten pokazany na początku tematu i inna taśma od poduszki, będzie to pasować ?kierownica multi z tiptronic,dość rzadko spotykana . http://img207.imageshack.us/img207/3226/imag0106b.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img717.imageshack.us/img717/7025/imag0104wq.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img820.imageshack.us/img820/4955/imag0100a.jpg Uploaded with ImageShack.us Kolego moduł w kierownicę to inna bajka. Musisz sprawdzić VAGiem lub organoleptycznie jaki masz moduł pod kierownicą jak masz moduł low to musisz go wymienić. Moduł w kierownicy jest odpowiedzialny za spięcie przycisków w kierownicy.
agoonzo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 moduł pod kierownicą mam multi,także z tym nie ma problemu,chodzi mi konkretnie o ten moduł w kierownicy i wiązkę od airbag czy to będzie pasowało .Taśmę 12pin juz zamówiłem
jarek_ns Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 moduł pod kierownicą mam multi,także z tym nie ma problemu,chodzi mi konkretnie o ten moduł w kierownicy i wiązkę od airbag czy to będzie pasowało .Taśmę 12pin juz zamówiłem Będzie pasowało. Masz skrzynię tiptronic?
agoonzo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Będzie pasowało. Masz skrzynię tiptronic? mam multitronic i długo szukałem takiej kierownicy, tylko mam watpliwości, bo moduł kierownicy pokazany na początku tematu jest inny i ma inne okablowanie, inna jest też wiązka airbag .Wiem,że u mnie jest dodatkowo tiptronic, ale wydaje się że więcej przewodów wychodzi z tamtego modułu niż z mojego
jarek_ns Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Widziałem taką kierownicę w zeszłym tygodniu na Allegro. Będzie działać. --- - Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
agoonzo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Widziałem taką kierownicę w zeszłym tygodniu na Allegro. Będzie działać. to chyba była moja ,kupiłem ją właśnie w tamtym tygodniu, a szukałem na allegro od ponad 2miesięcy,ciężko o taką kierownice i to jeszcze w kolorze swing oki, uspokoiłeś mnie, jak przyjdzie taśma kupiona u siemiana to montuję
jarek_ns Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Sam montowałem w zeszłym tygodniu. Multi kierę i zajęło mi to niecałą godzinę. A w tą sobotę walczę z bluetooth
Rekomendowane odpowiedzi