Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest ktos moze w Krakowie lub okolicach kto moglby podjechac w okresie swateczym (od czwartku do wt) z VAG-iem i aktywowac mi nowy modul i tempomat ? Oczywiscie odplatnie.

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Powiem Ci, ze jezeli nie znajde nikogo w Krakowie, a jak na razie nikt sie nie odzywa, to podjade do Ciebie do Wadowic. Mam nadzieje, ze nie bedzie zadnych problemow z jazda po wlozeniu nowego modulu.Dziekuje Ci bardzo za propozycje.

Opublikowano
:hi: Dziś założyłem tempomat, odblokowałem FIS i zmieniłem moduł pod kierownicą. Wszystko poszło w miarę gładko tylko nie mogę zakodować modułu ABS mam problem podobnie jak kolega tommy-cichy niby loguje się, ustawiam kodowanie, a po wyjściu i ponownym wejściu w moduł ABS kodowanie jest same 0 :facepalm:. Omijam krok "procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) " czy jest ona wymagana, coś mi się kojarzy że po przejechaniu kilkunastu metrów ten błąd sam znika? Jutro rano wykonam kodowanie z procedurą kalibracji tego czujnika mam nadzieję że się uda
Opublikowano

kolego z tego co czytalem to po kiepskim kodowaniu abs-u trzeba odczekać zanim rozpoczniemy nowe kodowanie a procedura jest poprawna więc w końcu zatrybi....

Opublikowano
:hi: Dziś założyłem tempomat, odblokowałem FIS i zmieniłem moduł pod kierownicą. Wszystko poszło w miarę gładko tylko nie mogę zakodować modułu ABS mam problem podobnie jak kolega tommy-cichy niby loguje się, ustawiam kodowanie, a po wyjściu i ponownym wejściu w moduł ABS kodowanie jest same 0 :facepalm:. Omijam krok "procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) " czy jest ona wymagana, coś mi się kojarzy że po przejechaniu kilkunastu metrów ten błąd sam znika? Jutro rano wykonam kodowanie z procedurą kalibracji tego czujnika mam nadzieję że się uda

w razie cuś podlec do mnie to sie zakoduje:wink:

Opublikowano
:hi: Dziś założyłem tempomat, odblokowałem FIS i zmieniłem moduł pod kierownicą. Wszystko poszło w miarę gładko tylko nie mogę zakodować modułu ABS mam problem podobnie jak kolega tommy-cichy niby loguje się, ustawiam kodowanie, a po wyjściu i ponownym wejściu w moduł ABS kodowanie jest same 0 :facepalm:. Omijam krok "procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) " czy jest ona wymagana, coś mi się kojarzy że po przejechaniu kilkunastu metrów ten błąd sam znika? Jutro rano wykonam kodowanie z procedurą kalibracji tego czujnika mam nadzieję że się uda

zrób wg tego a pójdzie

03-ABS Brakes (na włączyonym samochodzie, zeby wspomaganie działało)

Korzystamy z tej informacji na ross-tech.com

Pojawią się błędy :

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie :

Wcisnąć przycisk LOGIN, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Mój login 09555

Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu.

Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 .

* 0?xxx: Model auta

o 9 = Audi A4

* 0x?xx: Hamulce

o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)

o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 4 = HP2 16" (PR-1LX)

o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)

o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 6 = C54 (PR-1LZ)

* 0xx?x: Silnik

o 5 = 4/6 Cyl. Diesel

o 7 = 4/5 Cyl. benzyna

o 9 = 6/8 Cyl. benzyna

* 0xxx?: Skrzynia biegów

o 5 = Manualna

o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)

o 9 = Multitronic

W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555

Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do RECODE (pierwsza kratka) i kodujemy :

Układamy CODE z poniższych informacji

* 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model)

o 4 = Audi A4

* 0x?xx: Hamulce

o 1 = C54 (PR-1LZ)

o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 3 = HP2 16" (PR-1LX)

o 3 = FNR 16" (PR-1LG)

o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ)

* 0xx?x: Silnik

o 5 = 4/6 Cyl. Diesel

o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna

o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna

* 0xxx?: Skrzynia biegów

o 5 = Manulana

o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)

o 9 = Multitronic

W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255

Z tym miałem najwiecej problemów (najlepiej właczyc samochod)

Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) :

Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes

[Fault Codes - 02] i [Done, Go Back]

Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem.

Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

[Login - 11]

Wpisz 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]

Nie powinno być już żadnych błędów

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Mi sie pojawił taki błąd

ale to poporstu trzeba wyjechac i mocniej zahamować i kontrolka gasnie

i błedu juz nie ma

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 3429

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

01486 - System Function Test Activated

35-00 - -

Opublikowano

Dzięki Panowie zrobiłem pełną procedurę i poszło :decayed::banan: Jeszcze takie pytanie, jakie wyświetla wam komputer spalanie chwilowe na postoju u ojca w Passacie jest coś typu 0,5 l/h a u mnie nic takiego się nie wyświetla tylko ostatnia zapamiętana wartość spalania chwilowego np. 5l/100km to normalne?

Opublikowano

normalne:wink:

Opublikowano

Nie trzeba mieć cierpliwości tylko wystarczy zrobić wszystko tak jak w instrukcji, nie omijać niczego co "wydaje się niepotrzebne..." A spalania na postoju niestety nie pokazuje :kwasny:

Opublikowano

Panowie, czy taki zestaw podłączę do B6 ? mam inny moduł(trapez) niż ten pokazany na początku tematu i inna taśma od poduszki, będzie to pasować ?kierownica multi z tiptronic,dość rzadko spotykana .

imag0106b.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0104wq.jpg

Uploaded with ImageShack.us

imag0100a.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano
Panowie, czy taki zestaw podłączę do B6 ? mam inny moduł(trapez) niż ten pokazany na początku tematu i inna taśma od poduszki, będzie to pasować ?kierownica multi z tiptronic,dość rzadko spotykana .

http://img207.imageshack.us/img207/3226/imag0106b.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img717.imageshack.us/img717/7025/imag0104wq.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img820.imageshack.us/img820/4955/imag0100a.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Kolego moduł w kierownicę to inna bajka. Musisz sprawdzić VAGiem lub organoleptycznie :wink: jaki masz moduł pod kierownicą jak masz moduł low to musisz go wymienić. Moduł w kierownicy jest odpowiedzialny za spięcie przycisków w kierownicy.

Opublikowano

moduł pod kierownicą mam multi,także z tym nie ma problemu,chodzi mi konkretnie o ten moduł w kierownicy i wiązkę od airbag czy to będzie pasowało .Taśmę 12pin juz zamówiłem

Opublikowano
moduł pod kierownicą mam multi,także z tym nie ma problemu,chodzi mi konkretnie o ten moduł w kierownicy i wiązkę od airbag czy to będzie pasowało .Taśmę 12pin juz zamówiłem

Będzie pasowało. Masz skrzynię tiptronic?

Opublikowano

Będzie pasowało. Masz skrzynię tiptronic?

mam multitronic i długo szukałem takiej kierownicy, tylko mam watpliwości, bo moduł kierownicy pokazany na początku tematu jest inny i ma inne okablowanie, inna jest też wiązka airbag .Wiem,że u mnie jest dodatkowo tiptronic, ale wydaje się że więcej przewodów wychodzi z tamtego modułu niż z mojego

Opublikowano

Widziałem taką kierownicę w zeszłym tygodniu na Allegro. Będzie działać.

---

- Sent from my iPhone 4s using Tapatalk

Opublikowano
Widziałem taką kierownicę w zeszłym tygodniu na Allegro. Będzie działać.

to chyba była moja ,kupiłem ją właśnie w tamtym tygodniu, a szukałem na allegro od ponad 2miesięcy,ciężko o taką kierownice i to jeszcze w kolorze swing

oki, uspokoiłeś mnie, jak przyjdzie taśma kupiona u siemiana to montuję :)

Opublikowano

Sam montowałem w zeszłym tygodniu. Multi kierę i zajęło mi to niecałą godzinę.

A w tą sobotę walczę z bluetooth

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...