Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Niezła robota.

Ale czy poduszka montowana od chyba 2004 z ikonką słuchawki na przycisku do odbierania rozmów ma ten sam numer co u Ciebie (8P0 880 201 K)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O to najlepiej będzie zapytać kogoś kto ma dostęp do Etki lub taką poduszkę.

W sumie z rozpoznaniem takiej kierownicy np na allegro nie będziesz miał problemu, więc numer nie jest tutaj tak ważny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a ja mam upolowany moduł trapezik (od a4 b6) więc założę do swojej starej kierki, pozostanie mi szukanie poduszki z wiązkami. :wink:

Teraz tylko pytanie czy poduszka od A6 i innych tych samych kształtów pasują? Wiem że moduł trapez nie pasuje ale to już mam za sobą.

Będę się starał szukać od A4 B6, ale albo cena z kosmosu(500zł) albo inny kolor (widziałem ładną szarą za 200zł, a potrzebuje czarnej) no ale kiedyś się znajdzie. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja wtopiłem z trapezikiem bo mam ten niewłaściwy. jakiś życzliwy forumowicz mnie uszczęśliwił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sqby - o poduszkę pytaj na PW Siemiana, często ma nowe dostawy. Dosłownie dwa dni temu miał kompletną czarną kierę MF, ale jak widzę już znalazła nabywcę...

Poszukaj też na allegro, dzisiaj nawet widziałem kilka czarnych w cenie ok 300 - 400 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja wtopiłem z trapezikiem bo mam ten niewłaściwy. jakiś życzliwy forumowicz mnie uszczęśliwił...

coś tam pamiętam nie grało, ale już mi wyleciało z głowy co to było

Sqby - o poduszkę pytaj na PW Siemiana, często ma nowe dostawy. Dosłownie dwa dni temu miał kompletną czarną kierę MF, ale jak widzę już znalazła nabywcę...

Poszukaj też na allegro, dzisiaj nawet widziałem kilka czarnych w cenie ok 300 - 400 zł.

Jak już mi się będzie paliło to tak zrobię, w październiku mogę nie mieć dużych funduszy na głupotki, ale może końcem miesiąca lub w listopadzie -wtedy przeznaczę coś na ten cel i będę szukał. No chyba że się coś trafi wcześniej i będę musiał kupić :grin:

P.S. Bardzo fajnie opisałeś i przejrzyście zobrazowałeś Twój zebrany komplecik do moda :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy może ktoś podać numer kat. złącza które idzie z modułu kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N do radia Chorus 2 albo rozpiskę przewodów modułu kierownicy. Niestety fabrycznie nie mam wyprowadzonego mini iso czeka więc dodatkowe rezanko aby sterować radiem z kierownicy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy może ktoś podać numer kat. złącza które idzie z modułu kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N do radia Chorus 2 albo rozpiskę przewodów modułu kierownicy. Niestety fabrycznie nie mam wyprowadzonego mini iso czeka więc dodatkowe rezanko aby sterować radiem z kierownicy. Pozdrawiam

Niema takich kabli. Wszystko idzie po CANie. Jak nie masz kostek mini iso to musisz dorobić CANy do zegarów.

Tu masz opisane jak to podłączyć.

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-podlaczenie-can-zegarow-radia-14771/

potem zostaje tylko kodowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o poradę

posiadam audi a4 3.0 b Q 2002 tip-tronik kierownica trójramienna tylko z przyciskami do zmiany biegów, no i niestety nie ma tempomatu

podłączyłem vaga i okazuje się ze mam moduł z literką L .dokupiłem manetkę tempomatu

i czy muszę przejść przez całą procedurę z pierwszego postu czy wystarczy tylko aktywować tempomat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o poradę

posiadam audi a4 3.0 b Q 2002 tip-tronik kierownica trójramienna tylko z przyciskami do zmiany biegów, no i niestety nie ma tempomatu

podłączyłem vaga i okazuje się ze mam moduł z literką L .dokupiłem manetkę tempomatu

i czy muszę przejść przez całą procedurę z pierwszego postu czy wystarczy tylko aktywować tempomat

Wystarczy sama aktywacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tylko Wchodzimy w ENGINE

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

Enter 11463 to activate cruise control

[Do It!]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że tak się wypowiem.Gratki za udane zdjęcia kompletu sprzętu. Moim skromnym zdaniem powinno to być dodane do pierwszego posta jako uzupełnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że tak się wypowiem.Gratki za udane zdjęcia kompletu sprzętu. Moim skromnym zdaniem powinno to być dodane do pierwszego posta jako uzupełnienie.

Dzięki...

Na początku tego tematu znalazłem dokładny opis elementów potrzebnych do wymiany modułu i dołożeniu tempomatu (plus niezbędne kodowanie),

a ponieważ u siebie montowałem również MF to wiem ile czasu zajęło mi znalezienie informacji oraz skompletowanie wszystkich elementów do tego

(głównie chodzi o potrzebne wiązki), stąd poczułem się zobligowany do przygotowania tych informacji w najbardziej przystępny sposób...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tylko Wchodzimy w ENGINE

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

Enter 11463 to activate cruise control

[Do It!]

Tak :wink:

p.s . widzę ,ze opis jest juz podwieszony :wink:

Wszystkie niezbędne części do zamontowania kierownicy MF zamiast standardowej czteroramiennej w b6 wraz z dołożeniem tempomatu.

Poniżej podaję numery i zdjęcia poszczególnych elementów (bardzo pomocne przy kompletowaniu):

1). Poduszka z MF: 8P0 880 201 K

2). Moduł kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N (nie S i nie F)

3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E (16 pinowa)

4). Wiązka do Airbaga: 8E0 971 589 S

5). Moduł trapezowy (montowany w kierownicy): 61340390B

6). Wiązka do MF: 8Z0 971 589 E

7). Manetka do tempomatu: 8E0 953 521 D

mf-foto2.jpg

Montaż i kodowanie jak w pierwszej wiadomości tego wątku.

W razie pytań lub problemów piszcie - pomogę...

PS - Efekt u mnie:

mf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tylko Wchodzimy w ENGINE

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

Enter 11463 to activate cruise control

[Do It!]

Tak :wink:

p.s . widzę ,ze opis jest juz podwieszony :wink:

Wszystkie niezbędne części do zamontowania kierownicy MF zamiast standardowej czteroramiennej w b6 wraz z dołożeniem tempomatu.

Poniżej podaję numery i zdjęcia poszczególnych elementów (bardzo pomocne przy kompletowaniu):

1). Poduszka z MF: 8P0 880 201 K

2). Moduł kierownicy: 8E0 953 549 L lub 8E0 953 549 N (nie S i nie F)

3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E (16 pinowa)

4). Wiązka do Airbaga: 8E0 971 589 S

5). Moduł trapezowy (montowany w kierownicy): 61340390B

6). Wiązka do MF: 8Z0 971 589 E

7). Manetka do tempomatu: 8E0 953 521 D

http://e-nexto.com.pl/AUDI/a4/mf-foto2.jpg

Montaż i kodowanie jak w pierwszej wiadomości tego wątku.

W razie pytań lub problemów piszcie - pomogę...

PS - Efekt u mnie:

http://e-nexto.com.pl/AUDI/a4/mf.jpg

Grzesiek a nie lepiej zrobić nowy temat o montazu kierownicy ori B6, tak jak jest dla kierownicy z B7. A ten temat niech zostanie dalej o wymianie modułu.

Jak ktoś będzie szukał to i tak nie znajdzie bo w temacie niema nic o montażu kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek a nie lepiej zrobić nowy temat o montazu kierownicy ori B6, tak jak jest dla kierownicy z B7. A ten temat niech zostanie dalej o wymianie modułu.

Jak ktoś będzie szukał to i tak nie znajdzie bo w temacie niema nic o montażu kierownicy.

W sumie masz rację... bo mimo iż tematy bardzo ze sobą powiązane, to dotyczą dwóch różnych modyfikacji.

W takim razie przygotuję nowy wątek z wymianą kierownicy na Ori MF w b6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tylko Wchodzimy w ENGINE

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

Enter 11463 to activate cruise control

[Do It!]

Ale żeby mieć sterowanie w manetce tempomatu musisz w module kierownicy ją zakodować, przedostatnią cyfrę w kodowaniu zmienić na 4 (FIS i tempomat) - opisane w pierwszym poście w tym temacie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...