Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

blockout tu masz kodowanie BT w tym temacie: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-b7-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth-21473/

i w liczniku do wyświetlania na FIS:

Spróbuj w liczniku zastosować to kodowanie.

Kanal 62 (Verbauliste Datenbus-Display)

STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62

+01 - Radio (Mehrausstattung)

+02 - Telefon (Mehrausstattung)

+04 - Navigation (Mehrausstattung)

+08 - Telematik (Mehrausstattung)

+16 - Kombiinstrument (nur codiert falls ein 2. Gerät verbaut wurde)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Masz za słaby kabel i VAG-a.Nie połączysz się nimi z blutkiem.Nawet nie sprawdzisz z jaką literką masz tego blutka.

Sa jakies błedy ? sprawdz zimne luty w kierze , moze cos nie łaczy .

Kodowałes cos w liczniku ? radio ?

niema bledow, nie kodowalem nic w liczniku i radiu ale sciszanie i search dzialaja,

nie dziala podglasnianie i nic sie nie dzieje po nacisnieciu R/T

Jak w radiu nie kodowałeś, to dziwne że cokolwiek działa z przycisków i że nie ma błędów. Ja jak założyłem i zakodowałem moduł -to żaden przycisk nie działał, lecz jak zakodowałem radio to od razu przyciski zadziałały (po wył. i wł. stacyjki), tylko że u mnie podświetlenie było zaraz po założeniu i u Ciebie raczej też powinno tak być, może zaglądnij pod poduchę jeszcze czy coś się nie poluzowało z kabelków.

Aaa i licznik też musisz zakodować, no i o ile się orientuje to BT też.

to napiszcie proszę co trzeba zakodować po zmianie ze zwykłej kierownicy na MF 4-ramienna B6,

zmieniałem kiere i taśme, moduł został mój bo mam końcówkę N,

kodowałem 16-steering wheel na 04042,

zrobiłem kalibrację czujnika skrętu, co jeszcze ?

jak na razie udało mi się namierzyć takie coś

zimne_luty.jpg

No jeśli są zimne luty: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/index68.html#post3032237

Kodowania nie pamiętam na pamięć ale jak odszukam to zamieszczę, chyba że ktoś ma pod ręką i napisze.

jak myślicie dlaczego nie mogę się połączyć z modułem telefonu 77, wyskakuje "too many comunication errors"

vag-com 311 kabel viaken kkl

---------- Post dopisany 20-11-2012 at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2012 at 23:21 ----------

jakie powinienem mieć kodowanie radia concert II pod multifunkcje ?

oryginalny kod mam 01011,

mam navi kolorowe miedzy zegarami, niemam zmieniarki,

mam fabryczny uchwyt na telefon i bluetooth

i chciałbym żeby można było z kierownicy włączyć komunikaty głosowe(to co po wciśnięciu ikony słuchawki na uchwycie do telefonu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blockout tu masz kodowanie BT w tym temacie: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-b7-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth-21473/

i w liczniku do wyświetlania na FIS:

Spróbuj w liczniku zastosować to kodowanie.

Kanal 62 (Verbauliste Datenbus-Display)

STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62

+01 - Radio (Mehrausstattung)

+02 - Telefon (Mehrausstattung)

+04 - Navigation (Mehrausstattung)

+08 - Telematik (Mehrausstattung)

+16 - Kombiinstrument (nur codiert falls ein 2. Gerät verbaut wurde)

mi wyswietlaja sie numery telefonow na fisie jak dzwonie,

wrclaguna ja mam koncerta na plyty czyli mam szukac kodowania w generation II. ? ? tak? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe dołożenie manetki tempo bez zdejmowania kiery i tego pierścienia ? Manetke się czymś przykręca ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe dołożenie manetki tempo bez zdejmowania kiery i tego pierścienia ? Manetke się czymś przykręca ?

Nie da rady tak na skróty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy można dosta w aso nakładki na przyciski w kierownicy multi 4-ramiennej w B6 i ewentualnie numer części ?

Nie :wink: cale przełaczniki 370 PLN na jedna stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie zamontowałem juz manetke pełnego FISu i teraz czas na tempo. Od czego muszę zaczynać 1-kupno manetki tempo,2-wiązka do tempo(tak?) ? i co dalej? Czy wystarczy manetka wiązka i kodowanie?? Musze zmienić TAŚMĘ KIEROWNICY?/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli montuje tylko TEMPOMAT to wystarczy manetka tempo i wiazka do niego czy cos jeszcze???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz moduł kierownicy? sprawdzałeś vagiem jaką ma literkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YYY nieee to trzeba Vagiem? A jaka literka powinna być co obsłuży mi tempo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącz vag i sprawdź

3. Sprawdzanie jaki mamy moduł

Sprawdzenie może odbyć się na kilka sposobów, oczywiście jeśli mamy kierownicę wielofunkcyjną, a nie posiadamy tempomatu, jest oczywiste że dołożenie manetki i aktywacja jest banalnie prosta i nie musimy kupować odpowiedniego sterownika na kolumnę (w następnym artykule będzie mowa o tym).

Najprostszą metodą jest podłączenie się vag-comem do grupy 16-Steering Wheel i odczytanie numeru sterownika :

Address 16: Steering wheel

Part No: 8E0 953 549 N

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 02012

Shop #: WSC 63351

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mam spisane i jeslli o to biega to chyba ten nr 8E0 953 549 F i co podejdzie tempo do tego nr czy musze moduł zmieniac???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zmienić

wersja F jest niekompatybilna z tempomatem oraz multifunkcyjną kierownicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f*ck:( drogi taki moduł teraz musze szukac modułu tak by tempo pasowało pełen fiss bedzie?

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ----------

W takim razie musze tez tasme kiedy zmeniac czy wystarczy wiązka-tempo i moduł????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS pójdzie nawet na F

do tempomatu musisz zmienić moduł i kupić manetkę oraz dolną osłonę kolumny kierownicy lub ją dociąć

do tempomatu nie musisz zmieniać taśmy AIR-BAG , ja zmienia się do kierownicy MU-FU

tutaj masz zestaw do Sedana i avanta

A4 B6 B7 MANETKI FIS TEMPOMAT MODUL 8E0953549Q (2813742838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

tylko taśma jest 6 pinowa, czyli nie obsłuży MU-FU ale możesz sobie założyć kiere od B7 i podłączysz do niej AIRa bo do tasmy z B6 nie podłączysz podusi z B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS pójdzie nawet na F

do tempomatu musisz zmienić moduł i kupić manetkę oraz dolną osłonę kolumny kierownicy lub ją dociąć

do tempomatu nie musisz zmieniać taśmy AIR-BAG , ja zmienia się do kierownicy MU-FU

tutaj masz zestaw do Sedana i avanta

A4 B6 B7 MANETKI FIS TEMPOMAT MODUL 8E0953549Q (2813742838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

tylko taśma jest 6 pinowa, czyli nie obsłuży MU-FU ale możesz sobie założyć kiere od B7 i podłączysz do niej AIRa bo do tasmy z B6 nie podłączysz podusi z B7

Fisa juz mam potrzebuje tylko tempo moduł i wiązkę bez tasmy tak jak mówisz,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli kierownicy multi nie chcesz to kupujesz tylko moduł i manetkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...