Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś wie czy kierownica (8P0 880 201 BN GPS z 2005 roku ) z modułem trapezowym 61340350c będzie działała w a4 b6 2003r. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zestaw jest na 99,9% fabryczny na uchwycie nie mogę się dopatrzyć nr-u, może z tyłu a tam wzrokiem nie sięgnę, lecz na adapterze jest znaczek :audi: oraz nr 8D0 051 435 AQ na firmowej naklejce z napisem Nokia i marką telefonu do którego to jest(6230/6230i), w lampce podsufitki jest oryginalny mikrofon, z tym że u mnie BT-a nie ma, tylko ten zestaw przytwierdzony do tunelu i mikrofon jest przez ten zestaw wykorzystywany. U mnie jest on identyczny jak w tym temacie: http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b6-uchwyt-cullmann-6230-kablem-foto-167523/ Też mam tą wersję z kablem.

Zdjęcie z tamtego tematu:

http://images40.fotosik.pl/615/fea4a78bd24cdac7.jpg

Może ktoś zna specyfikę działania takiego zestawu, a może ktoś obsługuje taki zestaw z MF?

Kolego masz do wymiany centralkę zestawu głośnomówiącego. Teraz masz zamontowanego cullmanna - z nią się nie połączysz. Jednak masz ułatwione zadanie, wystarczy że kupisz centralkę BT z anteną, kostką i pianką a do skrzynki (pod siedzeniem pasażera) musisz jedynie dociągnąć CAN i linię K z radia. Poszukaj informacji w wątku o instalacji BT. Sam to przerabiałem. Warto się pobawić, z cullmannem nic więcej nie wymodzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Gdzieś czytałem na forum, że są trapezy niekompatybilne z b6, czyli musi być dokładnie 61340390B. Poduszka też nie podejdzie 8P0 880 201 BN GPS z 2005 roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw jest na 99,9% fabryczny na uchwycie nie mogę się dopatrzyć nr-u, może z tyłu a tam wzrokiem nie sięgnę, lecz na adapterze jest znaczek :audi: oraz nr 8D0 051 435 AQ na firmowej naklejce z napisem Nokia i marką telefonu do którego to jest(6230/6230i), w lampce podsufitki jest oryginalny mikrofon, z tym że u mnie BT-a nie ma, tylko ten zestaw przytwierdzony do tunelu i mikrofon jest przez ten zestaw wykorzystywany. U mnie jest on identyczny jak w tym temacie: http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b6-uchwyt-cullmann-6230-kablem-foto-167523/ Też mam tą wersję z kablem.

Zdjęcie z tamtego tematu:

http://images40.fotosik.pl/615/fea4a78bd24cdac7.jpg

Może ktoś zna specyfikę działania takiego zestawu, a może ktoś obsługuje taki zestaw z MF?

Kolego masz do wymiany centralkę zestawu głośnomówiącego. Teraz masz zamontowanego cullmanna - z nią się nie połączysz. Jednak masz ułatwione zadanie, wystarczy że kupisz centralkę BT z anteną, kostką i pianką a do skrzynki (pod siedzeniem pasażera) musisz jedynie dociągnąć CAN i linię K z radia. Poszukaj informacji w wątku o instalacji BT. Sam to przerabiałem. Warto się pobawić, z cullmannem nic więcej nie wymodzisz.

Dzięki wielkie za konkretną odpowiedź, o to mi chodziło. Poczytam temat BT. Czyli wychodzi na to że skrzynkę do której włożyłbym moduł BT posiadam już pod siedzeniem pasażera?

Dzięki. Gdzieś czytałem na forum, że są trapezy niekompatybilne z b6, czyli musi być dokładnie 61340390B. Poduszka też nie podejdzie 8P0 880 201 BN GPS z 2005 roku?

Może być też moduł trapez nr 61340390F00 - ja taki mam, który pochodzi z A4 B6 2004 r.

Poduszka całkiem możliwe że podejdzie, bo ma identyczny nr jak te w B6, tylko końcówka inna u mnie jest M (ikonki dolne: na jednej - R/T oraz na drugiej - słuchawka i znaczek wyb głos.), grzesce miał końcówkę K z ikonkami dolnymi < > Ale co do kompatybilności tej co napisałeś nie dam Ci gwarancji 100%

Co do trzech ostatnich liter nr-u - jest to oznaczenie koloru i raczej ma być 6PS czyli kolor czarny soul, a nie jak piszesz GPS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oku mam taką kiere z wersji cabrio, ale do poduszki idą przewody w innym kolorze, ponadto nie wiem czy nie jest na 2 zapalniki. Jak ktoś ma wiązkę airbag do multifunkcji to chętnie zakupię

41163236cf254.jpg

014035d57d551.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki Grześ, czyli w takim razie lepiej to zrobić za schowkiem :smiley:

....albo gdzies dorwiesz komplecik z puszką :wink:

Czasem mozna trafić komplet za 200 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pewnie będę musiał sprawdzić jak się u mnie ta sytuacja przedstawia. Może też jest puszka :smiley:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oku mam taką kiere z wersji cabrio, ale do poduszki idą przewody w innym kolorze, ponadto nie wiem czy nie jest na 2 zapalniki. Jak ktoś ma wiązkę airbag do multifunkcji to chętnie zakupię

http://zapodaj.net/images/41163236cf254.jpg

http://zapodaj.net/images/014035d57d551.jpg

Ta poduszka spokojnie pasuje do B6. Jest z jednym zapalnikiem. A jaki jest moduł w kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oku mam taką kiere z wersji cabrio, ale do poduszki idą przewody w innym kolorze, ponadto nie wiem czy nie jest na 2 zapalniki. Jak ktoś ma wiązkę airbag do multifunkcji to chętnie zakupię

http://zapodaj.net/images/41163236cf254.jpg

http://zapodaj.net/images/014035d57d551.jpg

Ta poduszka spokojnie pasuje do B6. Jest z jednym zapalnikiem. A jaki jest moduł w kierownicy.

Moduł z takim oznaczeniem 61340350c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz miał puszkę. Ja też miałem. Tak jak napisałem wcześniej musisz tylko zakupić moduł BT wraz z pianką która go trzyma w tej puszcze, kostkę bo jest inna (najlepiej z pinami bo też są inne do tej kostki). Będziesz musiał wybrać odpowiednie kable - od mikrofonu, do radia, zasilanie, masa i coś tam jeszcze, pozostała część, w tym sporo od samego uchwytu pozostaną niewykorzystane, Do tego dociągniesz CAN i K-line z radia. Potem programowanie i wszystko hula.

Rozpiska kabli w Twojej centralce:

1 - brązowy - masa

4 - szary - muting

7 - czarny - NF-

9 - czarny - mikrofon

11 - czerwono/niebieski - zasilanie

16 - zielony - NF+

18 - zielony - mikrofon+

Rozpiska kabli w BT:

1 - czerwono/niebieski - zasilanie

2 - brązowy - masa

8 - zielony - NF+

9 - czarny - NF-

11 - zielony - mikrofon +

12 - czarny - mikrofon -

16 - szary - muting

dodatkowo z radia dociągasz do BT:

15 - zielono/czerwony - linia K

17 - pomarańczowo/fioletowy - CAN H

18 - pomarańczowo/brązowy - CAN L

17 i 18 muszą być ze sobą splecione. Kable nie muszą być grube 0,35 lub 0,5

Pozostałe kable możesz zaizolować i zostawić, uchwyt rzecz jasna przestaje funkcjonować ale jest przecież zbędny.

Programowanie wg wątku o montażu:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-b7-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth-21473/#post288575

Do całej zabawy polecam wyjęcie, a przynajmniej okręcenie i odchylenie siedzenia pasażera. Da się bez tego zrobić ale bardzo ciężko wtedy wyciągnąć skrzynkę na wierzch i potem ją zamontować we właściwe miejsce.

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, postanowiłem założyć tempomat i poduche MF czteroramienną B6

posiadam aktualnie to:

http://zapodaj.net/images/46f62f4980c47.jpg

od kolegi wrclaguna (szacunek za szybką wysyłkę ;) )zakupiłem

-Tasma 12 PIN pod MF do B6

- manetka tempomat

- MODUL N do B6

- dodatkowo dobrałem poduche z kablem do MF

http://zapodaj.net/images/4e7bbb5bf2d92.jpg

- i trapez w kierownice

http://zapodaj.net/images/0e86bae75ce68.jpg

i teraz pytanie : czy stary przewód od poduchy podoła tej modyfikacji? Ma końcówkę AA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód niestety też musisz mieć inny. A nawet dwa, jeden łączy poduszkę z taśmą i modułem trapezem (8E0 971 589 S), drugi łączy sterowanie z trapezem (8Z0 971 589 E).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, postanowiłem założyć tempomat i poduche MF czteroramienną B6

posiadam aktualnie to:

http://zapodaj.net/images/46f62f4980c47.jpg

od kolegi wrclaguna (szacunek za szybką wysyłkę ;) )zakupiłem

-Tasma 12 PIN pod MF do B6

- manetka tempomat

- MODUL N do B6

- dodatkowo dobrałem poduche z kablem do MF

http://zapodaj.net/images/4e7bbb5bf2d92.jpg

- i trapez w kierownice

http://zapodaj.net/images/0e86bae75ce68.jpg

i teraz pytanie : czy stary przewód od poduchy podoła tej modyfikacji? Ma końcówkę AA

Niestety nie podoła. Musisz kupić przewód pod multifunkcje 100PLN w ASO na allegrogo ciężki temat. Dodatkowo jeśli nie masz przy poduszce to wiązkę która idzie z airbag do trepezu (zielone albo niebieskie przewody 12 żył) . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód niestety też musisz mieć inny. A nawet dwa, jeden łączy poduszkę z taśmą i modułem trapezem (8E0 971 589 S), drugi łączy sterowanie z trapezem (8Z0 971 589 E).

poducha ma być z kablem do sterowania MF (więc chodzi chyba o ten do trapezu 8Z0 971 589 E) więc zostaje mi dokupić kabel łączący poduszkę z taśmą i modułem trapezem (8E0 971 589 S) - kusi mnie żeby spróbować przerobić ten kabel co jest bo wychodzi na to że cała zmiana w dołożeniu trapezu polega tylko na przeprowadzeniu klaksonu przez niego (wcześniej szedł bezpośrednio do złącza w poduszce)

pytanie 1 - czy ma ktoś taki kabel do opędzenia

pytanie 2 - czy jest może jakiś kolega z okolic Wrocławia który robił już dokładke tempomatu i MF Kierownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...