Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pierw musze zakupic odpowiedni modul w takim razie :/ ehh caly dzien grzebania przez modul shit :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuzwa:/ to sugeruje to dopisac w pierwszym poscie :/

o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna

o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control)

o numer VAG: 8E0 953 549 L (8E0953549L), 8E0 953 549 N (8E0953549N)

a widziałeś zdjęcie efektu końcowego w pierwszym poście??? wyraźnie tam widać kierę z B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzednim aucie mialem modul N i kiere z a8 4 ramienna i wszystko chodzilo :/

ku przestrodze dla innych lepiej chyba dopisac ze nie wspolpracuje z kierami z b7 i a6 c6 i nowszymi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatem powiedzccie mi ktory modul musze kupic pod kierownice multi z b7 i tasme z b7 i kabel z b7 ? tylko w wersji high? M lub P ? czy N tez podejdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatem powiedzccie mi ktory modul musze kupic pod kierownice multi z b7 i tasme z b7 i kabel z b7 ? tylko w wersji high? M lub P ? czy N tez podejdzie?

pisz do Kolegi wrcaguna bo widziałem że ma na sprzedaż Q :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktos chcial to mam caly zestaw - multifunkcja z tipem :wink:

DSC_6613.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienic i zamontowac wszystko na raz (modul, fis i tempomat) czy lepiej zaczac od modulu? Nie popierdziele sie z kodowaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki, drugie pytanko, czy kierownica 4 ramienna multifunkcyjna b7 obsluguje concert2 jesli chodzi o przelaczanie fal radiowych , utworow itp ? (przycisk i pokretlo przy lewej rece) bo tylko glosnosc mi dziala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to juz wszystko wiem , trzeba rozbierac $$ i reznac rnse :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w B7 z kierownica multifunkcyjna jesli rozbiore kolumne do tego stadium jak na foto:

http://img167.imageshack.us/img167/6762/thkiera8gi0.png

wystarczy wpiac manetke, poskladac do kupy i odblokowac VAG-iem czy to cala operacja zeby miec tempomat???

PS kupilem manetke w Audi ASO i w pudelku jest jeszcze jakis kabelek, po co???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w B7 z kierownica multifunkcyjna jesli rozbiore kolumne do tego stadium jak na foto:

http://img167.imageshack.us/img167/6762/thkiera8gi0.png

wystarczy wpiac manetke, poskladac do kupy i odblokowac VAG-iem czy to cala operacja zeby miec tempomat???

PS kupilem manetke w Audi ASO i w pudelku jest jeszcze jakis kabelek, po co???

Dokładnie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu podejdzie ten komplecik (oczywiście manetka tempomatu będzie współpracować tylko przy odpowiednim module kier. np. N,L). :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...