Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Mam moduł od kolegi z s4 z końcówka K. Chce odblokowac pełny fis i tempomat. Manetki oczywiście też mam. Nigdzie nie widziałem żeby ktoś miał "K". Czy będzie banglac???

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Po zmianie modułu, manetek, kierownicy z poduszka auto odpali i można jechać np. do elektronika żeby to poustawial czy trzeba vag podpinac?

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Czy moduł Q lub R będzie współpracował z kierą multi B6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomocy, zrobiłem wszystko jak w instrukcji i tempomat działa rewelacyjne.

Mam problem z kontrolka ESP, za każdym razem jak kręcę kierą to zapala kontrolka z esp i jak tylko ruszę to gaśnie. W czasie jazdy to samo. Wywala też błąd:

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl

Part No SW: 8E0 910 517 B HW: 8E0 614 517 AT

Component: ESP8 front H04 0180

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0004401

Shop #: WSC 06335 000 00000

VCID: 2647F2ABEDC3

2 Faults Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 41

Reset counter: 40

Time Indication: 0

Freeze Frame:

Hex Value: 0x0100

Hex Value: 0x4002

Hex Value: 0x00FF

Hex Value: 0xFFAB

Hex Value: 0x00FF

Oczywiście kalibracje robiłem ze 3 razy, kontrolka dalej się zapala i gaśnie. POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam czujnik skrętu, jak masz możliwość to przełóż na próbę inny (dość łatwo odpina się od taśmy zwijaka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam czujnik skrętu, jak masz możliwość to przełóż na próbę inny (dość łatwo odpina się od taśmy zwijaka).

Chyba znalazłem przyczynę. Wtyczka która dochodzi z prawej strony taśmy była luźna, wpiąłem ją do końca i zabezpieczyłem opaską by nie wypadła. Zrobiłem kalibrację i przestało świecić. Na trasie żona mówiła że też było ok, zobaczymy jutro błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero po rozebraniu.

Jak nie masz kiery MF albo podgrzewanej to na 100% masz moduł S albo F, czyli bida :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktos z kujawsko-pomorskiego pomogl by w zaprogramowaniu tempomatu. Z fisem sobie poradzilem ale tempomat troche mnie przeraza :) byl bym wdzieczny za odpowiedzi na PW (nie warto zasmiecac i tak juz rozbudowanego watku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś problem z kodowaniem manetki FIS ?

Wymienialem kiere na 3 ramienna oraz dodawalem fis i tempomat.

Zrobiłem wszystko jak jest w wątku i błędy się nie pokazuja. Tempomat działa a manetka fis nie. Działa tylko Reset. Mogę wł/wyl ekran fis.

Manetka od avanta moduł z literą K

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to ze nie zakodowales samej manetki. Ja tak mialem bo z pospiechu nie wcisnalem save .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już znalazłem odpowiedź na swoje pytanie. Nie był zakodowany DIS2 na kanale 19 w 17 instruments.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę zamontować u siebie kierownicę z mu-fu. Czy można kupić samego airbaga z mu-fu i włożyć go do zwykłej kiery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to czujnik sprzęgła montowany jest tylko do tempomatu czyli jeśli on jest to tempomat powinien chodzić bez wymiany modułu, dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to czujnik sprzęgła montowany jest tylko do tempomatu

Nie prawda to :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to czujnik sprzęgła montowany jest tylko do tempomatu czyli jeśli on jest to tempomat powinien chodzić bez wymiany modułu, dobrze myślę?

Bez wymiany modułu i odpowiedniego kodowania tempomat nie będzie działał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...