Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

No okej. Ale mogę przekładać "komplet" z foto?

zachowana informacja o kodowaniu w grupach : 16 (kierownica), 46 (Comfort System), 03 (ABS)

Czyli chodzi o te wartości "coding" / "soft coding"? Po co one dalej? Gdzie je wykorzystujemy?

Remedium na to jest oczywiście poprawne zakodowanie modułu pod nasze auto (16-Steering Wheel -> Recode): Mój Recode to 00042 oczywiscie gdy wczesniej włozyliśmy manetke od tempomatu, wpisujemy to w pierwszą kratke która bedzie i robimy DO IT

A mój recode to będzie 00002? bo zwykła kiera czyli zamiast 4 będzie 0. A 2 zostaje bo avant. To wpływu na manetkę fis nie ma?

Reszta tych kodów do hamulców poda jest już do auta jak moje wiec chyba będzie ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Daruś zakładasz nowy komlecik i kodujesz co ci potrzeba , kodowania licznika nie ruszasz , MK też nie , kodujesz abs i koło kierownicy , dopisujesz tempomat do silnika i wsio:wink: przed zwaleniem starego modułu zapisz sobie kodowanie abs-u:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie.

w razie cuś dzwoń:wink: pomoge:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś przy adaptacji MF i tempomatu?

Robiliśmy według instrukcji pre_pl i poprawki Boberka.

MF działa ( RNS-e + telefon )

Utkneliśmy na czujniku skrętu(nie zmienia się wartość 2,5) później error.

Może ktoś mniej więcej podać co dalej wg ich instrukcji -wymiana modułu kierownicy.

1. 16-Steering Wheel -> Recode 03?42 (Multitronic)

2. 03-ABS Brakes Mój login 09559 5(FN 3-15" PR-1LB/1LE)

3. Kalibracja porażka; Kanał 005 pole 1- 2,5 (przy kręceniu nic się nie zmienia)

4. [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!]

5. [basic Settings - 04] Group 001(error)

reszta byłaby chyba bez problemu...

No to sobie poradziliśmy :banan: oczywiście z pomocą Bartka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś może mi powiedzieć jakie mam wybrać hamulce przy programowaniu ABS. Ten rozmiar w calach to rozmiar opony ?

masz na wlepce serwisowej kod hamulców, nie sugeruj się calami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Dominiczku :hi:Zobaczymy co z tego w niedziele wyjdzie.

w razie cuś dzwoń:wink: pomoge:wink:

No i działa :banan: Dzięki za pomoc :hi:

Aczkolwiek, dwa razy montowałem obudowę bo mi kiera tarła :doh:

Po zakodowaniu wszystkiego wkładam kluczyk kręcę i nic, ale kontrolki ok, myślę, coś z tym kluczykiem bo w tutku był opisany taki problem i po 5 sekundach zapalił :whistling:

Jadę na jazdę próbną i próbuje włączyć tempo z 10 razy i d*pa i nagle działa i nie wiem czy źle włączałem czy co ale potem trochę pojeździłem i uruchamiałem tempo z 10 razy i było ok...

Po powrocie nieciekawy błąd na silniku:

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

       P1569 - 35-00 - -

Oraz na w 046:

01562 - Right Rear Door

       59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

       61-00 - Won't De-Safe

Ten pierwszy dał się skasować i po ponownym zapaleniu auta już go nie było a te dwa to nawet nie sprawdziłem drugi raz ale chyba nie związane z dzisiejszą akcją, nie wiem czy już ich tam nie było aczkolwiek centralka działa poprawnie i dobrze zamyka wszystkie drzwi.

Mam nadzieje, że rano normalnie odpalę tym kluczykiem auto i bez żadnych niespodzianek wszystko będzie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panocki czy przy wymianie samej taśmy airbag trzeba robić całą procedurę związaną z kalibracją czujnika skrętu itp? (modułu nie ruszam bo mam juz zainstalowany pod multi z indexem Q)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panocki czy przy wymianie samej taśmy airbag trzeba robić całą procedurę związaną z kalibracją czujnika skrętu itp? (modułu nie ruszam bo mam juz zainstalowany pod multi z indexem Q)

nie:wink: będzie świtało tylko esp które zaraz zgaśnie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zwykle niezawodny domin :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy byłem dzisiaj ze wszystkimi gratami do instalacji tempomatu do mojej B6 u kolesia który jest ogarnięty w elektronice samochodowej i ogarnia np takie rzeczy jak instalacje kierownic MF i tempomatów . Trochę się zdziwiłem jak powiedział mi, że na moim miejscu nie instalowałby tempomatu bo nie działa on tak dobrze jak w wersji z tempomatem zainstalowanym fabrycznie. Mówił, że tempomatu dokładanego nie można wyłączyć poprzez wciśnięcie pedału hamulca czy zmianę biegu oraz, że samochód z dokładanym tempomatem pali o 1,5 litra więcej. Stąd moje pytanie czy koleś ma rację czy się nie zna i gada głupoty.:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy byłem dzisiaj ze wszystkimi gratami do instalacji tempomatu do mojej B6 u kolesia który jest ogarnięty w elektronice samochodowej i ogarnia np takie rzeczy jak instalacje kierownic MF i tempomatów . Trochę się zdziwiłem jak powiedział mi, że na moim miejscu nie instalowałby tempomatu bo nie działa on tak dobrze jak w wersji z tempomatem zainstalowanym fabrycznie. Mówił, że tempomatu dokładanego nie można wyłączyć poprzez wciśnięcie pedału hamulca czy zmianę biegu oraz, że samochód z dokładanym tempomatem pali o 1,5 litra więcej. Stąd moje pytanie czy koleś ma rację czy się nie zna i gada głupoty.:eusathink:

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kolego zamieściłeś tylko emota:facepalm: a czy mógłbyś sie wypowiedzieć ciut więcej na ten temat??

no raczej oznaczalo ze pierd... glupoty ten twoj magik:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok kolego zamieściłeś tylko emota:facepalm: a czy mógłbyś sie wypowiedzieć ciut więcej na ten temat??

bo ten gość pier**l.... jak potłuczony:facepalm: , tempomat dokładany w B6 zachowuje sie jak ori :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam! Dokładany tempomat jest jak ori (nawet nie jak, tylko po prostu jest ori i tyle), wszystkie jego funkcje działają jak należy w tym wyłączanie pedałem hamulca lub sprzęgła, później możliwość powrotu do utrzymywanej poprzednio prędkości. A ze spalaniem nie zauważyłem różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam! Dokładany tempomat jest jak ori (nawet nie jak, tylko po prostu jest ori i tyle), wszystkie jego funkcje działają jak należy w tym wyłączanie pedałem hamulca lub sprzęgła, później możliwość powrotu do utrzymywanej poprzednio prędkości. A ze spalaniem nie zauważyłem różnicy.

no dokladnie :wink:

Marynarz jak ci moze spalic wiecej jak ustawiasz temp i jedziesz jedna predkoscia no chyba ze sie bawisz i szarpanego jedziesz:facepalm: myslalam ze ja nie ogarniam wielu rzeczy no ale takich bzdur to jeszcze nie slyszalam ciekawe czy jakbym dafem do niego zajechala tez by mi tak o tempo powiedzial:grin: a ty mi powiedz gdzie taki magik bo widze ze z moich okolic :facepalm::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieściłem też z tym spalaniem, bo byłem ciekawy czy to możliwe, ale sam w to nie wierzyłem, chciaż różne rzeczy się zdarzają,:wink: to poszukam innego gościa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieściłem też z tym spalaniem, bo byłem ciekawy czy to możliwe, ale sam w to nie wierzyłem, chciaż różne rzeczy się zdarzają,:wink: to poszukam innego gościa.

i to tak chyba najlepiej bedzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...