GreGoriO Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 zworki nie zrobisz, bo czujnik reaguje na naciśnięcie, jeśli jedziesz na na tempomacie to wciśnięcie sprzęgła lub hamulca DEZAKTYWUJE tempomat ze wzgl. BEZPIECZEŃSTWA!!!!! zanim zaczniesz działać sprawdź bloki Wchodzimy w [01 engine] - silnik ... czekamy na odczyt wszystkich wartości... Wbieramy [08 Means Block] - wartości mierzone, wybierz kanał 006 [GO] W drugim okienku powinny być widoczne trzy zera (000) Po wciśnięciu pedału sprzęgła oraz hamulca zera powinny zamienić się w jedynki (naciskając samo sprzęgło zmienia się pierwsze zero, naciskając hamulec dwa ostatnie zera) ; czyli naciskając równocześnie sprzęgło i hamulec wyświetlona wartość to 111
dracus6662 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 o właśnie rano ide do auta z laptopem i sprawdzę to żebym był spokojny że to jest wporządku, skrzynie mam manualną 5 biegową to czujnik będzie chyba, bo czytałem tu że ktoś miał niespodziankę że mu skrzynie wymienili i nie miał Czujnika nie sprawdziłem bo zapomniałem ale błedów żadnych nie było bynajmniej co do rodzaju hamulców to cod 04275 gdzie 2=FN315''(PR-1LB/1LE) Czyli kolejny problem mniej
niestandardowy Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 pany, ktory modul potrzebuje pod kiere trojramienna multi z lopatkami do biegow w b6?? * Midline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control) o numer VAG: 8E0 953 549 L (8E0953549L), 8E0 953 549 N (8E0953549N) * Highline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control), kierownica podgrzewana o numer VAG: 8E0 953 549 M (8E0953549M), 8E0 953 549 P (8E0953549P)
Bielun22 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 zworki nie zrobisz, bo czujnik reaguje na naciśnięcie, jeśli jedziesz na na tempomacie to wciśnięcie sprzęgła lub hamulca DEZAKTYWUJE tempomat ze wzgl. BEZPIECZEŃSTWA!!!!! zanim zaczniesz działać sprawdź bloki Wchodzimy w [01 engine] - silnik ... czekamy na odczyt wszystkich wartości... Wbieramy [08 Means Block] - wartości mierzone, wybierz kanał 006 [GO] W drugim okienku powinny być widoczne trzy zera (000) Po wciśnięciu pedału sprzęgła oraz hamulca zera powinny zamienić się w jedynki (naciskając samo sprzęgło zmienia się pierwsze zero, naciskając hamulec dwa ostatnie zera) ; czyli naciskając równocześnie sprzęgło i hamulec wyświetlona wartość to 111 i tu się nie zgodze bo zworke można zrobić... tylko nie wiem jak długo się na niej pojeździ .... mi tez tempomat nie działał przez ten czujnik i zrobiliśmy zworke ... tylko ze nie lubie takich wyjść z sytuacji i kupiłem czujnik 3 dni później... a na zworce nic złego się nie działo....
Slawek Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 pany, ktory modul potrzebuje pod kiere trojramienna multi z lopatkami do biegow w b6??* Midline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control) o numer VAG: 8E0 953 549 L (8E0953549L), 8E0 953 549 N (8E0953549N) * Highline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control), kierownica podgrzewana o numer VAG: 8E0 953 549 M (8E0953549M), 8E0 953 549 P (8E0953549P) Wydaje mi się że każdy z tych modułów powinien współpracować.
kdawid Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Chce zamontować w swoim B7 kierownicę MF i nie wiem czy mam odpowiedni moduł a nie mam jak tego sprawdzić chwilowo. Czy jak mam tempomat i pełny FIS to moduł obsłuży też MF czy może nie być takiej możliwości?
biggman Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 na 99.9% będzie u Ciebie moduł Q,lub R więc obsłuży MF, musisz pamiętać o wymianie taśmy na 12pin
kdawid Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 na 99.9% będzie u Ciebie moduł Q,lub R więc obsłuży MF, musisz pamiętać o wymianie taśmy na 12pin Dzięki za info. O taśmie pamiętam i właśnie zaczynam poszukiwania taśmy i wiązki kierownicy MF
dracus6662 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 do odkręcenia kiery 3 ramiennej w sedanie 2001 bede potrzebował jakiego klucza ?? nasadowego czy jakiegos splin:facepalm:
biggman Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Spline M12, wszystko masz w 1 poście
dracus6662 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 bo ktoś z forum powiedział mi że klucz nasadowy bodajże 24:facepalm: skoro spline M12 to super bo mam taki
kdawid Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Mam jeszcze jedno pytanie o kodowanie kierownicy MF w B7. Co trzeba zakodować po wymianie kierownicy na MF i taśmy na 12 pin? Czy wystarczy zakodować moduł kierownicy zgodnie z tym opisem? Zaznaczam że nie wymieniam modułu tylko kierownicę i taśmę. * 0?xxx: Kierownica o 0 = standardowa (bez multifunkcji) o 1 = kierownica trójramienna (sportowa) o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem Czy trzeba jeszcze wykonać inne kodowania bądź adaptacje?
czaki22 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 przekodowac radio, moduł BT
kdawid Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 przekodowac radio, moduł BT Na razie nie mam Bluetooth tylko radio Symphony 3. Czy ktoś mógł by mi podać kodowanie tego radia pod kierownice MF?
niestandardowy Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 przekodowac radio, moduł BT Podpowiedz wiecej ...
Slawek Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Nie potrzeba tego pisać bo przecież są podpowiedzi. Ale wg. znalezionego kodowania na forum jest tak: - Kodowanie dla radia Symphony II+ (chyba tak samo jest w III): 0?x0xxx: Options 3 +1 = Analog Input (AUX) +2 = Multifunction Steering Wheel +4 = Telephone 0x?0xxx: Options 2 0xx0?xx: Options 1 0xx0x?x: Sound System Correction 0xx0xx?: Country kodowanie BT: 00?xxxx: FUNKCJE 00x?xxx: KIEROWNICA 0 - bez multifunkcji lub starszy typ kierownicy (przyciski bez rolek) 1 - multifunkcja (przyciski z rolkami) 00xx?xx: URZĄDZENIA WSPÓŁPRACUJĄCE 1 - diagnostyka przez CAN 2 - kierownica wielofunkcyjna, diagnostyka przez CAN 3 - RNS-E, diagnostyka przez CAN 4 - kierownica wielofunkcyjna, RNS-E, diagnostyka przez CAN 5 - diagnostyka przez K-line 6 - kierownica wielofunkcyjna, dianogstyka przez K-line 7 - RNS-E, diagnostyka przez K-line 8 - kierownica wielofunkcyjna, RNS-E, diagnostyka przez K-line 00xxx?x: JĘZYK (OBSŁUGA GŁOSOWA) 00xxxx?: JĘZYK (WYŚWIETLACZ)
kdawid Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Nie potrzeba tego pisać bo przecież są podpowiedzi. Ale wg. znalezionego kodowania na forum jest tak: - Kodowanie dla radia Symphony II+ (chyba tak samo jest w III): 0?x0xxx: Options 3 +1 = Analog Input (AUX) +2 = Multifunction Steering Wheel +4 = Telephone 0x?0xxx: Options 2 0xx0?xx: Options 1 0xx0x?x: Sound System Correction 0xx0xx?: Country kodowanie BT: 00?xxxx: FUNKCJE 00x?xxx: KIEROWNICA 0 - bez multifunkcji lub starszy typ kierownicy (przyciski bez rolek) 1 - multifunkcja (przyciski z rolkami) 00xx?xx: URZĄDZENIA WSPÓŁPRACUJĄCE 1 - diagnostyka przez CAN 2 - kierownica wielofunkcyjna, diagnostyka przez CAN 3 - RNS-E, diagnostyka przez CAN 4 - kierownica wielofunkcyjna, RNS-E, diagnostyka przez CAN 5 - diagnostyka przez K-line 6 - kierownica wielofunkcyjna, dianogstyka przez K-line 7 - RNS-E, diagnostyka przez K-line 8 - kierownica wielofunkcyjna, RNS-E, diagnostyka przez K-line 00xxx?x: JĘZYK (OBSŁUGA GŁOSOWA) 00xxxx?: JĘZYK (WYŚWIETLACZ) Dzięki za info Teraz już wiem jak to zakodować. Skoro nie mam BT to koduje radio i moduł kierownicy i powinno działać. A jak rozpoznać czy radio ma to wejście Analog Input Aux czy nie? Wydaje mi się że u mnie tego nie ma ale może ktoś wie dokładnie jak to sprawdzić?
Slawek Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Wejście w radiu masz, ale musiałbyś zrobić wyprowadzenie AUX, jeśli fabrycznie nie było. Na allegro sprzedają takie adaptery.
Rekomendowane odpowiedzi