aleksbend Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Tempomat zakoduje bez problemu kablem za 30zl? dodam że kabel łączy się bez problemu i odczytuje poprawnie wartości... Wysłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 4
silnik Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Tempomat zakoduje bez problemu kablem za 30zl? dodam że kabel łączy się bez problemu i odczytuje poprawnie wartości...Wysłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 4 Jeżeli się łączy to pewnie tak. Wejdź i spróbuj zmienić kodowanie.
dracus6662 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 tak zakodujesz zwykly kablem za 25-45 pln bez żadnego klopotu i przy uzyciu zwyklej darmowej wersji fesa , nic trudnego trochę czasu i klucz do odkręcenia kiery dobrej jakosci , i dluugi srubokręt do odkrecenia osłon plastikowych i dla wyprzedzenia pytania można bez odpięcia aku odpiąć poduche tylko kluczyk ze stacyjki wyciadnać żeby poduchę odpiąć pamiętaj o podważeniu takiej plastykowej zawleczki na wtyczce ale to zapewne wiesz,dla mnie trudno bylo dojśc do ustawienia kata skrętu kierownicy , trzeba troszkę jeszcze po przekodowywać jak masz nowy moduł , chyba ze twój obsługuje tempomat w co wątpię a jeżeli masz oryginalne radio to nie martw się jak chcesz aku wywalić , radio nie poprosi cię o wpisanie kodu jeżeli podczas kodowania nie będą działac , zmieniać się wartości to możesz być pewien że czujnik sprzegla nie żyje wymiana prosta , jeżeli kupisz zamiennik moze okazać się ze ta nózka będzie za długa ja tak miałem , poprostu przyciąłem flexem (1 cm ) stary czujnik wygladał na nie zepsuty a jednak zonk 3 razy kodowałem dla pewnosci ze to jego wina pozdrawiam:wink:
aleksbend Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Dzięki kolego za odpowiedź. A poduche jak odpiac? Bo u siebie mam 3 ramienna. Po zdjęciu obudowy kierownicy będzie jakieś ładne dojscie żeby ją wyłożyć ze środka kierownicy? Czy szarpnac lekko bo trzyma na zatrzaskach? Wysłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 4
Slawek Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Dzięki kolego za odpowiedź. A poduche jak odpiac? Bo u siebie mam 3 ramienna. Po zdjęciu obudowy kierownicy będzie jakieś ładne dojscie żeby ją wyłożyć ze środka kierownicy? Czy szarpnac lekko bo trzyma na zatrzaskach? Wysłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 4 Tzn. po zdjęciu jakiej obudowy? Jak odkręcisz śrubki z tył, to poduszkę która tworzy całość z obudową ciągniesz do siebie i później wypinasz kabelek.
wampir Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Czy można ściagnac plastki (obudowe górną i dolną) widoczną na zdjeciu bez odkrecania kierownicy?
Slawek Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Czy można ściagnac plastki (obudowe górną i dolną) widoczną na zdjeciu bez odkrecania kierownicy?http://img174.imageshack.us/img174/9254/thkiera4hw9.png Ale manetki tempomatu nie wepniesz.
dracus6662 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Z jak zapomnij , kiera wypad , manetki nie wcisniesz , sprawdzone , najdłużej idzie na skróty, szybciej i latwiej zrobić według porady , a klucz spline kosztuje w castoramie 28 pln więc to nie wiele raczej ---------- Post dopisany at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- Dzięki kolego za odpowiedź. A poduche jak odpiac? Bo u siebie mam 3 ramienna. Po zdjęciu obudowy kierownicy będzie jakieś ładne dojscie żeby ją wyłożyć ze środka kierownicy? Czy szarpnac lekko bo trzyma na zatrzaskach? Wysłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 4 Tzn. po zdjęciu jakiej obudowy? Jak odkręcisz śrubki z tył, to poduszkę która tworzy całość z obudową ciągniesz do siebie i później wypinasz kabelek. jak odkręcisz te dwie śrubki to poducha w rękach i kabel co idzie do niej taki żółty i tam podważasz przy wtyczce przy poduszce zawleczke i wysuwasz wtyke , wszystko robi się intuicyjnie jak rozkręcisz to zobaczysz i nie martw się bład poduchy na koniec sobie skasujesz , pamiętaj żeby wyciagnać kluczyk ze stacyjki przed robotą
Slawek Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Błędu poduchy nie ma jak się operuje z wyciągniętym kluczykiem (rozłączenie/podłączenie poduchy), no chyba że ktoś bez zainstalowanej(podłączonej) poduszki włoży kluczyk i przekręci to błąd wyskoczy.
wampir Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ja mam porysowane te plastiki obudowę kierownicy i chce je wymienić. Nie chcę nic więcej robić w tym obszarze. Mam tempomat. Potwierdzcie mi proszę czy uda mi się wymienić te dwa plastiki bez odkręcania kierownicy?
elmo814 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 tak ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ---------- czy moduł z literka C wystepował? i czy on obsłuzy tempomat? a moze osoba sie pomyliła
aleksbend Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 noo kolego z tego co patrzyłem to moduł z końcówką C nie ma żadnego powiązania, ani nie ma go też na 1 stronie tematu, więc raczej bym sobie go odpuścił... ewentualnie występuje moduł Q ale to z B7 ale pasuje do B6 Pytanie mam jeszcze jedno jak bede dokręcał kierownicę to ważne jest żeby ją dokręcić z odpowiednim momentem dokręcenia specjalnym kluczem?
tomekhxc Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 a po co ci taki klucz ? dokrec z wyczuciem i ma byc ---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:40 ---------- wrc dorzuc do pierwszego postu kodowanie abs dla wersji usa moze sie konus przyda ---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ---------- tera pany kto mi powie pod ktore piny podpiac ta kostke zmienilem tasme na 4 pinowa i wszystko mam zakodowane smiga tylko zostal blad air baga trzeba zamieniac ktores piny?
aleksbend Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 przy montazu tempomatu wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki na ten czas, nie trzeba odpinać klemy od akumaltora. Po podłączeniu pod Vaga komputer wywala o wiele mniej błędów nawet czujnika skrętu nie trzeba ustawiać jedynie zakodować ABS oraz tempomat.
Slawek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 przy montazu tempomatu wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki na ten czas, nie trzeba odpinać klemy od akumaltora. Po podłączeniu pod Vaga komputer wywala o wiele mniej błędów nawet czujnika skrętu nie trzeba ustawiać jedynie zakodować ABS oraz tempomat. Przy każdorazowym rozłączaniu którejkolwiek poduszki wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki, przy reszcie rzeczy tak samo zbędne jest odłączanie aku (chyba że się coś lutuje w instalacji).
rafal1985 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Dzisiaj rezając Fisa zauważyłem że mam moduł już pod tempomat z literką L. Czyli żeby wszystko chodziło to musze tylko dokupić manetkę i zrobić kodowanie ??
aleksbend Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Tak, manetka plus kodowanie i do tego dolna oslona obudowy kierownicy pod tempomat lub jak masz czas i umiejętności to możesz wyciąć otwór w starej obudowie
rafal1985 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ok super. A manetka z 2007 r podejdzie do mojej b6 z 2002 r. ??
Rekomendowane odpowiedzi