tolek85 Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 jaki jest początek kodu? ja mam kolor czarny
Maniek Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Panowie, jakie ma oznaczenie obudowy kolumny kierownicy? Jaka jest tego ewentualna cena? Bo mi dzisiaj mega nie poszło dorżnięcie, i się wkurzyłem, i wyciąłem kwadrat Znacie oznaczenie tej obudowy? ja mam uzywke czarna (nie pod tempomat), jak bys byl zainteresowany to zapraszam na PW
Tombik Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 I tempomacik zrobiony, plastik ladnie docięcty dzieki za pomocny temat :>
tomi790 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, Podłączając się do tematu chciałbym zapytać jaki idzie klucz do demontażu osłony pod kierownicą (nasadowy czy zwykły) i jaki rozmiar torx'a i czy można wymienić manetkę tempomatu (oryginalny), czujnik hamulca i sprzęgła bez demontażu kierownicy (trójramienna s-line)?
antonio Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, Podłączając się do tematu chciałbym zapytać jaki idzie klucz do demontażu osłony pod kierownicą (nasadowy czy zwykły) i jaki rozmiar torx'a i czy można wymienić manetkę tempomatu (oryginalny), czujnik hamulca i sprzęgła bez demontażu kierownicy (trójramienna s-line)? nie rozumiem tego posta u mnie do osłony był śrubokręt krzyżowy a u innych torx do manetki torx ale nie pamiętam jaki
PaTrYq03 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Stałem sie posiadaczem tempomatu Mialem ten sam problem co kolega gudi... ale jakos poszlo. Pyytanie Jak nie mam skalibrowanego czujnika G85(jakos sie nie udalo ale ESP/ABS poszlo bez problemu ) moge miec jakies problemy przez nie skalibrowanie?
tolek85 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 właśnie zamówiłem w ASO obudowę kierownicy pod tempomat, czujnik sprysku tą wtyczkę i kabelek (numery się zgadzają z pierwszej strony) i całość jest to koszt okł 190 zł bez paru zł. Jutro mam do odebrania (najpóźniej po) to napiszę dokładnie jeszcze raz numery i poszczególne ceny. Więc w tej sytuacji, jak się podepnie pod licznik tą masę, aby obejść czujnik spryskiwaczy, oraz umiejętnie wytnie obudowę, to można zaoszczędzić okł 190 zł
tomi790 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Mam oryginalny tempomat, ale nie działa. Więc udałem się na sprawdzenie VAG'iem i sprawdziły się moje przypuszczenia, że nie działa ponieważ nie ma czujnika sprzęgła. Czujnik hamulca ok i manetka ok. I w związku z powyższym mam pytanie czy dysponuje ktoś schematem podłączenia samego czujnika sprzęgła i czy ten zabieg pozwoli cieszyć się z tempomatu czy jeszcze coś powinno się znaleźć? Tak na marginesie gdyby ktoś dysponował nr części niech podrzuci.
domin79 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_problem_tempomat-t123782.0.html;msg1499992#msg1499992 masz tu schemacik co i jak a tu czujnik http://www.allegro.pl/item1089831819_audi_a4_01_czujnik_czujniki_pedalow_hamulca.html ale najpierw zdemontuj swój i rozbierz być może da rade go naprawić
tomi790 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 dzięki za podpowiedź. Przeczytałem wątek z montażem i demontażem, tylko jest jedna różnica - mianowicie tam jest mowa o zamontowania lub zdemontowaniu czujnika który już był. W moim przypadku potrzebuję jak wmontować czujnik od zera - czyli podpięcie do modułu sterowania - jakie kable, kostki itp. Czy coś później trzeba na kompie korygować? A co do czujnika z allegro to nie wiem czy to nie będzie skórka za wyprawkę - koszt używki plus przesyłka to około 60 zeta, a pewnie w ASO będzie kosztował coś około 50-60 zeta nowy.
domin79 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 ...nierozumiem przeciez czujnik sprzęgła masz(musisz mieć lub był tylko ktoś go zdemontował) czyli demontujesz stary zakładasz nowy i hula a z tym że czujnik w asso kosztuje cos koło tego masz racje tak tylko podałem co byś wiedział jak to wygląda i jaki ma numer
tomi790 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Z tym czujnikiem że był to trochę nie do końca. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że była przekładana skrzynia - z tiptronica na manual - a więc nie było czujnika, no bo i po co skoro nie było sprzęgła. I żeby działał tempomat (fabryczny zresztą) jest konieczne zamontowanie czujnika sprzęgła od podstaw. Sprawdzane na VAG'u manetka i czujnik hamulca dają sygnał, brakuje tylko czujnika sprzęgła.
MikeB7 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Panowie, chciałem sobie przełożyć kierownicę, założyć multifunkcję, zatem dokupiłem moduł kierownicy z literką L. Błędy: 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications tego wogóle nie da się wykasowac. gorzej jest z modułem ABS. udało się zakodować, natomiast jest problem z błędem 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent proszę o pomoc:) z góry dziękuję.
tomi790 Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Czujnik sprzęgła zamontowany, dwa przewody i podłączenie do sterownika i tempo hula :>
bartezzx Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 mam pytanko, otóż ponad 2h spędziłem na czytaniu tego tematu, i tak jeszcze nie skonczyłem bo zaczęło mi się wszystko mylić od tego, a więc cz ktoś mógłby powierdzić lub nie cz dobrze rozumuje. Otóż mam A4 B6, mam tempomat, moj modul jest z literke N, chcę założyć kiere 3 ramienna z MF od B7, kiere już kupiłem z airbagiem, do tego taśme. I czy mój moduł z końcówką N będzie dobry czy muszę kupić moduł z końcówką Q? Zgóry dzięki.
lemak Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 mam pytanko, otóż ponad 2h spędziłem na czytaniu tego tematu, i tak jeszcze nie skonczyłem bo zaczęło mi się wszystko mylić od tego, a więc cz ktoś mógłby powierdzić lub nie cz dobrze rozumuje. Otóż mam A4 B6, mam tempomat, moj modul jest z literke N, chcę założyć kiere 3 ramienna z MF od B7, kiere już kupiłem z airbagiem, do tego taśme. I czy mój moduł z końcówką N będzie dobry czy muszę kupić moduł z końcówką Q? Zgóry dzięki. Jeżeli kiera od B7 to moduł Q, ile za kieronice daleś z poduchą ?
bartezzx Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 kiera z poducha 870 zł, wersja s-line. Kurde lipa ze modul musi byc Q :/
antonio Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Kurde lipa ze modul musi byc Q :/ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30102.0
Rekomendowane odpowiedzi