Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaki jest początek kodu? ja mam kolor czarny

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

serdeczne dzięki :notworthy:

Opublikowano

Panowie, jakie ma oznaczenie obudowy kolumny kierownicy? Jaka jest tego ewentualna cena?

Bo mi dzisiaj mega nie poszło dorżnięcie, i się wkurzyłem, i wyciąłem kwadrat :D

Znacie oznaczenie tej obudowy?

ja mam uzywke czarna (nie pod tempomat), jak bys byl zainteresowany to zapraszam na PW :hi:

Opublikowano

I tempomacik zrobiony, plastik ladnie docięcty :)

dzieki za pomocny temat :>

Opublikowano

Witam,

Podłączając się do tematu chciałbym zapytać jaki idzie klucz do demontażu osłony pod kierownicą (nasadowy czy zwykły) i jaki rozmiar torx'a i czy można wymienić manetkę tempomatu (oryginalny), czujnik hamulca i sprzęgła bez demontażu kierownicy (trójramienna s-line)?

Opublikowano

Witam,

Podłączając się do tematu chciałbym zapytać jaki idzie klucz do demontażu osłony pod kierownicą (nasadowy czy zwykły) i jaki rozmiar torx'a i czy można wymienić manetkę tempomatu (oryginalny), czujnik hamulca i sprzęgła bez demontażu kierownicy (trójramienna s-line)?

nie rozumiem tego posta

u mnie do osłony był śrubokręt krzyżowy a u innych torx

do manetki torx ale nie pamiętam jaki

Opublikowano

Stałem sie posiadaczem tempomatu :naughty:

Mialem ten sam problem co kolega gudi... ale jakos poszlo. Pyytanie Jak nie mam skalibrowanego czujnika G85(jakos sie nie udalo ale ESP/ABS poszlo bez problemu :kox:) moge miec jakies problemy przez nie skalibrowanie? :D

Opublikowano

właśnie zamówiłem w ASO obudowę kierownicy pod tempomat, czujnik sprysku tą wtyczkę i kabelek (numery się zgadzają z pierwszej strony) i całość jest to koszt okł 190 zł bez paru zł. Jutro mam do odebrania (najpóźniej po) to napiszę dokładnie jeszcze raz numery i poszczególne ceny.

Więc w tej sytuacji, jak się podepnie pod licznik tą masę, aby obejść czujnik spryskiwaczy, oraz umiejętnie wytnie obudowę, to można zaoszczędzić okł 190 zł ;)

Opublikowano

Mam oryginalny tempomat, ale nie działa. Więc udałem się na sprawdzenie VAG'iem i sprawdziły się moje przypuszczenia, że nie działa ponieważ nie ma czujnika sprzęgła. Czujnik hamulca ok i manetka ok. I w związku z powyższym mam pytanie czy dysponuje ktoś schematem podłączenia samego czujnika sprzęgła i czy ten zabieg pozwoli cieszyć się z tempomatu czy jeszcze coś powinno się znaleźć?

Tak na marginesie gdyby ktoś dysponował nr części niech podrzuci.

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_problem_tempomat-t123782.0.html;msg1499992#msg1499992 masz tu schemacik co i jak

a tu czujnik http://www.allegro.pl/item1089831819_audi_a4_01_czujnik_czujniki_pedalow_hamulca.html

ale najpierw zdemontuj swój i rozbierz być może da rade go naprawić

Opublikowano

dzięki za podpowiedź. Przeczytałem wątek z montażem i demontażem, tylko jest jedna różnica - mianowicie tam jest mowa o zamontowania lub zdemontowaniu czujnika który już był. W moim przypadku potrzebuję jak wmontować czujnik od zera - czyli podpięcie do modułu sterowania - jakie kable, kostki itp. Czy coś później trzeba na kompie korygować?

A co do czujnika z allegro to nie wiem czy to nie będzie skórka za wyprawkę - koszt używki plus przesyłka to około 60 zeta, a pewnie w ASO będzie kosztował coś około 50-60 zeta nowy.

Opublikowano

...nierozumiem przeciez czujnik sprzęgła masz(musisz mieć lub był tylko ktoś go zdemontował) czyli demontujesz stary zakładasz nowy i hula :good:

a z tym że czujnik w asso kosztuje cos koło tego masz racje tak tylko podałem co byś wiedział jak to wygląda i jaki ma numer

Opublikowano

Z tym czujnikiem że był to trochę nie do końca. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że była przekładana skrzynia - z tiptronica na manual - a więc nie było czujnika, no bo i po co skoro nie było sprzęgła. I żeby działał tempomat (fabryczny zresztą) jest konieczne zamontowanie czujnika sprzęgła od podstaw. Sprawdzane na VAG'u manetka i czujnik hamulca dają sygnał, brakuje tylko czujnika sprzęgła.

Opublikowano

Panowie,

chciałem sobie przełożyć kierownicę, założyć multifunkcję, zatem dokupiłem moduł kierownicy z literką L.

Błędy:

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

tego wogóle nie da się wykasowac.

gorzej jest z modułem ABS. udało się zakodować, natomiast jest problem z błędem

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

66-10 - Not Matched - Intermittent

proszę o pomoc:) z góry dziękuję.

Opublikowano

Czujnik sprzęgła zamontowany, dwa przewody i podłączenie do sterownika i tempo hula :>

Opublikowano

mam pytanko, otóż ponad 2h spędziłem na czytaniu tego tematu, i tak jeszcze nie skonczyłem bo zaczęło mi się wszystko mylić od tego, a więc cz ktoś mógłby powierdzić lub nie cz dobrze rozumuje.

Otóż mam A4 B6, mam tempomat, moj modul jest z literke N, chcę założyć kiere 3 ramienna z MF od B7, kiere już kupiłem z airbagiem, do tego taśme. I czy mój moduł z końcówką N będzie dobry czy muszę kupić moduł z końcówką Q?

Zgóry dzięki.

Opublikowano

mam pytanko, otóż ponad 2h spędziłem na czytaniu tego tematu, i tak jeszcze nie skonczyłem bo zaczęło mi się wszystko mylić od tego, a więc cz ktoś mógłby powierdzić lub nie cz dobrze rozumuje.

Otóż mam A4 B6, mam tempomat, moj modul jest z literke N, chcę założyć kiere 3 ramienna z MF od B7, kiere już kupiłem z airbagiem, do tego taśme. I czy mój moduł z końcówką N będzie dobry czy muszę kupić moduł z końcówką Q?

Zgóry dzięki.

Jeżeli kiera od B7 to moduł Q, ile za kieronice daleś z poduchą ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...