A4_Dominik_WAW Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Pany.... czy taśma 4E0953541A będzie działać z modułem 8E0953549N? Taśma jest 12-pinowa ale nie jestem pewiem czy będzie obsługiwać multifunkcję wraz z kierą czteroramienną z B6? Ta taśma 4E0953541A jest z modelu B7, Ty potrzebujesz 8E0953541E lub 8E0953541D a ta taśma nie podejdzie do kiery czteroramiennej z multi z B6? Bo nie chcę kiery z B7 Nie podejdzie bo jest inna wtyczka do okablowania poduszki, napisałem o jakim numerze potrzebujesz taśmę
miszcz_kierownicy Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Pany.... czy taśma 4E0953541A będzie działać z modułem 8E0953549N? Taśma jest 12-pinowa ale nie jestem pewiem czy będzie obsługiwać multifunkcję wraz z kierą czteroramienną z B6? Ta taśma 4E0953541A jest z modelu B7, Ty potrzebujesz 8E0953541E lub 8E0953541D a ta taśma nie podejdzie do kiery czteroramiennej z multi z B6? Bo nie chcę kiery z B7 Nie podejdzie bo jest inna wtyczka do okablowania poduszki, napisałem o jakim numerze potrzebujesz taśmę Eee to lipa.... nie chce ktoś się zamienić na taśmę do multi do B6? Oddam z chęcią taśmę do multi do B7 12-pinową
Lukaszxxx Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Eee to lipa.... nie chce ktoś się zamienić na taśmę do multi do B6? Oddam z chęcią taśmę do multi do B7 12-pinową Moge sie z toba machnac tasiemkami posiadam 8E0953541D tylko wyslij mi swoja, pokryj moje koszty wysylki i ci wysle, z tego wzgledu ze lezy mi bezuzyteczna nie chce zyskac ani tracic
galica01 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 witam chciałem zrobić u siebie tempomat i mam problem nie mogę przejść tego kodowania 03-ABS BrakesKorzystamy z tej informacji na ross-tech.com Pojawią się błędy : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do Recode i kodujemy : Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu. Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy. Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic. * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Robiłem kilka razy i nic, abs świeci, kontrola trakcji i hamulec Chciałem tez włączyć tempomat i teraz mam błąd w silniku 18097 Bardzo proszę o pomoc bo już kilka godzin siedzę nad tym i nic gg4346329 lub PW
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To napisz jaki masz ten błąd. Oczywiście kodowanie robisz na odpalonym silniku ?
galica01 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Napisałem że w silniku po włączeniu tempomatu pojawił się błąd 18097 Moduł zmieniłem na taki z literką L
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Wystarczyło by tylko rozwinąć, przecież to Tobie zależy na tym żeby to działało. Tempomat z tym błędem powinien działać, przeprowadź dobrze kodowanie w kierownicy 16 i hamulcach 03 wtedy dopisz tempomat w silniku i błąd powinien zniknąć. Udało Ci się dobrze przypisać nowy moduł L do auta ?
galica01 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Wydaje mi się że tak a jak to sprawdzić żeby mieć 100% pewność że moduł jest prawidłowo przypisany. Sory za takie pytania ale jestem słaby w tym temacie a chciał bym coś zdziałąć
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Wydaje mi się że tak a jak to sprawdzić żeby mieć 100% pewność że moduł jest prawidłowo przypisany. Sory za takie pytania ale jestem słaby w tym temacie a chciał bym coś zdziałąć A robiłeś coś wogóle w adresie 16 ?
galica01 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Tak robiłem według opisu na pierwszej stronie wygląda że to poszło ok ale pewności nie mam temu pytam jak to sprawdzić. Moduł kupiłem ze wszystkimi manetkami i taśmą i w całości to wymieniłem nie przekręcałem manetek ani nic przy tym nie grzebałem.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Tak robiłem według opisu na pierwszej stronie wygląda że to poszło ok ale pewności nie mam temu pytam jak to sprawdzić Więc tak zobacz czy po przypisaniu modułu czyli adaptacja 10 - kanał 81 i wpisaniu 00111 pokazuje się po chwili bus not ok - tak powinno być. Zakoduj sterownik odpowiedni wyjdź z niego i zobacz czy kodowanie zostało. Następną opcją są hamulce wpisujesz z kod z wlepki czy dobierasz po rozmiarze zamontowanych kół ? - weź te z wlepki. W hamulcach musisz zrobić wszystko za jednym razem bez wychodzenia ze sterownika ! Pamiętaj o odpalonym aucie bo inaczej nic z kodowania.
galica01 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam Postępy są błędy udało mi się usunąć moduł mam przypisany dobrze natomiast tempomat nie działa bo mam walnięty czujnik sprzęgła sprawdziłem vagiem. Manetka od tempomatu działa zmieniają się wartości po ruszaniu nią. Teraz próbuje się zabrać za fis o ile w 16 Steering Wheel mam chyba ok to nie mogę sobie poradzić z 17 - Instruments nie wiem jaką powinienem mieć konfigurację wpisałem 31101 i nic błąd sprysków nie wyskoczył i na fisie żadnych zmian.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam Postępy są błędy udało mi się usunąć moduł mam przypisany dobrze natomiast tempomat nie działa bo mam walnięty czujnik sprzęgła sprawdziłem vagiem. Manetka od tempomatu działa zmieniają się wartości po ruszaniu nią. Teraz próbuje się zabrać za fis o ile w 16 Steering Wheel mam chyba ok to nie mogę sobie poradzić z 17 - Instruments nie wiem jaką powinienem mieć konfigurację wpisałem 31101 i nic błąd sprysków nie wyskoczył i na fisie żadnych zmian. x10xx tak powinno wyglądać kodowanie czyli musisz miec takie 31001 I napisz co zmieniłeś w procedurze kodowania że się nagle zakodowało, może innym się przyda. Bo najłatwiej powiedzieć że już zrobione i po sprawie a na forum jest trochę ludzi.
virus Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Jakie masz kodowanie na pozycji 2 Adres 17 - Instruments10 - Adaptacja --> kanał 19 Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji. ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active x?xxx: Board Computer 0 - only Level 2 (long time memory) 1 - Level 1 and 2 xx?xx: Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active Witam Postępy są błędy udało mi się usunąć moduł mam przypisany dobrze natomiast tempomat nie działa bo mam walnięty czujnik sprzęgła sprawdziłem vagiem. Manetka od tempomatu działa zmieniają się wartości po ruszaniu nią. Teraz próbuje się zabrać za fis o ile w 16 Steering Wheel mam chyba ok to nie mogę sobie poradzić z 17 - Instruments nie wiem jaką powinienem mieć konfigurację wpisałem 31101 i nic błąd sprysków nie wyskoczył i na fisie żadnych zmian. x10xx tak powinno wyglądać kodowanie czyli musisz miec takie 31001 I napisz co zmieniłeś w procedurze kodowania że się nagle zakodowało, może innym się przyda. Bo najłatwiej powiedzieć że już zrobione i po sprawie a na forum jest trochę ludzi. Moim zdaniem kolega nie przeprowadził poprawnie całej procedury chodzi o to "Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie"
galica01 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Z tego co pamiętam to na kanale 19 miałem 10100 i zmieniłem na 31101 ale nie działało. Dzisiaj spróbuje 31001 jak radzi @dominikt1 Dlaczego twierdzisz że sobie nie poradziłem, w 03-ABS nie mam już żadnych błędów i kontrolki licznika zachowują się tak jak powinny. Powiem tak ta grupa 03-ABS dała im mocno popalić robiłem kodowanie kilka razy bez wychodzenia i nic, dopiero pojeździłem trochę i zrobiłem to z pierwszym razem.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Z tego co pamiętam to na kanale 19 miałem 10100 i zmieniłem na 31101 ale nie działało. Dzisiaj spróbuje 31001 jak radzi @dominikt1 Dlaczego twierdzisz że sobie nie poradziłem, w 03-ABS nie mam już żadnych błędów i kontrolki licznika zachowują się tak jak powinny. Powiem tak ta grupa 03-ABS dała im mocno popalić robiłem kodowanie kilka razy bez wychodzenia i nic, dopiero pojeździłem trochę i zrobiłem to z pierwszym razem. Wpisz to i będzie dobrze 31001 albo możesz tak jak miałeś 11001
galica01 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Wpisałem 31001 i zaświeciły się spryski i fis działa ale po naciskaniu reset mam jak by 3 pozycije 1, 2 i jak trzeci raz nacisnę reset to gaśnie mi cały fis i tak w kółko.Tak powinno być.
letallec Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Wpisałem 31001 i zaświeciły się spryski i fis działa ale po naciskaniu reset mam jak by 3 pozycije 1, 2 i jak trzeci raz nacisnę reset to gaśnie mi cały fis i tak w kółko.Tak powinno być. No to masz pelny FIS
galica01 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Właśnie dołączyłem do szczęśliwych posiadaczy pełnego fis-u i tempomatu Dziękuje tym którzy mi pomogli @dominikt1 @letallec @virus
virus Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 No to spoko ludzie zapominają czasem zmienić kodowanie w Adres 17 - Instruments, 10 - Adaptacja --> kanał 19 i przez to są problemy
Rekomendowane odpowiedzi