Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Szumy przy silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

A więc posiadam A4 B7 2005r 2.0Tdi BLB, czyli najgorsze co mogło mi się trafić...

Słysze przy lewej stronie silnika (patrząc na przeciw auta) szumy takie lekko metaliczne, Domyślam się że to jest te całe koło od słynnej już Pompy Oleju. I teraz powiedzcie mi coś bo na forum nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Czy taki zestaw załatwi sprawę? Czy to mogły też się posypać te całe Wałkirówno~

Zestaw:

http://allegro.pl/napinacz-lancuch-pompy-oleju-audi-vw-2-0tdi-zestaw-i1612965459.html ?

Pozdrawiam!

Opublikowano

nie pchaj sie dalej w ten sam napęd-jesli zębatka na wale jest wytarta, nic Ci to nie pomoże.

przejdź na starą pompę z 1,9 lub przejdź na nowszy typ modułu wałków wyrównoważających-czyli na kołach zębatych-wybór należy do Ciebie.pozdrawiam

Opublikowano

Ale jeśli mechanicy rozkręcą mi silniki i sprawdzą że zębatka jest na wale jest dobra to można spróbować?

A ile kosztują takie operacje?

Opublikowano

przejdź na starą pompę z 1,9 lub przejdź na nowszy typ modułu wałków wyrównoważających-czyli na kołach zębatych-wybór należy do Ciebie.pozdrawiam

zębatki się nie wyrabiają ale imbus nadal TAK :cool1:

więc bez sensu pakować kasę w kaszaniasty napęd

odrazu zakładaj pompę z 1.9

Opublikowano

Więc panowie, jeśli wymienie ten napęd oraz imbus to powinno być ok? Nie ukrywam że auto na zime sprzedaje.

Tak, ale operacja z Pompoą od 1.9 kosztuje 2500zl...

Opublikowano

do zimy zatrzesz silnik jak nie wymienisz pompy :gwizdanie:

Opublikowano

Czyli oprócz tego łańcuszka to siada pompa tak? Panowie nie rozumiem...

Proszę mi napisać od A do Z na temat tej usterki, bo tematów jest wiele, ale to są szczątkowe informacje na temat tej usterki, nigdzie nie ma napisane na Sucho co i jak.

Czyli jeśli zaczyna mi szumieć auto. To wymiana łańcuszka, zębatki, imbusa oraz napinacza mija się z celem? Trzeba albo kupić od razu te wałki, albo przejść na napęd kołowy tak?

Opublikowano

Oto co się okazało po ściągnięciu obudowy.

scaled.php?tn=0&server=684&filename=84819253.jpg&xsize=640&ysize=640

scaled.php?tn=0&server=593&filename=61767220.jpg&xsize=640&ysize=640

Wywalamy wałki oraz pompę wg. poradnika kolegi jaro4444 ;)

Opublikowano

jak zrobicie wg. poradnika jaro4444 odechce Ci się sprzedawać audi na zimę

w pełni polecam po zabiegu na pewno zauważysz różnicę w kulturze pracy :good:

Opublikowano

Mam nadzieje że nie będzie rzucać, oraz szumieć ;p

gdzie robisz wymianę..we Wrocku?

Opublikowano

kolego a ile kosztowaly cie czesci i gdzie wszystkie kupiles napisz tez jaki masz przebieg

Opublikowano

Powiem ci tak, wybrałem wersje bez zmiany wału. Miałem o tyle dobrze że w domu mam dawce silniczek BKD :) Więc znacznie zredukowało moje koszta.

Zębatka na wał 06A105209B - 54.16zł ASO

Łańcuszek 038115230A - Przełożyłem z BKD

Napinacz łańcuszka 038115130 - 19.09zł ASO

Pompa oleju 03G115105 - Przełożyłem z BKD

Uspokajacz oleju 038103623 - Przełożyłem z BKD

Uszczelniacz wału 038103085E - 41zł InterCars. Kolega powiedział mi abym gumowy, jest lepszy niż ten z ASO.

Smok - 45.13zł ASO

Uszczelka smoka – 8.75zł ASO

Śruby do Pompy - Przełożyłem z BKD

Przebieg auta to oryginalne 195tyś.

Opublikowano

Witam. Jordi czekamy na kolejne informacje o przeprowadzanym przez Ciebie zabiegu. Nas też to czeka dlatego proszę o konkretne treściwe opisy - no i oczywiście o relacje z jazdy. Powodzenia

Opublikowano

Powiem ci tak, zabieg został przeprowadzony pomyślnie

Auto chodzi ciszej, nie ma drgań oraz szybciej wkręca się na obroty :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...