Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierunkowskazy przednie w stylu amerykańskim


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zbawienie dla Europy, ale kur.. co tak drogo...

Opublikowano

http://allegro.pl/zarowka-12v-21-5w-p21-5-w-zolta-us-usa-i2023480743.html

te mam u siebie :wink4:

Do jednej stopki trzeba przylutować przewód, zrobić dziurkę w oprawce i przeciągnąć. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba trzeba też przypiłować jeden bolec mocujący żarówki :mysli:

dscn0008v.jpg

bra1e.jpg

Opublikowano

Witam :hi: Ost dość zaciekawił mnie ten temat gdyż od dłuższego czasu kręcą mnie te kierunki w stylu amerykańskim :slina: Z nadmiaru wolnego czasu (urlop :naughty:) postanowiłem wyrzeźbić coś z moich przedliftów. Niestety nie polift :disgust: ale wszystko z czasem. Nie szukałem zbytnio tych żarówek dwuwłóknowych wiec zamontowałem dodatkowo w kierunkach żarówki pomarańczowe w5w :cool1: A oto efekt:

p1020229k.th.jpg

p1020230k.th.jpg

p1020231d.th.jpg

Opublikowano

No a mnie co doradzicie, mam FK Angele, fajnie świecą mam je w xenonie i nie chce ich zmieniać, z drugiej strony chciałbym takie amerykanckie postoje...

Jak bedą wyglądać ringi i amerykany??? Może jakieś wyjście dla mnie macie.

Wstępnie zastanawiam się nad wyłączeniem ringu w drogowym świetle, zostanie w soczewce i byc może bedzie on niknął w świetle mijania i kierunek z obrysówką... Co o tym sadzicie?

Opublikowano

Ale po co dwuwłóknowa?

Nie wystarczy przez rezystor połączyć + kierunków do + np. świateł mijania?

Wartością rezystora można dobrać jasność świecenia.

Opublikowano

Ale po co dwuwłóknowa?

Nie wystarczy przez rezystor połączyć + kierunków do + np. świateł mijania?

Wartością rezystora można dobrać jasność świecenia.

Właśnie zastanawiałem się nas tym podczas podłączania podświetlenia klamek. Dawałem tam opornik żeby słabiej świeciła. Pytanie co z żywotnością takiej żarówki i czy nie namiesza się nic.

Opublikowano

Na żywotność wpłynie co najwyżej pozytywnie.

Jeśli jest diagnoza to może namieszać. Można dać jeszcze szeregowo z opornikiem diodę. I na plusie od kierunków też diodę i powinno być :good:

Opublikowano

w sumie niezły pomysł z tym rezystorem, pytanie tylko czy nie będzie się grzał i czy nie namiesza przy przerywaczu kierunków :mysli:

opcja z żarówką dwuwłóknową jest o tyle fajna że robisz całkiem nowy obwód, nie ingerujesz w instalację auta

Opublikowano

Witam :hi: Ost dość zaciekawił mnie ten temat gdyż od dłuższego czasu kręcą mnie te kierunki w stylu amerykańskim :slina: Z nadmiaru wolnego czasu (urlop :naughty:) postanowiłem wyrzeźbić coś z moich przedliftów. Niestety nie polift :disgust: ale wszystko z czasem. Nie szukałem zbytnio tych żarówek dwuwłóknowych wiec zamontowałem dodatkowo w kierunkach żarówki pomarańczowe w5w :cool1: A oto efekt:

p1020229k.th.jpg

p1020230k.th.jpg

p1020231d.th.jpg

Mógłbyś kolego zrobić jakieś małe fotostory tego co zrobiłeś? :hi:
Opublikowano

Jak wszystkie inne kable, przez obudowe ECU. Przez ta pierwsza scianke wsadzilem kable ( w gumowy peszel ) i pozniej dziurka w obudowie, zaklejenie ladnie aby zadna wilgoc tam sie nie dostawala i jest dobrze. Tak samo prowadzilem kable od CA. :hi:

Opublikowano
Nie robiłem fot w trakcie rezania, ale mimo wszystko postaram się coś tam wrzucić w weekend bo w tyg mam trochę harówy :/
No kolego bombowo by było jakbys dal jakies foto story:D
Opublikowano

zrobienie tego na rezystorze to wyjdzie sporo doroższy przeciez na nim musi się odłożyć co najmniej te 16w to nie wystarczy rezystorek za 3 grosze jedynie to można jeszcze zrobić to po przez regulator pwm i przekaźnik wtedy jest nawet możliwość regulowania jasności świecenia

Opublikowano

Czy ktos z was wyjmował te male kierunki w blotnikach z przodu ?

jak i z ktorej strony docisnac by wyjac ?

prosze o jakas instrukcje ... pozdrawiam

Opublikowano
Czy ktos z was wyjmował te male kierunki w blotnikach z przodu ?

jak i z ktorej strony docisnac by wyjac ?

prosze o jakas instrukcje ... pozdrawiam

podwadzasz delikatnie śrubokrętem z jednej strony (od przodu albo od tyłu). Kierunek jest "wciśnięty" w nadkole i na zatrzasku się trzyma

---------- Post dopisany at 07:28 ---------- Poprzedni post napisany at 07:28 ----------

Czy ktos z was wyjmował te male kierunki w blotnikach z przodu ?

jak i z ktorej strony docisnac by wyjac ?

prosze o jakas instrukcje ... pozdrawiam

podwadzasz delikatnie śrubokrętem z jednej strony (od przodu albo od tyłu). Kierunek jest "wciśnięty" w nadkole i na zatrzasku się trzyma

Opublikowano

one strasznie ciasno siedza, do dzis dnia nie wymienilem, zadne cienkie ustrojstwo typu srubokret nie chce tam podejsc a nie chce zedrzec lakieru

Opublikowano

No i d*pa :kwasny: mam instalacje wysztko ok ale niekuta nie moge znalesc tych zarówek. Zrobilem z 30km po miescie i po sklepachs tracilem 2,5h i nic niegdzie nie ma, nie ma jak zamówić nic .... na allegro jest ale koszt 1 wychodzi 30zł :shock3::shock3: a to troche pojebane i nie będe tyle az wydawał ... Ma ktoś namiar na w miare przystępnej cenie te żarówki ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...