SoMeS Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Witam Wrzucam logi B6 AVF do oceny może Wy zauważycie tu coś więcej niż ja. Jakieś jeszcze dorobić czy wystarczy? Właściciel mówi że nie idzie jak powinna i słaby v-max biorąc pod uwagę że zrobiony jest na 182ps i ponad 380Nm z tego co pamiętam. Tak w skrócie to dmucha BRD i dorzucony FMIC. BS 000 BS 003 BS 011 Dyn 000 Dyn 001 Dyn 003 Dyn 004 Dyn 008 Dyn 010 Dyn 011 z małymi problemami technicznymi ale myślę że czytelnie
norka Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Dzieki Tomek Slaby v-max, gorzej odpala na cieplym i twardo gasnie, ale nie zawsze dorzuce wykres
SoMeS Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 Spoko Czekamy niech wypowie się ktoś sensownie bo sam jestem ciekaw P.S. pozostałe 3 tematy do usunięcia
norka Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 ciezko ma osiagnac 200km/h mialem AJM-a po programie na 150KM i ten AVF raczej nie bedzie mial z nim zadnych szans
SoMeS Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 a pompki?.Wklej statyczne komplet tzn które?
vauxhall95 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 13 18 23[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:41_________________________________________________jeszcze 001
norka Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 nie zdziwil bym sie jakby problemem byly pompki, poprzedni wlasciciel zmienial olej co 38tys. kilometrów
SoMeS Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 13 18 23[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:41_________________________________________________jeszcze 001 statycznie?to dorobimy w takim razie
benoos Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 takie pytanko dla znawców - co jest przyczyną, że kąt synchronizacji się tutaj rozjeżdża od 3,5tys obrotów? napinacz? wyciągnięty pasek?
przemik Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Kolejne juz auto po modzie, ktore nie trzyma kąta synchronizacji. Zapytaj cziptunera co on na to ? To auto ma seryjne pompowtryskiwacze ?
norka Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 pompki sa seryjne. kompletny rozrząd był zmieniany przed programem, pasek i napinacz to jest jedyny powód tych dołków na wykresie?
SoMeS Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Opublikowano 31 Maja 2011 ok tak jak obiecałem dorzucam statyczne 001, 013, 018 http://vaglog.rtnet.pl/some77_47259.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/some77_47260.html
vauxhall95 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 korekcje i bipy OK.Nie jestem pewny dawki w 001,ale chyba OK
SoMeS Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Opublikowano 31 Maja 2011 dawka w 001 jest najmniejszym problemem bo mogę ją na bieżąco skorygować.. hmm więc gdzie tu zacząć teraz poszukiwania? może vacum pompa?
norka Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 dawka w 001 jest najmniejszym problemem bo mogę ją na bieżąco skorygować.. hmm więc gdzie tu zacząć teraz poszukiwania? może vacum pompa? no własnie chciałem zapytac, czy spocona vacum pompa moze byc tym problemem ?niewiem czy to moze byc od tego, ale po tych logach jast mokro na łączeniu silnika i skrzyni
SoMeS Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Opublikowano 31 Maja 2011 niewiem czy to moze byc od tego, ale po tych logach jast mokro na łączeniu silnika i skrzyni bo nie cisnąłeś jej tak dłużej chyba dawno a trochę jednak pojeździliśmy a to że mokro to ja już nie mam pojęcia co Ty tam masz ale na pewno dobre to nie jest..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się