lukjar7 0 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Powiedzcie mi dlaczego przy 2163 obr/ min jest takie duze cisnienie. i mam jeszcze jedno bardzo ważne pytanie, w grupie 11 na ostatniej pozycji jest napięcie n-75 i powiedzcie mi taka rzecz: czy w momencie gdy napiecie osiagnie 100% to czy całość cisnienia z turbiny trafia w kolektor dolotowy czy do atmosfery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 w grupie 11 na ostatniej pozycji jest napięcie n-75 i to nie jest napięcie, nawet nie jest napisane, że jest to napięcie... Jak sam nazwa mówi "duty cycle" czyli ilość cykli (praca tego zawora) w zadanym czasie. Ten peak, to over-boost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 w grupie 11 na ostatniej pozycji jest napięcie n-75 i to nie jest napięcie, nawet nie jest napisane, że jest to napięcie... Jak sam nazwa mówi "duty cycle" czyli ilość cykli (praca tego zawora) w zadanym czasie. Ten peak, to over-boost czyli jesli wartość w ostatniej pozycji zaczyna rosnąć czyli zaworek zaczyna coraz częściej pracować?? a z jego pracą wiąże się to że zaczyna upuszczać ciśnienie żeby nie doszło do przeładowania? dobrze myśle?? mógłbyś wyjaśnić over-boost? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 A czyje to logi ? Ba tam jest mały klops ogólnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 to sa logi octavi z silnikiem ALH a jaki jest klops? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jak widać, coś niemoże sobie poradzić z regulacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 czyli co sugerujesz sprawdzic, bo turbina w tym silniku nie ma chyba zmiennej geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się