Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Log z grupy 11 silnik alh


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1098dd710283ec71.jpg

Powiedzcie mi dlaczego przy 2163 obr/ min jest takie duze cisnienie.

i mam jeszcze jedno bardzo ważne pytanie, w grupie 11 na ostatniej pozycji jest napięcie n-75 i powiedzcie mi taka rzecz: czy w momencie gdy napiecie osiagnie 100% to czy całość cisnienia z turbiny trafia w kolektor dolotowy czy do atmosfery?

Opublikowano

w grupie 11 na ostatniej pozycji jest napięcie n-75 i

to nie jest napięcie, nawet nie jest napisane, że jest to napięcie...

Jak sam nazwa mówi "duty cycle" czyli ilość cykli (praca tego zawora) w zadanym czasie.

Ten peak, to over-boost

Opublikowano

w grupie 11 na ostatniej pozycji jest napięcie n-75 i

to nie jest napięcie, nawet nie jest napisane, że jest to napięcie...

Jak sam nazwa mówi "duty cycle" czyli ilość cykli (praca tego zawora) w zadanym czasie.

Ten peak, to over-boost

czyli jesli wartość w ostatniej pozycji zaczyna rosnąć czyli zaworek zaczyna coraz częściej pracować?? a z jego pracą wiąże się to że zaczyna upuszczać ciśnienie żeby nie doszło do przeładowania?

dobrze myśle??

mógłbyś wyjaśnić over-boost?

Opublikowano

to sa logi octavi z silnikiem ALH

a jaki jest klops?

Opublikowano

czyli co sugerujesz sprawdzic, bo turbina w tym silniku nie ma chyba zmiennej geometrii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...