Thom4s Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 s-tronic to DSG , nie myl z multitronikiem, wiec Nm nie ma tu duzego znaczenia, po za tym biturbo 3.0 to inny silnik, [br]Dopisany: 23 Styczeń 2012, 20:32_________________________________________________a tak sie sprawuje GRIP Neuer Audi A6 TDI gegen Porsche 911 Carrera S !!!! UNBEDINGT ANSEHEN !!!! Było, stronę wstecz. Co do skrzyni, to nikt nie pisał o Multitronic oprócz Ciebie. Ten silnik jest dostępny tylko z Tiptronic i Nm ma tu duże znaczenie, dlatego S-tronic czyli DSG nie jest dostępne.
czaki22 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 nie zdążyli opracować s-tronica powyżej 550 Nm poszli na łatwiznę i wsadzili tipa 8 biegowego z a8, zapewne kwestia czasu jak sie pojawi jakis XXX-tronic, tak samo ewoluuje w dalszym ciagu multitronic
turdzi Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 to sie nacieszylismy sportowym dyszlem od audi http://www.worldcarfans.com/112012640296/bmw-m-performance-diesels-revealed---m550d-x5-m50d-and :gwizdanie:
pawel1380 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 ALe cena wyjsciowa to ponad 80tys euro...bez jaj...dolozysz cos i jest 100tys euro..to ja za taka kasę wogólę uderzam do innych drzwi..
kazikboy Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 ciekawe od kiedy juz nie uzywaja poprawnych oznaczen kiedys człowiek byłby pewny ze 550d oznacza serie 5 z silnikiem 5.0D ale teraz to watpie. a nawiasem niech padna 3 turbiny naraz
Flyer Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 fajne silniki, ale pewnie koszt serwisowania tak samo absurdalny jak V12TDI od Audi.
dziadek Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 takie M550d przyspiesza do 100 km/h 4,7 s
turdzi Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 ciekawe porownanie http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio
Piotrek98igo Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 tak samo jada gdzie te 70ps wiecej w bmw?
PABLO Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Najlepiej jak by jechały obok siebie w tych samych warunkach to byśmy zobaczyli ile w tym prawdy
turdzi Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi.
PABLO Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi. Może też tutaj waga robić swoje bo 5tka waży niemal 2 tony a C7 150Kg mniej ale tak jak mówisz 70KM powinno robić różnicę. http://www.autocentrum.pl/testy/audi-life-select-test-audi-a6-30-tdi/strona-2/ Nie wiem czy prawdziwe są te dane w tym linku ale podają że 3.0 TDI 245KM przyspiesza tyle samo co 3.0 TFSI 300KM w 6.1s a 3.0 TDI 313KM o sekundę szybciej pokonuje sprint do setki.
kuredu Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 prawda , ale jak by nie byly oszukane to przepasci i tak nie bedzie , a powinna bo 70 KM piechota nie chodzi. Może też tutaj waga robić swoje bo 5tka waży niemal 2 tony a C7 150Kg mniej ale tak jak mówisz 70KM powinno robić różnicę. http://www.autocentrum.pl/testy/audi-life-select-test-audi-a6-30-tdi/strona-2/ Nie wiem czy prawdziwe są te dane w tym linku ale podają że 3.0 TDI 245KM przyspiesza tyle samo co 3.0 TFSI 300KM w 6.1s a 3.0 TDI 313KM o sekundę szybciej pokonuje sprint do setki. masz złe dane. 3.0tfsi przyśpiesza w C7 5.5sek. 6.1 to C6 z tym silnikiem i tam było 290KM. 313KM tdi faktycznie ma 5.1sek także różnica niby 13KM a 0.4 sek szybciej. po programie na 380KM 3.0tfsi ma 4.9sek więc różnicy prawie 70KM a różnica 0,2sek szybciej, więc te 70KM z BMW wcale nie musi oznaczać sporo lepszych osiągów. [
wrclaguna Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 http://autokult.pl/2012/05/10/audi-a6-30-tdi-od-bb-teraz-390-km-i-760-nm
dziadek Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 .... 3.0tfsi przyśpiesza w C7 5.5sek. 6.1 to C6 z tym silnikiem i tam było 290KM. 313KM tdi faktycznie ma 5.1sek także różnica niby 13KM a 0.4 sek szybciej. po programie na 380KM 3.0tfsi ma 4.9sek więc różnicy prawie 70KM a różnica 0,2sek szybciej, więc te 70KM z BMW wcale nie musi oznaczać sporo lepszych osiągów. Bmw 550d przyspiesza w 4.7s do 100-tki
mystic.pl Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 http://autokult.pl/2012/05/10/audi-a6-30-tdi-od-bb-teraz-390-km-i-760-nm C7 313ps ma CR 2000bar, biorąc pod uwagę te dwie wielkie turbiny to wynik wyszedł taki se . Ciekawy jestem co mieli na myśli pisząc "modyfikacja układu wtryskowego" :eusathink:bo ten co jest w C7 313ps to strikte już jest bardzo wydajny i nie wiem co tak można jeszcze upchać. Szyna, pompa i wtryski z 5-cioma sekcjami wtryskowymi na wtrysk są pod 2000bar . Ze sportowym wydechem i wydajnym coolerem powinno 420-430ps pęknąć jak nic .
turdzi Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 no to musi juz pieknie biegac.Chetnie bym sobie cos takiego sprawil
mystic.pl Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Musi nieźle w fotel wgniatać takie zmodzone C7. Dla porównania CAPA w A4 ma CR 1600bar Turdzi, przecież nie lubisz już gnojowozów rozumiem, że tęsknisz za wysokim niutonem
turdzi Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Wrecz przeciwnie , bardzo mi dobrze na pb i na razie tak zostanie , wydaje sie to sensowna alternatywa an wieksze moce , bo na raie 3.0 TFSI nikt nie tyka niczym innym jak boxem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się