Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana hamulców przednich na 312mm


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Kwestia chyba tego czy obciera o wewnetrzna czesc felgi a nie o ramiona, bo to akurat mozesz dystansem zalatwic. Jezeli wchodzi pod 16stke to musi byc mega na styk, ma ktos fotke takiego setupu na 16stce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia chyba tego czy obciera o wewnetrzna czesc felgi a nie o ramiona, bo to akurat mozesz dystansem zalatwic. Jezeli wchodzi pod 16stke to musi byc mega na styk, ma ktos fotke takiego setupu na 16stce?

Co kto lubi (dystanse plus śruby ok 300zl), ja kupilem felgi z odpowiednim et. Pozatym faktycznie miejsca jest niewiele, moze ze 2mm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wazne jest wypełnienie felgi.

Ostatnio przy montazu 320-tek mielismy problem z felgami o parametrach 8J-17" ET35, nie weszly, musielismy dac dystans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuję. Jutro sprawdzę ET. Pozdrawiam

Tylko na stal 16` nie wejdą na pewno te zaciski. Na zime masz te alu 16` czy na lato?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie na lato mam alu 16 a na zimę 16 stal :/ . Chyba będę zmuszony zkaupić 312, wtedy wezmę klocki i tarcze od Ciebie. Masz textara ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ori hamulce 288/245

Przód jest ok lata temu wymianione tarcze i klocki

Tyl jest do wymiany.

Pytanie czy moge wymienić tył na 288 od b7 tfsi i przód zostawić 288 (oczywiście jeśli przód sie skonczy wskoczy 320).

Tylko czy można jeździć na 288 z przodu i z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ori hamulce 288/245

Przód jest ok lata temu wymianione tarcze i klocki

Tyl jest do wymiany.

Pytanie czy moge wymienić tył na 288 od b7 tfsi i przód zostawić 288 (oczywiście jeśli przód sie skonczy wskoczy 320).

Tylko czy można jeździć na 288 z przodu i z tyłu?

Nie polecam takiego rozwiązania. Auto łatwo wpadnie w poślizg. Efekt bedzie taki jakbyś hamował recznym. Zakładaj odrazu 320/288 będziesz zadowolony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, siły hamowania nie będą w odpowiedniej proporcji. Nie kombinuj wywal ten przód 288 i zmień odrazu wszytsko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ori hamulce 288/245

Przód jest ok lata temu wymianione tarcze i klocki

Tyl jest do wymiany.

Pytanie czy moge wymienić tył na 288 od b7 tfsi i przód zostawić 288 (oczywiście jeśli przód sie skonczy wskoczy 320).

Tylko czy można jeździć na 288 z przodu i z tyłu?

Możesz tragedi nie będzie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już koniecznie chcesz tak zrobić, to jak się już dotrą, to wykonaj awaryjne hamowanie z większej prędkości na jakiejś szerszej i pustej drodze, coby ocenić zachowanie tak dziwacznego układu hamulcowego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie spasuja z a4b7 z 2,7 diesla jażma do b6?Chce zrobić swapa na przód

Edytowane przez Lysy705
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już koniecznie chcesz tak zrobić, to jak się już dotrą, to wykonaj awaryjne hamowanie z większej prędkości na jakiejś szerszej i pustej drodze, coby ocenić zachowanie tak dziwacznego układu hamulcowego :decayed:

Ale po co? Każde a4 na seryjnym zawias ie i tak nurkuje przodem wiec nic nadzwyczajnego nie zauważysz

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co? Każde a4 na seryjnym zawias ie i tak nurkuje przodem wiec nic nadzwyczajnego nie zauważysz

Tapnięte z SGS5

Z tego właśnie względu na tak mocnych hamplach z tyłu, z powodu zakłócenia odpowiedniego stosunku siły hamowania między przodem a tyłem, może dochodzić do zerwania przyczepności tylnych kół :decayed:

O ile przy sprawnym ABS-ie nie powinno to stanowić większego problemu, o tyle przy wyłączonym / niesprawnym może wywołać co najmniej zdziwienie u kierownika, jak go tył auta zacznie wyprzedzać :P

Trzeba pamiętać że sterownik ABS/ESP ma wkodowany rozmiar hamulców , i jak zmieniamy ich rozmiar proporcjonalnie na obydwóch osiach to układ będzie pracował prawidłowo nawet bez przekodowania, a przy modyfikacji tylko jednej ośki powstaje z tym problem , szczególnie niebezpieczny w tym konkretnym przypadku , gdy tył hamuje za mocno :hi::decayed:

Poza samym hamowaniem to i układ ESP będzie miał prawdopodobnie duży problem ze stabilnym działaniem , właśnie z tego powodu :whistling:

Na podstawie informacji z czujników przeciążeń , kąta skrętu kierownicy, obrotu auta wokół własnej osi i wkodowanych hamulców ( a konkretnie ich charakterystyk ) układ ESP stara się dobierać optymalną wartość ciśnienia płynu hamulcowego przekazywanego na poszczególne koła podczas stabilizacji toru jazdy :naughty:

Zakładając takie hample bez przekodowania tą optymalność mu odbieramy :P

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O audi sie nie martw, tam zaden rozmiar nie hamuje "mocno" :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...