Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana hamulców przednich na 312mm


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Dev ekspercie, jakie tarcze klocki 312 polecasz,  co potrzeba żeby w B7 przejść z 245 na 255 z tyłu i ewentualnie co kupic z tarcz klocków ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, adamresinski napisał:

Dev ekspercie, jakie tarcze klocki 312 polecasz,  co potrzeba żeby w B7 przejść z 245 na 255 z tyłu i ewentualnie co kupic z tarcz klocków ? 

Co prawda ja nie dev ale poczytaj sobie kilka podpiętych tematów z tego działu: https://a4-klub.pl/forum/284-audi-a4-b6b7/

Olej 312 i ładuj 320

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda ja nie dev ale poczytaj sobie kilka podpiętych tematów z tego działu: https://a4-klub.pl/forum/284-audi-a4-b6b7/
Olej 312 i ładuj 320

Az tyle kasy nie mam zamiaru ladowac :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panaowie, czy wszystkie silniki 2,5 TDI w A4 B6 miały tarcze 312 z przodu, niezależnie od roku i mocy? czy występowały wersje 2,5 TDI z 288?

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150kM miały 288/245mm

163 i 180kM - 312/255mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, felldn napisał:

Panaowie, czy wszystkie silniki 2,5 TDI w A4 B6 miały tarcze 312 z przodu, niezależnie od roku i mocy? czy występowały wersje 2,5 TDI z 288?

Pozdro :)

Nie jasny temat to tylko AYM 155KM. Reszta ma 312mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie które jarzmo jest właściwe do b6 ? Bo tu na aukcji widzę różne mocowania.

klik 1
klik 2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, słoniu napisał:

Słuchajcie które jarzmo jest właściwe do b6 ? Bo tu na aukcji widzę różne mocowania.

klik 1
klik 2

 

2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował,

Czyli do swap z 288 te z linku nr 2 będą pasować?

Wysłane z mocą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to wymiana wisi w powietrzu (gdzieś po lecie) chciałem wstępnie bez większej ingerencji w auto zmienić heble. A dwa nie doczytałem się w żadnym wątku odnośnie czy przy swapie na 320 ew. 320/288 ktoś zmieniał kodowanie sterownika ABS pod większe heble. Latam głównie trasy, po mieście to jakieś 25% ogólnych km na miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba nic kodowac.
Zakładasz kompletny zacisk(z jarzmem) i tarcze.tyle.


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, słoniu napisał:

Szczerze to wymiana wisi w powietrzu (gdzieś po lecie) chciałem wstępnie bez większej ingerencji w auto zmienić heble. A dwa nie doczytałem się w żadnym wątku odnośnie czy przy swapie na 320 ew. 320/288 ktoś zmieniał kodowanie sterownika ABS pod większe heble. Latam głównie trasy, po mieście to jakieś 25% ogólnych km na miesiąc.

Nikt .nic.nie.kodowal bo sterownik na to nie pozwala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie potrzeby mam odrestaurowane polakierowane na czarno zaciski przednie 320mm w super stanie.


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. Komplet do swpa? W cenie? podeślij PW zobaczymy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, prosze o pomoc bo już sam nie wiem, czy hamulce a4 b6 312 podejdą do passata b6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...